تسنیم نوشت:

پیرو انتشار یادداشتی با عنوان «اگر علی مطهری فرزند شهید مطهری نبود...» در خبرگزاری تسنیم به‌قلم مهدی رضوی، علی مطهری جوابیه‌ای به خبرگزاری ارسال کرده است.

آنچه در ادامه می‌آید متن کامل جوابیه علی مطهری به این یادداشت است:

جناب آقای قلی‌زاده
مدیر مسئول محترم خبرگزاری تسنیم

با اهدای سلام، ‌در تاریخ ۱۲ آذر ۹۳ مطلبی تحت عنوان «یادداشت میهمان/ اگر علی مطهری فرزند شهید مطهری نبود...» به‌قلم آقای مهدی رضوی روی خروجی آن خبرگزاری قرار گرفت که ذکر چند نکته را ضروری نمود:‌

۱. نویسنده محترم می‌گوید: «علی مطهری با عنایت به قرار گرفتن در لیست اصول‌گرایان و رأی لیستی مردم تهران موفق به جلب نظر مردم شد.»
فرضاً این سخن نویسنده درباره انتخابات مجلس هشتم درست باشد -که البته در این صورت درباره همه نمایندگان تهران وضع به همین منوال بوده است و چرا نویسنده درباره بقیه چنین سخنی نمی‌گوید- در خصوص انتخابات مجلس نهم صدق نمی‌کند،‌ زیرا در سازوکار ۸+۷ این انتخابات علی‌رغم آنکه عضویت اینجانب در فهرست اصول‌گرایان با ۷ رأی مثبت از ۱۲ رأی اعضای حاضر تصویب شد ولی با اصرار آقایان حداد عادل و زاکانی به‌خلاف آیین‌نامه به شورای داوری رفت و در آنجا معلوم نشد چه گذشت و خلاصه فردی از خودشان را قرار دادند. بنابراین این بنده در انتخابات مجلس نهم به‌صورت مستقل شرکت کردم و نام من نه در فهرست جبهه متحد اصولگرایان وجود داشت و نه در فهرست جبهه پایداری، در عین حال مردم تهران،‌ شهر ری، اسلام‌شهر و شمیرانات به‌دلیل عملکرد و مواضع اینجانب در مجلس هشتم رأی قابل توجهی به این بنده دادند و کسانی را که فکر می‌کردند اگر نام من در هیچ‌کدام از دو فهرست نباشد حذف خواهم شد دچار شگفتی کردند و این نیست مگر به‌خاطر شعور و آگاهی و تیزهوشی و رشد اجتماعی و سیاسی مردم این حوزه انتخابیه که به‌خوبی پیام خود را به این‌گونه افراد دادند.

۲. نویسنده گله کرده است که مردم انتظار داشتند علی مطهری راه شهید مطهری را برود اما او چنین نکرده و سوژه رسانه‌های بیگانه شده است.
چنین ادعایی فرع بر آن است که راه و اصول و مبانی فکری شهید مطهری را شناخته باشیم. به نظر می‌رسد که مشکل نویسنده همین است که بدون آنکه شناخت درستی از شهید مطهری داشته باشد احساس می‌کند فرزند آن شهید راه دیگری را می‌رود. فکر می‌کند شهید مطهری هم فردی بوده است که اصول‌گرایی و ولایتمداری را توأم با تملق و چاپلوسی و چشم‌پوشی از حقوق ملت می‌دانسته است. لذا لازم است نویسنده محترم، هم آثار ایشان را به‌دقت مطالعه کند و هم سیری در سیره و روش عملی آن اسلام‌شناس و مجاهد شهید خصوصاً نوع رابطه و رفتار ایشان با امام خمینی(ره) داشته باشد.

۳. نویسنده می‌گوید: «همین چند وقت پیش سخنرانی علی مطهری در مشهد مقدس بهترین تیترها را به رسانه‌های آمریکا و صهیونیستی داد.»
بهتر است نویسنده محترم از دوستان و همفکران خودش در مشهد گله کند که چرا یک گزارش مغشوش را با ضمیمه کردن جملاتی از قسمت‌های مختلف صحبت من به یکدیگر روی سایت خبری قرار می‌دهند تا رسانه‌های خارجی بهره‌برداری کنند. بنده در دانشگاه فردوسی مشهد یک ساعت درباره ریشه‌های واقعه کربلا و یک ساعت در پاسخ به سؤالات سخن گفتم، ‌از آن‌همه مطلب چند مطلب خاص را، آن‌هم مشوش، به‌خیال اینکه بنده را بکوبند روی سایت قرار می‌دهند در حالی که می‌دانند بلافاصله رسانه‌های خارجی استفاده می‌کنند. بنابراین دوستان و همفکران شما که اشتیاق خاصی برای انتشار نظری مخالف نظر ولی‌فقیه که در پاسخ به یک سؤال در یک جمع کوچک گفته شده، دارند و آن را ضدیت با ولایت فقیه تلقی می‌کنند در حالی که خود مقام رهبری تصریح کرده‌اند که التزام به ولایت فقیه به این معنی نیست که نظرات من را تکرار کنید بلکه هرکس باید نظر خود را بگوید، آری این‌گونه افراد هستند که به نظام آسیب می‌رسانند. راهی که امثال بنده می‌رویم موجب تقویت نظام و اصل ولایت‌فقیه است.

نویسنده در پایان می‌گوید: «به‌جرئت می‌توان گفت تنها چیزی که موجب جلب برخی اذهان و نگاه‌ها به گفته‌ها و نوشته‌های شاذ علی مطهری شده است،‌ انتساب نسبی وی به شهید بزرگوار آیت‌الله مرتضی مطهری است.»
متأسفانه این سخن نویسنده هم باطل است، زیرا در صحنه اجتماعی و سیاسی کشور، فرزندان شهدای نامدار کم نداریم در حالی که این اقبال و توجه به آنها یا وجود ندارد و یا کمتر وجود دارد و حتی برخی از آنها در انتخابات‌های گذشته مجلس اصلاً رأی نیاوردند و برخی نیز در انتخابات مجلس نهم سعی می‌کردند نام خود را کنار نام «علی مطهری» قرار دهند تا رأی بیاورند. به‌خلاف نظر نویسنده آن مقاله، آنچه موجب جلب اذهان و نگاه‌ها به گفته‌ها و نوشته‌های علی مطهری شده است، فطرت و وجدان بیدار جامعه است که همواره رصد می‌کند چه افرادی از حقوق ملت و اصول و مبانی اسلام دفاع می‌کنند و چه‌کسانی همرنگ جماعت و سوار بر موج می‌شوند و اسب خود را می‌رانند.

مستدعی است این مطلب طبق قانون مطبوعات -که شامل پایگاه‌های اطلاع‌رسانی خبری نیز می‌شود- عیناً در خروجی آن پایگاه خبری قرار گیرد. قبلاً سپاسگزارم.
با تقدیم احترام- علی مطهری - ۹۳/۹/۱۳

 

45503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 388806

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 78
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۵
    آقای مطهری واقعاً هر موقع صحبت میکنند من لذت میبرم و از اینکه انقدر منطقی حرف میزنند به خود میبالم ولی با تمام احترام طرز فکر آقای مطهری در مورد حجاب را نمی پسندم
    • بی نام A1 ۱۶:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۵
      دقیقا یه جا که از اسلام دم میزنه شما خوش نمیاد
    • بی نام IR ۱۷:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۵
      بی نام ساعت 20:01:08 این گفته هم نشان میده که فقط از اسلام موضوع حجاب را توجه کردی و از بقیه موضوعات مهم و حیاتی اون چیزی نفهمیدی.
    • بی نام IR ۱۷:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۵
      95 62
      اتفاقا نظر علی مطهری در مورد حجاب به این نظرات سیاسی اعتبار می بخشد . چون اگر به ریشه های دینی توجهی نداشت انوقت قفط یک ازادیخواه بود وحرف مخالفانش نظیر پایداری ها درست از اب در می امد
    • بی نام IR ۱۷:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۵
      من حاضرم تا آخر عمر چادر بپوشم ولی بقیۀ نظرات علی مطهری تو کشور اجرا بشه
    • بهنام A1 ۱۷:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۵
      24 11
      علی مطهری درمخالفت با حصر سران فتنه گفته : حضرت رسول هم حق نداشت اینکارو بکند. میشه یکی برام توضیح بده یعنی چی؟
    • بی نام A1 ۱۸:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۵
      24 8
      آقای بی نام دوم دقیقا درست فهمیدید باید به چه زبانی بگیم تقصیر ما چیه که .....
    • بی نام IR ۱۹:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۵
      من نظرهای علی مطهری درباره حجاب را نمی پسندم
    • بی نام IR ۱۹:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۵
      مطهری با ساز مخالف زدن میخواد خودنمایی کنه.... اگه مجلس بیفته دست اطلاح طلب ها بازم علی مطهری ساز مخالف می زنه تا به چشم بیاد
    • بی نام EU ۱۹:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۵
      اسلام واقعی حرف میزنه نه اسلام من دراوردی
    • بی نام A1 ۲۲:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۵
      85 40
      الان است که ارتش سایبری کامنتها رو هک و دستکاری و مثبت منفی ها را تغییر دهد...
    • بی نام IR ۰۵:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۶
      3 5
      بعضی ها کامنت گذاریشون هم از سر تقلید است نه عقل و منطق شخصی
    • بی نام IR ۰۶:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۶
      17 20
      علی مطهری را بزرگ نکنین
    • ا ت ش ب ی گ زاده RO ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۶
      14 1
      سایت باصطلاح نا محترم تسنیم شما حق ندارید به شعور مردم اهانت کنید .انتخاب مردم از روی اگاهی است نه وابستگی به اشخاص مشهور .انتخاب اقای مطهری از روی منطق است .زمانی که این اقا از حق و حقیقت دفاع میکند و زبان گویای مردم است چه نیازی به دیگران هست که مردم زیر سایه دیگران به ایشان رای دهند .اگر شما منطق و درک سیاسیتان پایین است به ما ربطی ندارد ولی همیشه سعی کنید به شعور و منخب مردم احترام بگذارید.
  • بی نام IR ۱۵:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۵
    احسنت
  • بی نام A1 ۱۵:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۵
    یعنی با منطق خودتون نویسنده اون مطلب سرتاپا کینه را پودر کردید اقای مطهری درود بر شما.
  • بی نام IR ۱۵:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۵
    آقاي مطهري دمت گرم كه راه استاد را بدرستي ادامه ميدي. مخالفان شما تصوير غلطي از شخصيت استاد دارند. ايكاش زنده بود و همه اينها رو فيتيله پيچ ميكرد.
  • بی نام CA ۱۵:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۵
    آقای مطهری حرف مردم رو میزنند و نماینده مردم باید حرف مردم رو بزند اینکه با سر لیستی گروهی وارد مجلس شده دلیل نمیشه که نوکر اون افراد باشه و هر خطای کردند سکوت کند ، در ضمن کدوم نماینده مجلس از گروه دوستانشون به طور مستقل رای اورده ؟
    • بی نام RO ۱۷:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۵
      32 4
      مطهری 400 هزار رای آورد
  • بی نام IR ۱۵:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۵
    آقای مطهری عزیز.... نباید که به هرکسی جواب داد
  • بی نام IR ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۵
    73 28
    درود و سلام بر علی مطهری تنها نماینده اصولگرای مجلس
  • بی نام IR ۱۶:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۵
    آفرین بر سلاله پاک شهید مطهری که همچون پدر ، صریح و صادق و مردمی هستند.
  • بی نام A1 ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۵
    درود بر مطهری
  • نادر IR ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۵
    درود برشما نماینده شجاع ودلیر که نان را به نرخ روز نمی خوری واز حق حقیقت دفاع می کنی باید در تمام مسائل ملت ازاد باشند نظرات خود را مطرح نمایند وتبادل افکار باعث اگاهی مردم شود تا تن به ذلت وخواری ندهند اگاهی ودانایی وشجاعت باعث پیشرفت ملت می شود
  • بی نام IR ۱۶:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۵
    مطلب را می توان بدین شکل گفت : اگر ایشان ، توسط پدر و مادر دیگری ، تربیت می شد ، مسلما طرز فکر دیگری داشت .
    • بی نام IR ۱۷:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۵
      12 11
      خوب که چی ؟
    • شهروند A1 ۱۹:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۵
      44 34
      این که طبیعیه .خوشبختانه توسط پدر و مادری تربیت شده که کاملا منطقی و باسواده ودغدغه ملت واسلام رو هم داره
  • علی A1 ۱۶:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۵
    روحت پدرت شاد که فرزندی چون تو آزاده را تقدیم به جامعه کرد ....
    • بی نام IR ۰۵:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۶
      2 0
      فرزندان ما آني نمي شوند كه ما ميخواهيم... آنگونه مي شوند كه ما هستيم...
  • بی نام RO ۱۶:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۵
    ای کاش تماپ نماینده های کشور مثل شما بودند خدا خیرتون بده.با ادب صریح و منطقی متشکریم
  • مجتبی A1 ۱۶:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۵
    58 27
    درود...
  • کاظم IR ۱۶:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۵
    13 14
    آقای مطهری . خوشحال باش که علاوه بر رفتار و گفتارت که پسندیده است و انشاءالله مورد رضای حق تعالی قرار خواهد گرفت . منتقدان و مخالفان و بدگویانت از جمله منفورترین ها و روسیاه ترینها نزد ملت فهیم ایران اسلامی هستند امیدوارم خدای تعالی روز بروز بر عزت و سربلندی شما و سایر رهروان راستین امام خمینی بیفزاید و سایه شوم آن ددمنشان و کژ اندیشان را از سر این ملت کوتاه نماید و دشمنان این ملت را سرکوب و نابود نماید
  • امیر تبریز اوغلی IR ۱۶:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۵
    7 25
    پسر کو دارد نشان از پدر
  • علي ۱۷:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۵
    76 29
    من همه موضع گيريهاي علي مطهري را تاييد نميكنم اما انچه مسلم است ايشان شجاعت و ازادمردي را از شهيد مطهري به ارث برده است
  • بی نام RO ۱۷:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۵
    56 50
    جناب مطهری شما درمجلس در لیست اصولگرایان نبودید ولی 400 هزار رای بدست آوردید ولی دکتر حداد یک میلیون و صد هزار
    • بی نام A1 ۲۲:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۵
      67 47
      چون صدها هزار نفر مثل من در اون انتخابات شركت نكردند اما در مجلس دوازدهم بطور قطع نشان خواهيم داد كه مردم چه طرز فكرى رو ميپسندند و حمايت حواهند كرد على مطهرى شجاعتر از حتى نماينده هاى شبه اصلاح طلب از اصلاح طلبان دفاع ميكند
    • بی نام IR ۰۴:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۶
      7 1
      اين دفعه ببينيد مردم چه كولاكي بكنند ..... مطهري بيشترين راي تاريخ مجلس هاي جهان را خواهد آورد .....
    • بی نام IR ۰۶:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۶
      5 1
      اقای حداد از بچگی در نظام هستند و هر دوره کاندید شده و شرایط خاص دارد اما همین اقای مطهری از خیلی ها بیشتر رای اورد نمونه اش آقای توکلی و جبهه پایداری که خیلی غوغا میکنند
    • ناشناس IR ۰۷:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۶
      11 1
      این دلیل نمی شه چون یک زمانی احمدی نژاد هم مردم را گول زد خیلی رای آورد. گاهی آدم به کسی که باید رای بده نمی ده بعد پشیمان می شه. آقای مطهری و امثال او نه تنها به اسلام ضربه نمی زنند بلکه اسلام واقعی برای مردم گوشزد می کنند. کشور خیلی نیاز به امثال او دارد تا مردم به حقوق خود آگاه شوند.
  • بی نام A1 ۱۷:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۵
    14 1
    جزو نوادر تریبونی هستند ایشون که اغلب حرف های صحیح و حق می زنند. باید قدر دونست که ایشون فرزند شهید مطهری هستند و می تونند با قدرت و بدون واهمه حرف حق بزنند. متاسفانه گروهی نمیتونن نادر موارد حق گویی چون ایشون رو سرکوب کنند و روی به تخریب میارند.
  • میثم A1 ۱۷:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۵
    12 3
    علی فرزندخلف مرتضی
  • بی نام A1 ۱۷:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۵
    7 1
    آقای مطهری نمونه ی یک انسان شجاع هستند و کاش ما مردم هم به خاطر شجاعت ایشان به افکارشان احترام بذاریم حتی اگه با نظر ایشان در مورد حجاب موافق نیستیم به جای فحش دادن بذاریم حرفش رو بزنه
  • احمد یاداور IR ۱۷:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۵
    5 1
    امام ره : کتابهای شهید مطهری انسان ساز وبدون استثنا مفید ومورد تایید است واز شما عزیزان میخواهم که نگذارید بدخواهان انرا بدست فراموشی بسپارند . واما سوال چرا استاد مطهری را شهید کردن ؟ در راه مبارزه با چه تفکری بشهادت رسید ؟ و........ خواهان حفظ جان علی اقا مطهری هستیم . هم پاکند وهم مطهر وهم باسواد . درود بر مطهری / هم مرتضی و هم علی
  • احمدی A1 ۱۸:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۵
    23 17
    حیف از وقت شماکه جواب این ها را بدهی
  • امير US ۱۸:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۵
    7 4
    سخنان جناب مطهري صرف نظر از انتساب ايشان به شهيد گرانقدر و پدر بزرگوارشان قطعا موجب تقويت ايران و ولايت فقيه خواهد بود متاسفانه امثال نگارنده مقاله در مقام عمل هيچ التزامي به ولايت فقيه ندارند بلكه از ولايت فقيه به جهت سركوب و تخريب افراد استفاده ميكنند در 8سال گذشته چه ناروايي بر ولي فقيه وارد شد خدا مي داند وبس هم اكنون نيز عليرغم تاييد مقام رهبري از ديپلماسي دولت اين اقايان از هيچ تخريبي فرو گذار نكردند اينان تنها مدعي پيروي از ولايت هستند امثال اينان در تاريخ بسيار امده و رفته اينان و جبهه پايداري بر همگان روشن و اشكار هستند گويي ولي فقيه نيازمند تملق و چاپلوسي اين اقايان است درود خد ا برشهيد مطهري و ذريه ي پاك و مطهرش . سلام بر علي اقا مطهري
  • افشاگر A1 ۱۸:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۵
    40 29
    علی مطهری خاری درچشم کج اندیشان و نان به نرخ روز خورها به یقین انتخابات پیش رو محبوبیتش را نزد مردم نشان خواهد داد
  • ادیب IR ۱۹:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۵
    37 31
    جناب آقای مطهری ثابت کرد هنوز افرادی هستند که حقیقت را فدای پول و مقام نمیکنند. درود بر انسان های صادق
  • ناشناس GB ۱۹:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۵
    43 34
    درود بر مطهری شجاع که خوب پاسخ داعشی های وطنی را می دهد
  • رضا IR ۱۹:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۵
    34 48
    درود پدرومادر آقا ی مطهری حقگو
  • محمد امین A1 ۲۰:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۵
    35 9
    آرای منفی مشکوکه سابقه ندارشته علی مطهری انقد آرای منفی داشته باشه از خبرآنلاین تقاضا مندم مثل سابق امانتدار باشد
  • شاهین A1 ۲۰:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۵
    23 7
    نماینده مجلس فارغ از هر گرایش سیاسی باید منافع مردم را در نظر بگیرد ،منافع ملی را در نظر داشته باشد که در عمده وقایع امروز متاسفانه این رویه به شکل چاپلوسی ،چسبیدن به یک دیدگاه به شکل کور کورانه ،نگاه منفعت طلبانه و عواملی از این دست تغییر شکل یافته، جناب مطهری به عنوان کسی که در بیشتر اظهاراتشان از این رویه پیروی نمیکنند مورد هجمه آن خبرگذاری {بخوانید خبر سازی }قرار میگیرد
  • ابادان سیتی A1 ۲۰:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۵
    32 34
    درودوسلام خداوند به روح شهیدمطهری واقعاپسرشجاعی تربیت کردن من همیشه لذت میبرم که همچین افرادیمانند علی مطهری درمجلس هستن واقعاباید افتخارکرد که همچین شخصی توی مجلس هست دمت واقعا گرم
    • بی نام A1 ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۶
      2 0
      وولک تنهایی فکر کردی
  • سینا IR ۲۰:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۵
    41 59
    میشه این نماینده محترم ازخود راضی بفرمایند درکجا از حقوق ملت دفاع کرده است جز سفسطه چه هنر دیگری دارند
  • بی نام A1 ۲۰:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۵
    36 73
    اقاي مطهري از خون شهدا خجالت بكش و شرم كن.
    • بی نام A1 ۰۵:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۶
      9 13
      خودت خجالت بکش وشرم کن
  • محمدعلی A1 ۲۰:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۵
    54 37
    اگریک مرد وجودداشته باشه اقای مطهری هستند،ایشان مثل پدربزرگوارشان شجاع،عادل و مردمی هستند
  • بی نام A1 ۲۱:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۵
    43 22
    خطاب به مخالفان مطهری. ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست............. عرض خود می بری و زحمت ما می داری این روزها باب شده که افراد حقیری می خواهند با انتقاد خصمانه از تنها میراثدار شجاعت نظام جمهوری اسلامی و تنها نماینده بیدار در خانه ملت، خود را بزرگ کنند.....
  • بی نام IR ۲۱:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۵
    41 21
    شیر پاک خورده مصداق شما بزرگوار است خدا حفظت کنه
  • هموطن مسلمان IR ۲۱:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۵
    20 13
    دوستت داریم یکی یک دونه ای بخدا البته بعضی ازنمایندگان هم وجدانی بعچصی وقتها درددل مردم رابیان میکنند ولی مطهری خیلی آدم روشنفکرومنطقی است ولی ای کاش درمقابل حجاب جبهه نمیگرفتندحالاممکن است ازردی مصاحت اینکاروکرده باشه
  • علی A1 ۲۱:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۵
    31 58
    آقا اگر نسبت با استاد نداشت اصلا نماینده نبود که حالا حامی بی حجاب ها وفتنه گران باشد
  • علی US ۲۱:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۵
    48 38
    درود بر شرفت مرد
  • سعید A1 ۲۱:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۵
    36 36
    اقای مطهری نان حلال خورده
  • علی A1 ۲۲:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۵
    43 32
    سلام بر جناب آقای دکتر علی مطهری که یکی از بهترین و برجسته ترین صفات ایشان این است که به آنچه که می گوید از ته دل اعتقاد دار د و اصلا اهل ریا نیست بر خلاف خیلی از نماینده ها که حرف و عملشان در کثیری از موارد کاملا متناقض است و اهل ریا هستند به همین خاطر سخنانشان به دل نمی شیند
  • ودود كيافر TR ۲۲:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۵
    73 44
    اقاى مطهرى بى باكانه و با ديد واقع بينانه عقايد و نظرات خود را بيان ميكنند ايشان شجاعت را از بدر شهيدشان اموخته اند و راه ايشان را ادامه ميدهد مخالفان با تهديد و تهمت راه بجايي نخواهند برد
    • حسینی IR ۰۶:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۶
      1 5
      اتفاقا نظر ایشان بر خلاف نظر پدرشان است
  • بی نام IR ۰۴:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۶
    1 0
    آقای باهنر مگر برادر شهید باهنر نیست؟حرفهای خاصی البته از نوع آنطرفی میزند.پس چر اقبال به ایشان وجود ندارد...
  • بی نام IR ۰۴:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۶
    1 1
    " ..... اصول‌گرایی و ولایتمداری را توأم با تملق و چاپلوسی و چشم‌پوشی از حقوق ملت می‌دانسته است" واقعا اين جمله آقاي دكتر علي مطهري مشتي كوبنده بر دهان بدخواهان ايشان بود. درود بر مطهري آزاده مرد
  • امید EU ۰۵:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۶
    1 0
    بند 2 نامه ایشان عاااالیست. احسنت
  • بی نام IR ۰۵:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۶
    2 2
    " همرنگ جماعت و سوار بر موج " عجب تعبير خوبي كرده آقاي دكتر مطهري، شامل نود درصد اهالي اين دوره مجلس ميشه
  • محمد A1 ۰۵:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۶
    2 1
    درود بر علی مطهری . مرد آزاده ای که ملت امید دارند در انتخابات بعدی مجلس جایگاه ایشان را در راس قوه مقننه شاهد باشند. به یقین شجاعت و صداقت و ایمان واقعی ایشان موجب گردیده مردم ایران به فرزند برومند شهید مطهری محبت وافر داشته باشند
  • بی نام IR ۰۵:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۶
    0 1
    اگر رهبر معظم انقلاب و نظام 10 تادوست بی ریا و صادق مثل شما داشتند اینقدر احساس تنهایی نمی کردند بیخود نبود که امام خمینی در زمان شهادت استاد مطهری گفتند : من پاره تنم را از دست دادم. پدر و پسر هر دو صریحندو دئست واقعی نظام
  • بی نام A1 ۰۵:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۶
    1 1
    آقاي مطهري عزيز ممنون بابت اينكه حرف دل مردم رو ميزني و مطمئن باش بازم راي مياري راستي الان سايت تسنيم رو ديدم اينو رو نمايش نداده چون به نفعش نيست ولي يه مقاله داره به عنوان بي بصيرتي و فتنه 88....
  • بی نام IR ۰۵:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۶
    2 1
    مطهری رو دوست دارم چون بندگی خدارو با هیچی عوض نمی کنه گرچه در خیلی جاها هم ممکنه با هم اختلاف نظر داشته باشیم.
  • بی نام IR ۰۵:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۶
    0 0
    من توتسنیم این رو ندیدم ولی نامه ی اصلی هنوز بالای لیست هست
  • حسین A1 ۰۵:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۶
    4 1
    ویژگی قابل ستایش جناب مطهری اظهار نظر بر پایه باورهایش می باشد ممکن است ما با بخشی از دیدگاههای ایشان مخالف باشیم اما قطعا از اینکه وی در چارچوب تفکر و معتقداتش موضعگیری می کند باید به ایشان تبریک گفت ، چرا که این نشانه آن است که وی فرد آزاده ای است
  • یک نفر IR ۰۶:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۶
    3 1
    خدایی ، روش و منش ایشان در مدیریت گفتگو ،و همچنین پرسشگری و پاسخگویی ؛ ستودنیست و به اعتقاد اینجانب همچون یک کارگاه آموزشی میتواند نکته های بسیارمفید و سودمند جهت یادگیری داشته باشد
  • صادق A1 ۰۶:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 2
    بابا ... گول این حرف های شسته رفته مطهری رو نخورید این از پسر نوح هم بدتره ... این وکیل مدافع سران فتنه شده ..