ایرنا نوشت:

وزیر کشور دولت اصلاحات گفت: در هشت سال فعالیت دولت‌های نهم و دهم، فرصت‌سوزی‌های فراوانی در کشور انجام شد و امکانات زیادی از دست رفت که این بی برنامگی‌ها مسیر رسیدن به توسعه و رشد را ناهموار کرد.

حجت الاسلام سیدعبدالواحد موسوی لاری که در گردهمایی سراسری اصلاح‌طلبان مازندران در سالن اجتماعات دانشگاه علوم پزشکی مازندران در ساری سخن می‌گفت، افزود: تعطیلی مراکز برنامه‌ریزی، یکی از بزرگترین آسیب‌های وارده به کشور بود که تبعات آن تا مدت‌ها باقی ماند.

وی بیان کرد: متاسفانه در سال‌های گذشته و دولت قبل، کشور متحمل مشکلات فراوانی شد که باید با نگاه منطقی به این سال‌ها و عبرت گرفتن از دلایل بروز این نارسایی‌ها، برای رسیدن به آینده بهتر برنامه ریزی کرد.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب افزود: برخورداری دولت‌های نهم و دهم از ثروتی افسانه‌ای و بی نظیر در تاریخ کشور هم نتوانست مشکلات مردم و ایران را حل کند که شاید دلیل اصلی آن، ناتوانی اصلاح‌طلبان برای معرفی نامزد واحد در زمان برگزاری انتخابات سال ۸۴ بود.

وزیر کشور دولت اصلاحات ادامه داد: ایران دارای ظرفیت‌ها و امکانات فراوانی است و به شهادت همه دلسوزان، ایران می‌تواند به جایگاهی بسیار بهتر از موقعیت فعلی در منطقه و جهان و به رشدی بسیار بالاتر دست پیدا کند که لازمه کسب این پیشرفت‌ها، بکارگیری عقل و خرد است.

وی بر لزوم پرهیز از افراط و تفریط تاکید کرد و گفت: مهمترین ویژگی اصلاح‌طلبی و مدعیان اصلاح‌طلبی، پرهیز و دوری از افراط و تفریط به عنوان یکی از محصولات اصلی جهل و نادانی است و کسانی که می‌خواهند اصلاح کنند باید از عقل و خرد استفاده کنند.

حجت‌الاسلام موسوی لاری با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۴ گفت: مجموع آرای ۲ کاندیدای اصلاح طلب در انتخابات سال ۸۴، بیش از ۱.۵ برابر فرد پیروز بود و بدون تردید اگر اتحاد و انسجامی مانند انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۲ شکل می‌گرفت، روند انتخابات سال ۸۴ تغییر یافته و شاید سرنوشت کشور هم عوض می‌شد.

وی گفت: باید از تجربه موفق انتخابات سال ۹۲ که انصراف یکی از کاندیداهای اصلاح‌طلب به نفع دکتر روحانی منجر به پیروزی ایشان شد برای انتخابات مجلس سال ۹۴ استفاده کنیم تا با اجماع صورت گرفته، کرسی‌های بیشتری در مجلس شورای اسلامی کسب کنیم.

وزیر کشور دولت اصلاحات بیان کرد: یکی از دل‌نگرانی‌های اصلی اصلاح‌طلبان، ناتوانی در کسب کرسی‌های بیشتر در مجلس و بازگشت شرایط کشور به سال‌های قبل از ۹۲ است که برای رفع این نگرانی‌ها، اتحاد و انسجام گروه‌های اصلاح‌طلب و ارائه لیست‌های واحد ضروری است.

حجت‌الاسلام موسوی لاری اظهار کرد: استفاده از روش حذف رقیب در داخل کشور، شیوه‌ای ناپسند و غیر قابل پذیرش است و گروه‌های رقیب باید آستانه تحمل خود را بالا ببرند.

به گزارش ایرنا در پایان این مراسم رای‌گیری انتخاب اعضای شورای مرکزی اصلاح‌طلبان مازندران برگزار شد و شرکت‌کنندگان هر کدام از شهرستان‌ها با برگزاری جلسات جداگانه نفرات مورد نظر خود را انتخاب کردند.

 

45503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 388823

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 10
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام RO ۱۸:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۵
    2 4
    تنها کاندید اصلاح طلبان معین بود که 4 میلیون رای بیشتر نداشت
  • امير US ۱۸:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۵
    39 3
    متاسفانه 8سال كشور عزيزمان از همه چيز اعم از فرهنگ . اخلاق . انسانيت . صداقت و... تهي شد اقتصاد و سياست و ........پيشكش
  • رضا RO ۲۰:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۵
    7 42
    نه ... شما خوبی با نون 180تومنی و بنزین 700 تومنی و شیب ملایم 360 درجه
    • مسعود IR ۰۵:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۶
      0 1
      آره احمدي نژاد خوب بود با نون 6 برابري و بنزين 7 برابري. اگه سواد داشتي كه يه مقايسه ميكردي روحاني يه فاز از يارانه رو اجرا كرد احمدي نژاد هم يكي ولي احمدي نژاد قيمت همه چي 7 برابر شد ولي زورت اومده تو دوره روحاني 7 برابر نشده؟نون از 25 ت شد 120 تومن جيكت در نيومد حالا كه از 120 شده 160 بهت فشار اومده؟؟؟؟؟اگه احمدي نژاد جرات داشت فاز دوم رو هم اجرا ميكرد پس چرا ديگه حرفشو نزد؟؟؟
  • سلیمان A1 ۲۰:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۵
    9 36
    آقای لاری فرصت سوزی احمدی نژاد به کشور سوزی وآبروریزب دولت فخیمه خاتمی وجنابعالی ورفقاتون هم نمی رسه مارا به دلسوزی شما امیدی نیست شر مرسان
  • مهربان توسی A1 ۰۱:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۶
    13 3
    موافقم
  • سیدعباس قاسمی ازتربت حیدریه A1 ۰۴:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۶
    1 0
    وطن فروشی اعضای دولت فخیمه تان یادتان رفته ؟ کجاست مهاجرانی خاین لندن نشین ومزدور انگلیس ؟مگر یادتان رفته اسراییل طیف شما را سرمایه های خود در ایران میداند ؟ مگر ذوق زدهگی امریکای جنایتکار را از حرکتهای دوستانتان در فتنه های 78 و88 یادتان رفته؟ الان هم خلایق هرچه لایق به شما چه ربطی دارد فکر میکنید دولت خاتمی برگشته ؟
  • بی نام IR ۰۵:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۶
    1 0
    اللهم اشف مریض منظور
  • ناشناس A1 ۰۶:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۶
    1 0
    هیچی نگو که تو اصلاح طلبان رانابود کردی
  • بی نام A1 ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۶
    1 0
    این جماعت اصلاحاتی ازروهم نمیرن انوقت الان روچی میگید؟