تسنیم نوشت:

روزنامه الاخبار لبنان جزئیاتی از حمله هوایی جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به فرودگاه بین‌المللی دمشق و فرودگاه دیماس را منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روزنامه لبنانی الاخبار در مطلبی در مورد حمله هوایی رژیم صهیونیستی به سوریه نوشت که این هفتمین حمله از نوع خود است که رژیم صهیونیستی از زمان بروز ناآرامی‌ها در اراضی سوریه، در این کشور انجام می‌دهد. این حمله هوایی مجموعه‌ای از انبارها در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی دمشق و نزدیکی فرودگاه دیماس را هدف قرار داد.

بر اساس این گزارش، فرمانده‌ای ارتش سوریه بلافاصله انگشت اتهام را به سمت اسرائیل نشانه رفت اما محافل رسمی رژیم صهیونیستی در این رابطه سکوت کردند. البته رسانه‌های رژیم هدف از این حمله را سلاح‌هایی اعلام کردند که برای انتقال به حزب‌الله لبنان از طریق منطقه القلمون آماده می‌شود و می‌تواند موازنه‌های تسلیحاتی منطقه را به هم بزند.

منابع امنیتی به روزنامه الاخبار اعلام کردند که هشت جنگنده رژیم صهیونیستی در حمله به این دو منطقه شرکت داشتند، یکی از این مناطق در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی دمشق و منطقه دیگر در نزدیکی فرودگاه دیماس انجام شده است. این منابع اعلام کردند که مرکز مورد حمله در فرودگاه بین‌المللی دمشق مجموعه ای از سوله‌ها بود که کالاهایی در داخل آن وجود داشته است. هدف دوم نیز مجموعه ای از سوله ها بود که در داخل یک تأسیسات نظامی احداث شده است.

این منابع اعلام نکردند که مناطق هدف قرار گرفته حاوی چه کالاهایی بوده است، اما اعلام کردند که این حملات هیچ تلفات انسانی نداشته است. منابع دیگر هدف قرار گرفتن مناطق دیگر در منطقه الصبوره را تکذیب کرده و اعلام کردند که مقر تیپ 90 در منطقه القنیطره نیز هدف هیچ حمله‌ای قرار نگرفته است.

5252

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 389048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =