تسنیم نوشت:

سخنگوی عملیات بغداد از خنثی سازی اقدام تروریستی علیه زائران حسینی(ع) در جنوب پایتخت عراق خبر داد.
به گزارش شبکه السومریه، سعد معن سخنگوی عملیات بغداد اعلام کرد: دستگاه اطلاعاتی پلیس با همکاری نیروهای ارتش و طی کمینی موفق به قتل دو تروریست که یک کمربند انتحاری و دیگر بمب داشت، شدند.

وی افزود: تروریست ها قصد داشتند به زائران کربلا در جنوب بغداد حمله کنند.این دو نفر که شناسایی و به هلاکت رسیدند "نعمه عوده الجبوری" و "قیس ولید عباس" بودند که از مظنونان تحت پیگرد بودند.

پاکسازی جاده منتهی به شمال بغداد

از سوی دیگر وزارت دفاع عراق اعلام کرد: جاده منتهی به منطقه سلمان در شمال بغداد از مواد منفجره پاکسازی شده است. در این بیانیه آمده است: هنگام عملیات پاکسازی یک آمبولانس بیمارستان الطارمیه یافت شد که در داخل آن بمب کار گذاشته شده بود.

اصابت 4گلوله خمپاره به کاظمین و الحریه

این درحالی است که منابع امنیتی در بغداد از اصاب چهار گلوله خمپاره به مناطق کاظمین و الحریه در شمال بغداد که هفت زخمی به دنبال داشت در عصر روز گذشته خبر دادند.

از سوی دیگر نعیم الکعود یکی از شیوخ عشیره البونمر در الانبار اعلام کرد: اگر دولت مرکزی ظرف سه روز از عشایر حمایت تسلیحاتی نکند از مبارزه با داعش دست بر می دارند.

وی افزود: اگر دولت در تسلیح و تجهیز عشیره البونمر و دیگر عشایر جدی نباشد ما دیگر و عشایر از جنگ با داعش دست بر می داریم یا به طور مستقیم به ائتلاف بین المللی و آمریکا برای تسلیح و تجهیز روی می آورند.

تعطیلی دو روزه ادارات دولتی در بصره

همزمان جبار الساعدی رئیس کمیته امنیتی در شورای استان بصره اعلام کرد: روزهای چهارشنبه و پنجشنبه همه ادارات دولتی در بصره تعطیل است تا مردم بتوانند در مراسم اربعین حسینی(ع) شرکت کنند.وی از طرح امنیتی ویژه برای برگزاری این مراسم توام با امنیت در این استان خبر داد.

49261

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 389412

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی RO ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۹
    32 12
    آخه دارین چی کار میکنید.. یکی با زور یار جمع میکنه مثل داعش.... یکی یار داره نمیدونه چی کار بکنه .... بابا برنامه ریزی کنید برید جلو هر چی بیشتر این جنک طول بکشه به نفع داعشی هاست .. خواهشن سر سری نگیرید ..