تسنیم نوشت:

نیروی دریایی آمریکا به منظور بهبود توانمندی‌های اطلاعاتی قصد ورود ۷۰ فروند از جدیدترین بالگردهای بدون سرنشین به ناوگان خود را دارد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه دیفنس آپدیت، اولین پرواز آزمایشی بالگردهای بدون سرنشین MQ-8C از روی ناوشکن یو اس اس جیسون دونهام در بهار سال 2015 انجام خواهد شد. شرکت نورتروپ گرومن اولین نمونه این بالگرد بدون سرنشین را به نیروی دریایی آمریکا تحویل داد.

جرج واردولاکیس نایب رئیس سیستم‌های تاکتیکی میان‌برد شرکت نورتروپ گرومن اعلام کرد: برنامه آزمایشی در ماه تابستان انجام خواهد شد و انتظار داریم این بالگردها تا پایان سال 2015 آماده انجام ماموریت‌های خود باشند.
شرکت نورتروپ درحال حاضر تکمیل قرارداد ساخت بالگردهای گشتی 19MQ-8c است. نیروی دریایی آمریکا به دنبال تهیه 70 فروند از این نوع بالگرد است تا با استفاده از آنها بر روی کشتی‌ها و ناوشکن‌های خود توانمندیهای اطلاعاتی خود را بهبود بخشند.
این بالگرد نمونه به روز رسانی شده MQ-8B است که دارای شعاع شلیک بیشتری نسبت به نمونه قبلی است. مدل 8C قادر است دو برابر بیشتر از نمونه قبلی خود پرواز کند و سه برابر بیشتر اطلاعات جمع‌آوری کند.

5252

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 388939

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ت A1 ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۶
    11 24
    برای آزمایش بگو بیان چند تاش را بزنیم ببینیم چطوریند؟