کیانوش رستمی وزنه‌بردار قهرمان دسته 85 کیلوی جهان، هنوز از بی‌مهری مسئولان در حقش ناراحت است. به حدی که تصمیم گرفته برای همیشه وزنه‌ها را ببوسد و بگذارد کنار.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛او كه هنوز يك ماه نشده از قزاقستان با مدال طلا برگشته با دلي پر غصه مي‌گويد: «متأسفانه بايد بگويم، مي‌خواهم از دنياي قهرماني بروم، چرا كه مسئولان ورزش كشور و استان هيچ توجهي به من ندارند. براي هيچ‌كس مهم نيست من قهرمان جهان شده‌ام. با اين ناملايمات ديگر ماندن در وزنه‌‌برداري برايم غيرممكن است.» او همه گلايه‌‌اش به خاطر اين است كه وزنه‌‌برداري همه زندگي‌‌اش است: «مسئولان ورزش به وضعيت من رسيدگي نمي‌كنند، آنها هيچ فكر نمي‌كنند من از قبل ورزش زندگي مي‌كنم. حالا هم خيلي بدهكارم ولي هيچ‌كس از من حمايت نمي‌كند تا بتوانم حداقل يك زندگي معمولي داشته باشم.» وزنه‌بردار كرمانشاهي ادامه مي‌دهد: «من يك سرمايه ملي هستم كه براي به اهتزاز درآوردن پرچم كشورم و شادي دل مردم سختي‌هاي زيادي را در اردوها و مسابقه‌هاي مختلف تحمل كرده‌ام.

با اينكه مدال طلاي جهاني گرفته‌ام ولي مسئولان اصلاً هيچ اهميتي نمي‌دهند و تقديري از من نكرده‌اند. من خوب مي‌دانم كه اين مدال را به لطف خدا و دعاي مردم گرفته‌ام و خدا را شكر مي‌كنم.» رستمي با اينكه مي‌داند هنوز مي‌تواند تا سه المپيك ديگر وزنه بزند اما حرف از رفتن مي‌زند‌: «من به خوبي مي‌دانم كه تا سه المپيك ديگر مي‌توانم در وزنه‌‌برداري رقابت كنم و بيش از 10 مدال از رقابت‌هاي جهاني و المپيك براي كشورم بگيرم و به افتخارات وزنه‌‌برداري ايران اضافه كنم، ولي حالا با ناملايماتي كه از مسئولان ورزش ايران و استان مي‌بينم، ترجيح مي‌دهم از دنياي قهرماني بروم تا از راه ديگري زندگي كنم.»

قهرمان جهان دسته 85 كيلو وضعيت ورزشكاران را با كشورهاي ديگر مقايسه مي‌كند: «كشورهاي ديگر همه جوره از ورزشكاران خود حمايت معنوي و مادي مي‌كنند اما متأسفانه در ايران اين‌طور نيست و نه تنها از سرمايه‌هاي ملي حمايت نمي‌كنند بلكه حتي بعضي‌ها آنها را تضعيف هم مي‌كنند.» او دل‌ پري از مسئولان استان كرمانشاه دارد‌: «متأسفانه مقامات استان كرمانشاه اصلاً توجهي به من ندارند، با اينكه بارها در رقابت‌هاي قاره‌اي، جهاني و المپيك براي اين استان افتخارآفرين شده‌ام، اصلاً مرا نمي‌بينند، در حالي كه مسئولان بقيه استان‌هاي ديگر از ورزشكاران‌شان به خوبي حمايت كرده‌اند و انگيزه آنها را براي حضور قدرتمند در رقابت‌هاي ديگر بالا برده‌اند. من انتظار زيادي از مسئولان ورزش كشور ندارم ولي توقعم اين است كه مثل يك قهرمان جهان با من رفتار شود، نه مثل يك ورزشكار معمولي.» در طول سال‌هايي كه براي استان كرمانشاه افتخار آورده‌ام، حتي يك قطعه زمين كه بتوانم در آن خانه‌اي براي خود بسازم به من اختصاص نداده‌اند.

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 389413

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۸:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۹
    64 2
    مسئولین عزیزم مشغول پر کردن جیبشون هستن شما کلاهتو بچسب باد نبره کسی به فکر جوانان این مملکت نیست از اینکه سانسور نمیشه خیلی خیلی تشکر میکنم
  • بی نام A1 ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۹
    20 1
    شعورشون نمی رسه آخه قهرمان
  • بی نام A1 ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۹
    32 1
    شرمنده کیانوش جان دوستان الآن درگیر کارت های پایان خدمت فوتبالیستها هستن وقتی برای شما و امثالهم ندارن
  • امیر A1 ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
    1 9
    یه کمی شخصیتت رو بالا ببر مثل وزنه هات درست میشه
  • 44444444444444 IR ۱۶:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۷
    2 0
    کیانوش یه درصد هم به طرفدارات فکر کن انقد بیرحم نباش