ایرنا نوشت:

امام جمعه مشهد گفت: جریان اطلاع‌رسانی سکولار و پیرو لیبرال دموکراسی غرب، به مثابه سنگی در راه صدور انقلاب اسلامی هستند.

آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی روز یکشنبه به مناسبت ۱۶ آذرماه در جمع مسوولان جهاد دانشگاهی و خبرنگاران خبرگزاری دانشجویان (ایسنا) افزود: اگر رسانه‌های داخلی به دنبال صدور انقلاب هستند تنها با پرچم استکبارستیزی می‌توانند در این راه موفق شوند.

وی بیان کرد: از سوی دیگر استکبارستیزی بدون صبغه ولایی نتیجه‌اش پیدایش گروه‌هایی از جنس القاعده و منافقین می‌شود.

وی گفت: استکبارستیز بودن بدون ولایی بودن معنا ندارد زیرا هر جریان استکبارستیزی که ولایت نداشته باشد، در نهایت مزدور استکبار است.

امام جمعه مشهد افزود: تحول در زمینه ارتباطات، سردمدار همه تحولات در زندگی بشریت است و نهاد و دولتی می‌تواند اقتدار سیاسی داشته باشد که در زمینه ارتباطات و اطلاع رسانی موفق باشد.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: اگر در زمینه ارتباطات و اطلاع رسانی دستاوردهای انقلاب اسلامی بتوانیم به مرحله پیشرفت برسیم در صدور انقلاب به نقاط مختلف جهان موفق خواهیم بود.

آیت‌الله علم‌الهدی اظهار کرد: تاکید رهبر کبیر جمهوری اسلامی ایران، صدور انقلاب بود زیرا این انقلاب در چارچوب نظام یک کشور نمی‌گنجد و باید در سراسر جهان گسترش یابد.

امام جمعه مشهد با بیان اینکه در زمینه صدور انقلاب نظرات مختلف وجود داشته است، افزود: برخی توسعه یافتگی را در صدور انقلاب موثر می‌دانند در حالی که تجربه نشان داده توسعه یافتگی نمی‌تواند نمایانگر آرمان‌های انقلاب باشد.

وی ادامه داد: ارزش‌های انقلاب در تحقق عدالت اجتماعی و رسیدگی به مستضعفان تبلور می‌یابد و در پیشرفت امکانات و رفاه مردم خلاصه نمی‌شود.

وی گفت: انقلاب اسلامی در راستای استبکارستیزی بوجود آمد لذا استبکار هیچ گاه به این کشور اجازه توسعه یافتگی نمی‌دهد، از سوی دیگر دستیابی به پیشرفت و توسعه نیاز به تعامل با سایر نقاط دنیا دارد که این مهم مساله استکبارستیزی را تحت الشعاع قرار می‌دهد.

وی بیان کرد: اصول انقلابی که ما درصدد صدور آن هستیم با فطرت انسانی سازگار است و مورد اتفاق نظر همه مردم جهان قرار دارد لذا برای صدور آن مهمترین وسیله رسانه و اطلاع رسانی است.

آیت‌الله علم‌الهدی افزود: اصل اول انقلاب نیز پس از توحید، استکبارستیزی است و ایران در خط مقدم این جبهه قرار دارد و رهبر معظم انقلاب در این زمینه در تمام دنیا الگو هستند.

 

45503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 388943

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =