۰ نفر
۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۱
برج میلاد رنگ عشق می‌گیرد

عضو هیئت داوران سوگواره سرخ، سیاه به رنگ عشق پیشنهاد داد تا آثار برگزیده این سوگواره در قالب پوستر، بنر و بیلبورد در سطح شهر تهران نمایش داده شود.

به گزارش روابط عمومی برج میلاد تهران، کوروش پارسانژاد با بیان این مطلب گفت: برگزاری این سوگواره با موضوع عاشورا از سوی برج میلاد تهران اقدام خوبی است، به ویژه آنکه برگزاری این سوگواره برای روزهای پس از عاشورا و تاسوعای حسینی در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه بهتر بود فراخوان این جشنواره زودتر داده می شد تا هنرمندان بیشتری در این سوگواره شرکت می کردند، تصریح کرد: اکنون که برج میلاد تهران و شهرداری اقدام به راه اندازی این سوگواره کرده اند، بهتر است تا آثار برگزیده در سطحی کلان تر دیده شود و پیشنهاد می کنم تا آثار برگزیده در قالب پوستر، بنر و بیلبورد در سطح شهر تهران نمایش داده شود.

به گفته پارسانژاد، با توجه به اینکه موضوع سوگواره سرخ، سیاه به رنگ عشق نیز مرتبط با عاشورا است، کار سخت تر می شود. چرا که طراح باید خلاقیت های بیشتری در طراحی پوستر داشته باشد و به نظر من اگر قرار است این سوگواره در سال های آینده نیز برگزار شود، بهتر است تا واقعه عاشورا در ابعاد مختلفی بررسی و طراحی شده و به لایه های زیرین این واقعه مهم نیز توجه شود.

وی نظر خود را درباره بین المللی شدن این سوگواره اینگونه بیان کرد: قطعاً اگر سوگواره با موضوع محرم بین المللی شود، تنها شیعیان کشورهای مختلف در این مسابقه شرکت می کنند که این خود نیز محدودیت ایجاد می کند، اما اگر موضوعات کلی تر مرتبط با واقعه عاشورا همچون "مبارزه با ظلم" در نظر گرفته شود، بسیاری از هنرمندان بین المللی کشورهای مختلف امکان حضور دارند و قاعدتاً سوگواره سرخ، سیاه به رنگ عشق جهانی می شود.

نخستین سوگواره سرخ و سیاه به رنگ عشق در سه بخش عکاسی، پوستر و تصویرسازی از تاریخ ۱ تا ۱۹ دی ماه ۱۳۹۳ در رواق هنر برج میلاد برگزار می‫‌شود.

5757

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 389128

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =