سرپرست تیم پرسپولیس واکنش تندی به اتفاقات روزهای اخیر نشان داد و صراحتا اعلام کرد مسائلی که پیش آمد، یک بازی رسانه ای بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ محمود خوردبین سرپرست قدیمی پرسپولیس که شاهد و ناظر شکست 2 بر یک تیمش در مرحله نیمه نهایی جام حذفی برابر ذوب آهن اصفهان بود، در خصوص اتفاقات اخیر گفت: «آقایان مسئول در فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ بازی را به راه انداختند تا پرسپولیس را تضعیف کنند.» 

خوردبین اضافه کرد: «یک روز گفتند هواداران ما محروم هستند، بعد اعلام شد شاید بخشیده شوند. فردای آن روز گفتند هیچ بخششی در کار نیست و قطعا بازی بدون تماشاگر انجام خواهد شد ولی در نهایت مساله دیگری رخ داد و مشخص شد حق با ماست و هواداران می توانند به ورزشگاه بیایند.»
سرپرست پرسپولیسی ها ادامه داد: « از نظر من این یک هنرنمایی تمام و کمال از سوی مسئولان بود وگرنه شاید 80 تا 90 هزار نفر از تماشاگران ما به ورزشگاه می آمدند و امروز پرسپولیس به جای ذوب آهن در فینال حاضر می شد. آن قدر امروز و فردا کردند تا هواداران پرسپولیس برای حضور در ورزشگاه سر در گم شوند و ما با حدود 30 هزار هوادار مقابل ذوب آهن ایستادیم. مطمئن باشید اگر از روز اول می گفتند پرسپولیس می تواند از تماشاگرانش استفاده کند، اوضاع و احوال مان متفاوت بود. حالا اوضاع به گونه ای شده که فکر می کنیم هم مقابل ذوب آهن بدون تماشاگر بودیم و هم باید برابر فولاد با محرومیت حضور تماشاگران مواجه باشیم.»

252 41

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 388637

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =