هوشنگ نصیرزاده می گوید حکمی که کمیته استیناف در مورد محرومیت هواداران پرسپولیس صادر کرده درست است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ امروز کمیته استیناف رای خود را در مورد محرومیت هواداران پرسپولیس صادر کرد که طبق آن، بازی پرسپولیس - ذوب آهن در جام حذفی بدون حضور تماشاگران برگزار می شود. این محرومیت به دلیل اهانت های هواداران پرسپولیس به امیر قلعه نویی در جریان بازی استقلال - پرسپولیس در چارچوب مسابقات لیگ برتر است.
حمید درخشان سرمربی پرسپولیس در برنامه نود گفته بود که اگر پرسپولیس به دلیل اتفاقات لیگ برتر محروم شده، محرومیتش باید در لیگ برتر اعمال شود نه در جام حذفی. اما هوشنگ نصیرزاده کارشناس امور حقوقی فوتبال ایران می گوید حکم کمیته استیناف درست است: «جرایم مربوط به کارت زرد و قرمز برای همان رده ای است که بازیکن کارت گرفته. ولی محرومیت برای همه رده هاست. یعنی اگر بازیکن یا مربی 10 جلسه محروم می شود، از حضور در تمام مسابقات محروم می شود نه یک مسابقات خاص. در مورد تماشاگران هم همین طور است.»
او ادامه می دهد: «نمی شود گفت چون هواداران پرسپولیس به خاطر اتفاقات لیگ محروم شده اند می توانند در جام حذفی حضور داشته باشند. همان طور که محرومیت بازیکنان و مربیان برای تمام رده ها اعمال می شود، در مورد تماشاگران هم این قانون انجام می شود. این مورد دقیقا در آیین نامه انضباطی فوتبال ایران ذکر شده و آیین نامه انضباطی ما هم کاملا مطابق با استانداردهای فیفا است.»
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 388368

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =