حدادی فر می گوید پرسپولیس بازیکنان خوبی دارد و جانشین ها هم در حد بازیکنان فیکس این تیم هستند.با این حال ما باید از غیبت چند بازیکن آنها استفاده کنیم.

سایت فوتبال ايران نوشت: قاسم حدادي فر كاپيتان ذوب آهن تاكيد مي كند كه تيمش مي خواهد در 90 دقيقه پرسپوليس را شكست دهد تا كار به ضربات پنالتي نكشد.او در مورد بازي نيمه نهايي جام حذفي و مسائل ديگر به سوالات خبرنگار سايت فوتبال ايران پاسخ مي دهد.

در مورد بازي جمعه چه صحبتي داري؟

بازي بسيار حساسي براي هر دو تيم خواهد بود.اين درست است كه در تهران و مقابل پرسپوليس بازي مي كنيم ولي هدف ما فقط قهرماني است و براي قهرمان شدن ابتدا بايد از سد پرسپوليس عبور كنيم.هر تيمي از فرصت ها استفاده كند و اشتباهات كمتري داشته باشد پيروز خواهد شد.

چقدر احتمال مي دهي ذوب آهن قهرمان جام حذفي شود؟

دو بار در اين جام قهرمان شديم و مي خواهيم براي سموين بار قهرمان شويم.تا اينجا هم خوب كار كرديم و در اين هفته ها هم نتايج خوبي گرفتيم.البته پرسپوليس تيم خوبي است و كار سختي داريم.

غيبت چند بازيكن كليدي پرسپوليس به سود شما نخواهد بود؟

پرسپوليس بازيكنان خوبي دارد و جانشين ها هم در حد بازيكنان فيكس اين تيم هستند.با اين حال ما بايد از غيبت چند بازيكن آنها استفاده كنيم.

بازيكنان پرسپوليس معتقدند كه خط هافبك شما از بقيه پست ها قوي تر است،نظر خودت چيست؟

اين نظر انها است ولي ما در همه پست ها قوي هستيم و مي خواهيم بهترين نمايش ممكن را داشته باشيم.البته پرسپوليس هم هافبك هاي خوبي دارد.

اگر بازي به ضربات پنالتي بكشد،نمي ترسيد كه به خاطر پنالتي گير بودن سوشا مكاني ببازيد؟

ما سعي مي كنيم در 90 دقيقه كار را تمام كنيم و برنده شويم.اگر هم به پنالتي كشيده شد دو تيم يك اندازه شانس دارند.ما هم گلر خوبي داريم و مظاهري در پنالتي گرفتن چيزي كمتر از مكاني ندارد.

دوست داري در اين بازي گل بزني؟

هر بازيكني از گل زدن خصوصا در چنين بازي هاي حساسي لذت مي برد.من هم اميدوارم كه مثل پارسال باز هم به پرسپوليس در آزادي گل بزنم.البته برد ذوب آهن از همه چيز مهمتر است.

251 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 388351

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =