کمیته انضباطی رای های خود را درباره تیم های لیگ برتری صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از سایت رسمی فدراسیون، دیدار دو تیم پیکان تهران و استقلال خوزستان در حالی روز 30 آبانماه برگزار شد و از سوی رضا رهقی، سرپرست تیم پیکان تخلفاتی مبنی بر اهانت به داور بازی صورت گرفت. وی طبق بند 6 ماده 64 آیین نامه انضباطی به یک جلسه محرومیت و 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
جریمه و محرومیت برای سر پرست سایپا البرز
دیدار دو تیم سایپا البرز و سپاهان اصفهان از سری رقابتهای هفته پانزدهم لیگ برتر روز 30 آبانماه برگزار شد و از سوی حسین خوش نظر، سرپرست سایپا البرز تخلفاتی مبنی بر اعتراض مکرر به تصمیمات و اهانت به داور و همچنین اعلام مطالبی علیه مقامات رسمی مسابقه در مصاحبه تلویزیونی صورت گرفت. وی طبق مقررات ماده 56 و بند های یک و سه ماده 63 به سه جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
جریمه نقدی برای تیم تراکتورسازی تبریز
دیدار دو تیم تراکتورسازی تبریز و نفت تهران از سری رقابتهای لیگ برتر در هفته پانزدهم روز 30 آبانماه برگزار شد و از سوی تماشاگران تیم تراکتورسازی تبریز تخلفاتی مبنی بر فحاشی صورت گرفت. این تیم به پرداخت 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
جریمه نقدی برای تیم نفت مسجد سلیمان
دیدار دو تیم نفت مسجد سلیمان و ملوان بندرانزلی از سری رقابتهای لیگ برتر روز 29 آبانماه برگزار شد و از سوی تماشاگران تیم نفت مسجد سلیمان تخلفاتی مبنی بر فحاشی به داور مسابقه صورت گرفت. این تیم به پرداخت مبلغ 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 388471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =