مهر نوشت:

رئیس کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی از تشکیل کمیته های بررسی افزایش حقوق بازنشستگان خبر داد و گفت: 65 درصد بازنشستگان فقط نان می خورند.

علی‌ اصغر بیات گفت: در حال حاضر 65 درصد بازنشستگان تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی حداقل حقوق را دریافت می‌کنند. بر همین اساس برای تامین نیازهای اولیه خود در مضیقه هستند.

او گفت: این افراد فقط می‌توانند با حقوقی که دریافت می‌کنند، نان بخرند و با افزایش قیمت نان، این نیاز آنها نیز برطرف نمی‌شود.

بیات با اشاره به اینکه قیمت نان 30 تا 40 درصد افزایش یافت، گفت: بر همین اساس تقاضای ما از وزارت رفاه و دولت این است که حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران نیز این مقدار افزایش پیدا کند.

رئیس کانون مستمری‌بگیران و بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی گفت: از شورای عالی کار می‌خواهیم که جلسات مربوط به افزایش حقوق را سریع‌تر تشکیل داده تا بتوانند در مورد افزایش مستمری بازنشستگان تصمیم نهایی و درست را بگیرند.

او ابراز امیدواری کرد که شورای عالی کار در مورد افزایش مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی رعایت انصاف را در نظر بگیرد تا این افراد نیز بتوانند از حداقل‌ها در زندگی خود بهره‌‌مند شوند.

رئیس کانون مستمری‌بگیران و بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی با اشاره به اینکه سال گذشته حقوق بازنشستگان 25 درصد افزایش داشت، گفت: در حال حاضر در کانون بازنشستگان کمیته‌هایی برای بررسی افزایش حقوق این افراد تشکیل شده و در حال تصمیم‌گیری نهایی و رسیدن به یک عدد ثابتی هستیم.

بیات با اشاره به اینکه بیش از دو میلیون بازنشسته تحت پوشش تامین اجتماعی هستند، گفت: در حال حاضر تعداد بازنشستگان به همراه افراد تحت تکفل و خانواده‌های آنها به بیش از چهار میلیون و 500 هزار نفر می رسد.

 


23231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 388841

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 20
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۵:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۶
    23 1
    خدا وکیلی مظلوم تر از بازنشستگان تامین اجتماعی نداریم. هیچ کس نیست دنبال حق و حقوق اینها باشه خودشونم از ضعیف ترین اقشار جامعه هستند و صداشون به هیچ جا نمیرسه... تو رو خدا پیگیری کنید.
  • ایرانی IR ۰۶:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۶
    19 2
    دولت خجالت بکشه،البته اگر خجالت بدونه چیه.
  • بی نام IR ۰۷:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۶
    0 3
    در حال حاضر ان کار را هم به سختی انجام می دهند.
  • میرزایی IR ۰۷:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۶
    8 2
    لطفا" درصد افزایشی را که برای حداقل بگیرها درنظرمیگیرند بیشتر از بازنشستگان تامین اجتماعی باشد که میزان دریافتیشان بالای 2میلیون تومان است اینطور شاید عدالت برقرار شود من چون دو سال خویش فرما بودم و 1سال آخر را باز کار میکردم با 25 سال حداقل بگیرهستم اما عده ای فامیلها هم که با25سال بازنشسته شد نداما چون درشرکت کارمیکردن بالای 2 میلیون تومان دریافتیشان هست خواهش میکنم به این مهم توجه نمایند بخصوص بازنشستگانی که مثل من حداقل بگیر و مستاجر هم هستند چشم براه هماهنگی حقوقها هستند.باتشکر
  • عبدالهی A1 ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۶
    22 1
    کاش یک مقام. مسئولی علت بی توجهی به شرایط اقتصادی زندگی بازنشسته هارا شجاعانه اعلام میکرد جای شگفتیه تمام کارشناسان در همه جای بلاد کفر زندگی این قشر را در اولویت دارند جز کشور ماعدالت را اجرا کنید آقای روحانی
  • بی نام IR ۰۸:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۶
    4 1
    خدایاماروزودتربکش که بدترازاینونبینیم
  • جواد IR ۰۸:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۶
    9 0
    البته نان روهم که باز 30 درصد گران کردند اون روهم الان نمیتونیم بخوریم...................؟؟؟
  • بی نام IR ۰۹:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۶
    10 0
    ما خوش خیالان را باش که به امید حقوق بازنشستگی نشستیم .
  • محمد IR ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۶
    11 0
    این مملکت جاییه که دزدی های چند ده میلیاردی میشه اما وقتی میکن حقوق رو افزایش بدین میگن پول نیست باید برسی بشه، باید بره کمیسیون اما واسه هاپولی کردن به هیچ کدوم نیاز نیست خبرانلاین حذفش نکن
  • بی نام A1 ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۶
    5 4
    واقعا فقط قشر بازنشسته تامین اجتماعی این مشکل را دارند؟ پس سایر بازنشسته ها ... در بی مشکلی بسر میبرند؟
  • بی نام A1 ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۶
    2 5
    روحانی مچکریم
  • حسن پارسایی A1 ۱۰:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۶
    3 0
    خدا عوضتون بده . ای مردم فقیر وبدبخت جزء خدا کسی رو ندارن . . . تو رو به خدا پیگیر باشید . . . و حالا که ای مردم هیچ رسانه مستقلی نیست که فریادشون رو برسونه به گوش دنیا و مسولین شما ای رسالت رو انجام بدید . . . خدا کمکتون کنه وارد بازی های سیاسی نشوید و فقط طرف مرم بیاستید این عین رسالت اصلیتونه بچه های خبر آنلاین . . . خدا خیرتون بده . . . پیگیر افزایش حقوق بازنشته ها ی تامین اجتماعی باشید . . . خدا پشت وپناهتون . . .
  • ت IR ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۶
    1 15
    خیلی خوبه آدم سی سال کار نکنه حقوق بگیره و بعد از سی سال باز هم پول بگیره و بگه کمه . 18 دقیقه بهره وری روزانه کاری که نشد کار .
  • بی نام A1 ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۶
    5 1
    224هزار تومن در ماه مستمری میدن چیکار میشه با این پول کرد
  • بی نام A1 ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۶
    1 9
    دروغ محضه
  • مهدی A1 ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۶
    7 0
    واقعا راست گفته حقوق پدر بنده بعد از 30 سال دادن بیمه فقط 680 تومن
  • بی نام IR ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۶
    2 0
    به احتمال زیاد دولت آقای روحانی میخواهد حقوق کارگران باز نشسته را کم کند زیرا بر خلاف وعدهای داده شده هیچگونه برنامۀ مثمر ثمر برای مردم نداشته است با توجه به اینکه اقلام مصرفی را بیش از 30 گران کرده مردم توان خرید ندارند اقتصاد ورشکسته شده و معت بیش از حد در جامعه برو ز کرده است هرکس بفکر دزدینه خودش است کسی بفکر کسی نیست ومردم میگویند چند وقت دیگر دزدیهای جدید از تامین اجتماعی خودنمائی میکند
  • تهراني اصيل IR ۱۵:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۶
    1 18
    سلام بريد خدا را شكر كنيد بازنشسته ها . چقدر ناشكريد . موز كيلوي سه و يا سه نيم است . حال گوجه و يا ميوه ايراني بيشتره چرا چون ما خدا را فراموش كرديم . هركس در كارش خدا ببيند . شكر گذار است در ضمن ما انقلاب كرديم تا سختي بكشيم تا از اسلام دفاع كنيم و انقلاب اسلامي را صادر كنيم و گرنه زمان شاه كه همچي بوي ثروت و پول مي داد . ما براي آخرت آمده ايم اين دنيا سراب . مرتضي پاشاهي را زود فراموش كرديد . مرگ در راه است . نماز . زيارت و قران ختم كردن بهترين كار بازنشسته ها است . همش فكر پول داريم به مرز 80 سالگي رسيديم باز اولين نفر در صف سبد كالا هستيم . والله بس . فكر آخرت كنيد بريد روستا زندگي كنيد چسبيديم به تهران ولش هم نمي كنيم . برگرديم وطن اصلي يعني روستا
  • علی IR ۱۸:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۶
    3 0
    چرا بازنشستگان وزارت بازرگانی با یک سابقه و با یک مدرک ویک پست حقوق های متفاوتی میگیرند و پرداخت حقوق بازنشستگان وزارت بازرگانی از سیستم پرداخت سازمان بازنشستگی جدا شده وبودجه ان به خود وزارت مذکور داده شده است
  • بی نام IR ۲۱:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۶
    7 0
    اینها در زمان انتخابات وعده میدهند وقتی انتخابات به نعفشان تمام شد همه چیز یادشان میرود