هافبک ذوب آهن که به یکی از چهره های حاشیه ساز فوتبال ایران طی سال های اخیر بدل شده، در روز بازی با پرسپولیس نیز رفتارهای جنجالی داشت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ قاسم دهنوی هافبک فصل گذشته پرسپولیس در لیگ چهاردهم پیراهن ذوب آهن را به تن می کند. او در روز بازی نیمه نهایی مقابل پرسپولیس، در زمین حسابی از خجالت دوستان قدیمی خود درآمد و تا می شد، بازیکنان پرسپولیس را با خطاهای آشکارش متوقف کرد. در حدود دقیقه 30 بازی، دهنوی درگیری شدیدی نیز با علیرضا نورمحمدی داشت که وقتی برای اجرای فنون کشتی روی مدافع پرسپولیس اقدام می کرد، ناخودآگاه به یاد دیدار فصل قبل پرسپولیس-تراکتورسازی افتادیم و بلایی که دهنوی بر سر علی کریمی درآورد. 

بعد از بازی، به سراغ دهنوی رفتیم تا دلایل این کارش را جویا شویم. دهنوی گفت: «در آن صحنه اصلا متوجه نشدم علیرضا نورمحمدی مقابل ایستاده و بر سر توپ، سماجت می کند ورگرنه طور دیگری او را می زدم.»

دهنوی که به خاطر پیروزی تیمش، حسابی شاد و خوشحال بود، شوخی با نورمحمدی را این طور ادامه داد: «نورمحمدی رفیق فصل گذشته من است اما در زمین بازی این حرف ها را نداریم. به نظر من حقش بود، باید محکم تر او را می زدم تا یاد بگیرد چطور بازی کند.»
این بازیکن اضافه کرد: «در ذوب آهن شرایط بسیار خوبی دارم. اینجا می توانیم به مسائل بزرگ تری فکر کنیم. همین حالا هم به فینال جام حذفی رفته ایم و توانایی قهرمانی در آن را داریم.»
این بازیکن شماره 5 ذوبی ها در مورد اینکه برای دریافت کارت های رنگی از داور بی تابی می کرد یا نه نیز گفت: «این طور نیست. من کاری نکردم که بخواهند اخراجم کنند. آن کارت زردی که گرفتم هم یک اتفاق ساده بود نه اینکه بخواهم از روی قصد، کسی را بزنم. اگر گفتم نورمحمدی را باید محکم تر می زدم، شوخی کردم وگرنه من این شخصیت را ندارم.»
او در پاسخ به این سوال که آیا هنوز طلبی از باشگاه پرسپولیس دارد یا نه، افزود: «اگر این سوال را از مدیران باشگاه پرسپولیس بپرسید، می گویند من 100 هزار تومان از این تیم می خواهم اما مدارکی دارم که نشان می دهد طلبم از پرسپولیس 500 میلیون تومان است. من به خاطر هواداران پرسپولیس فعلا صدایم درنمی آید اما اگر قرار باشد اعتراض کنم، فورا تمام پولم را می گیرم.»
بد نیست بدانید قاسم دهنوی همان بازیکنی است که وقتی در ابتدای فصل سیزدهم از سپاهان به پرسپولیس آمد، سعید شیرینی سرپرست وقت تیم در موردش گفت: «این بازیکن ستاره را از دهان شیر بیرون کشیدیم.»

252 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 388727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =