نامه نیوز نوشت:

عضو هیئت نظارت به رفتار نمایندگان به درخواست اعضای جبهه پایداری برای رد اعتبار نامه علی مطهری واکنش نشان داد.


عوض حیدرپور عضو هیئت نظارت به رفتار نمایندگان در مورد تلاش برخی نمایندگان مجلس برای رد اعتبار نامه علی مطهری گفت: اعتبار نماینده نمایندگان مجلس از زمان تصویب به مدت چهارسال اعتبار دارد و به خاطر همین سازوکاری که بخواهد در طول این دوره اعتبار نماینده‌ای را دوباره مورد بررسی قرار بدهد وجود ندارد.

او ادامه داد: گویا تعدادی از نمایندگان مجلس در سخنان و گفت‌وگوهای خود از رد اعتبارنامه علی مطهری سخن به میان آورده‌اند اما تا کنونی هیچ نامه یا نظری در این مورد به هیئت نظارت به رفتار نمایندگان ارسال نشده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: حتی اگر این نمایندگان چه مسئله‌ای را نیز مطرح کنند بازهم این مسئله منتفی است چون اعتبار نامه نمایندگان بعد از گذشت 4 سال به پایان می‌رسد و از اعتبار ساقط می‌شود

این نماینده مجلس گفت: برداشت ما از آیین نامه این است که زمان اعتبار نامه برای یک دوره چهارساله است و نمی‌شود در میانه راه اعتبار نامه نماینده‌ای دوباره مورد بررسی قرار بگیرد مگراینکه سازوکار جدیدی در این مورد تعریف و به تصویب مجلس برسد.

حیدرپور در مورد آخرین پرونده‌های مطرح شده در مورد هیئت نظارت برعملکرد نمایندگان گفت: در هیئت چند پرونده وجود دارد که در حال بررسی است.

او ادامه داد: بخش‌هایی از این پرونده ها مربوط به مردم، اشخاص یا دستگاه‌هایی اجرایی است که شکایت‌هایی را داشته‌اند و و این شکایت‌ها نیز بیشتر در مورد نطق، تذکر یا سخنرانی‌هایی است که نمایندگان انجام می‌دهند. این شکایت‌ها به دست ما رسیده است و ما نیز با رعابت انصاف در حال بررسی آنها هستیم.

 


45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 389384

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۷:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۹
    6 8
    به نظر بنده هم جای آقای مطهری در این مجلس نیست واقعا"...حیفه ایشان است که همنشین برخی ها باشد
  • احمد یاداور IR ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۹
    4 1
    دفاع از ولایت فقیه ایشان بمراتب بهتر از تملق چاپلوسیهای شما نسبت به ولایت فقیه است .تمام این دزدی گرگی ها ایا با لباس دفاع از ولایت فقیه صورت نگرفت شماها دشمن ولایت هستید ولی در لباس طرفداراز ولایت. در ثانی برای مطالب علی اقا مطهری جوابیه بدهید بجای تهدید وحرافی . درود بر مطهری /هم مرتضی وهم علی
  • سیذجلال IR ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۹
    0 2
    توممجلس همیشه باید ینفرمسئله ساز باشه تادیگران خوابشان نبزه