کیهان نوشت:


داریوش سجادی که مدتی مدیر شبکه ماهواره‌ای هما و مشاور کروبی بوده در این باره می‌نویسد: پیش از شما بودند کسانی که همین مسیر زاویه با نظام را رفتند و به فراموش شدگی مبتلا شده‌اند؛ اکبر گنجی نمونه نزدیک آن است که پیش‌تر از جنابعالی با طی همین مسیر بازیگر نقش اول نمایشنامه‌ای شد که اینک جنابعالی عهده‌دارش شده‌اید. نقشی که به اعتبار فرو رفتن ایشان در خلسه شعف و هیجان ناشی از کف زدن‌های شیدائیان مانع از آن شد تا بتواند تذکر دوستانه و خیراندیشانه امثال اینجانب را فهم کند. همان موقع به او نوشتم شیدائیان شما چون خود هیچ نیستند، می‌خواهند تو بجای آنها «باشی»! مایلند پوچی خود را با فهم قهرمانانه از تو، پنهان و انکار کنند.
وی می‌افزاید: سالها قبل از ظهور و حلول و جلوس قهرمانانه امروزین جنابعالی در آسیب‌شناسی این «ابتلا» خطاب به دکتر زیباکلام «شاذگوی هم‌زاد جنابعالی» نیز این واقعیت را گوشزد کردم که «در منظومه قهرمانخواهی، شیدائیان قهرمان اساساً قهرمان را برای جبران کرختی و بی‌عملی و ابلوموفیزم تاریخی خود جعل می‌کنند. ایشان اساساً قهرمان را خلق کرده‌اند تا بجای آنها بخواند، فکر کند، تصمیم بگیرد، عمل کند، انقلاب کند، بجنگد و به وقت مقتضی بمیرد!».
سجادی ادامه می‌دهد: بیشتر متأسف از آنم که مطمئنم علی مطهری امروز نیز مانند گنجی دیروز وقعی به این خیراندیشی نخواهد گذاشت و سرخوش و مشعوف از کف زدن‌های «جنود فتنه» به همان جائی می‌رود که اسلافش رفتند!
با خام‌اندیشی و شاذگوئی و ناآشنائی با مصالح و ظرائف و مراتب و جوانب دنیای سیاست بر کرسی قهرمانی کسانی نشستن که از اساس با کلیت و ماهیت نظام مشکل دارند و مطمئناً در «فردای فرضی» تحقق رویای سرنگونی نظام به شما و امثال شما نیز به اعتبار وابستگی‌ها و دلبستگی‌های تان به «اسلام» رحم نخواهند کرد! «قهرمانی کردن» برای چنین جماعتی قبل از «فخاری» شایسته «شرمساری» است!
سجادی با اشاره به آلت دست قرار گرفتن امثال موسوی و کروبی در خدمت شیادان سیاسی می‌نویسد: این یک جنگ نیابتی است که بازیگردان اصلی در سایه نشسته و شما و امثال شما را به شکل نامحسوس مدیریت می‌کند. شما بازی خورده این بازی شده‌اید.

 

17302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 389002

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 21
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۳:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۷
    حرف مشاور کروبی برای کیهان سنده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    • بی نام IR ۰۵:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۷
      57 5
      جنابان كيهانيان، علي مطهري اتفاقا راه نبي اكرم ص را ميرود " قل الحق ولو علی نفسك؛ حق را بگو حتی اگر بر ضرر تو باشد "...... شما مراقب باشيد كه راه ابن ملجم را نرويد..........
  • امیر A1 ۰۴:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۷
    یا حق فرق علی مطهری با بقیه آقایان چپ و راست در این است که بدون توجه به حزب و سیاسی کاری حرف میزند و همین موضوع باعث شده هیچکس جوابی برای حرفهای ایشان نداشته باشد. دفاع از سیاست خارجی دکتر احمدی نژاد، حجاب برتر و... از سوی دیگر نگاه درست و منطقی به مسئله ولایت فقیه، دفاع از آزادی بیان آنهم در راستای اسلام و فقه، اکبر گنجی و گفته هایش برای حداکثر ۲۰ سال پیش است و همه در دسترس برای خواندن و مقایسه کردن.
  • بی نام IR ۰۴:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۷
    دقت كردين چه ارتباط نزديكي بين كيهان و مشاوراي كروبي هست
  • جواد A1 ۰۴:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۷
    مشاوری چون تو عجب ؟ااا
  • پاسخ امیر IR ۰۴:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۷
    هنوز هم آدم هایی به مانند تو در جامعه است که نظرات یک تعطیل دیگر را تایید کند.
  • بی نام A1 ۰۴:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۷
    تنها ویژگی بارز علی مطهری این است که برای خوشایند کسی بودن و کف زدن های این گروه و آن گروه صحبت نمیکند .فهمی از دین و سیاست دینی دارد که بی توجه به آن که چه کسی را خوش می آید و چه کسی را ناخوش ،می گوید .هم بحث آزادی بیان را میگوید هم بحث حجاب و عفاف . نمی دانم نویسنده مطلب فوق چگونه ایشان را جو گیر سوت و کف ها دانسته
  • مجتبي A1 ۰۴:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۷
    کيهان هر وقت لازم باشه براي پيشبرد اهدافش به هر کسي در مورد هر موضوعي استناد ميکنه و اگه لازم باشه فردا همون آدم رو غير قابل استناد ميدونه.البته فکر نکنيد حزب باده و نون به نرخ روز خور.
  • محمد IR ۰۴:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۷
    ممنون از قلم شیوای جناب سجادی الحق و لانصاف درست گفتید و اشاره دقیقی داشتید به قهرمان پروری ادمهای هیچ
  • علیرضا A1 ۰۵:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۷
    اینا خودشون عاشق قهرمان شدنن، ولی نمی تونن، چون مردم قبولشون ندارن، قهرمان مردم شدن لیاقت می خواد آقای کیهان و امثالهم
  • بی نام A1 ۰۵:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۷
    24 5
    حالا دیگه هدف این ها زدن اقای مطهری است و روزی نیست علیه ایشان مطلبی نزنند
  • محمد IR ۰۵:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۷
    21 3
    جسارت نباشه این آقای سجادی دقیقا کی هست اصلا؟؟شماتاحالا اسمشو شنیدید؟؟منکه نشنیدم:
  • بی نام A1 ۰۵:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۷
    61 18
    الان این هشدار به نفع نظام بود یا به ضررش یعنی کیهان برای کوبیدن آقای مطهری حاضر شد حرف کسی را که معتقد است همه صحنه سیاست ایران بازی گردانندگان نظام است و دارند با مهره ها بازی می کنند و حتی مردم مهره اند را تایید زده بلکه به هدفش یعنی از سر راه برداشتن مطهری برسد؟ واقعا که شاهکار کرده معلومه جناب مطهری بدجوری خار چشم شده
  • سکوت A1 ۰۵:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۷
    66 29
    حالا اگه آقای سجادی حرفای علی مطهری رو تایید میکرد ، از سوی کیهان این عناوین به ایشان نسبت داده میشد: خائن، وطن فروش، وابسته به سازمانهای جاسوسی غرب، اجرا کننده دستورات جورج سوروس و...
  • حزب الله IR ۰۵:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۷
    71 24
    من فقط یه مورد را درباره صحبتهای آقای سجادی عرض کنم، چون محتوای مطلب ایشان درباره دکتر مطهری سخیف تر از آن است که نیاز به بحث داشته باشد. بسیار برای ایشان متاسفم که مطهری را با گنجی مقایسه کرده. اصلا سواد دینی و فلسفی این دو با هم قابل قیاس نیست که حتی 1 درصد احتمال این باشه که مطهری راه گنجی را بره. گنجی سواد دینی نداشت و آخر سر هم دیدیم که وجود امام زمان را هم انکار کرد. شما این دو نفر را با هم قیاس می کنید؟؟ تا این اندازه بی سواد هستین یا اینکه مغرضین؟ کدوم؟؟؟؟؟؟؟؟
    • بی نام IR ۰۵:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۷
      35 7
      با این حرفهای دوستمون میگند تخریب گنجی در سایه حمایت از مطهری یعنی دنبال جذب رای برای محکومیت گنجی است ولی با استفاده از محبوبیت مطهری
  • بی نام RO ۰۵:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۷
    43 48
    پس دو صد درود بر مطهری جونیور
  • بی نام IR ۰۶:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۷
    39 52
    جناب آقای سجادی هر وقت دلش می‌خواهد به هر کس دلش می‌خواهد هر چیز دلش می‌خواهد می‌گوید، مثل روزنامه کیهان. بیخود نیست این از آن نقل می‌کند.
  • بی نام A1 ۰۷:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۷
    17 3
    داريوش سجادي كي مشاور مهدي كروبي بوده؟ من از وقتي يادمه ايشون همين مواضع تند رو داشتند و ضد اصلاحات بودند
  • بی نام RO ۱۶:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۷
    18 1
    میزان رای مردم وقضاوت انهاست
  • بی نام A1 ۰۳:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۹
    2 8
    شماها دقیقا مصداق سخنان سجادی هستید پای رایانههای خود نشسته ایدو برای مطهری کف و هورا می کشید و او را حق می دانید راستی از نظر شما معاویه و شمر و ابن زیاد هم حق بودند؟؟ آنان هم مشکلی که داشتند این بود که نظر ولی امر مسلمین را یک نظر می دانستندو نظر خودشان را هم یک نظر که مردم هم از همان نظر آنانپیروی می کردندو رای داشتند