فارس نوشت:

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی با ارائه توضیحی درباره خبر پرونده معدن چادر ملو گفت: مبلغ بدهی مالیاتی شرکت مذکور ۷۰۰ میلیارد تومان صحیح است.

محمدعلی پورمختار رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی روز گذشته در حاشیه جلسه علنی پارلمان، در جمع خبرنگاران، در بیان جزئیات پرونده معدن چادر ملو، گفت: براساس بررسی‌های انجام شده در این معدن یک اختلاف عدد و رقم تحت عنوان مالیات رخ داده که براساس آن به نظر می‌رسد مسئولان این معدن مالیات مربوطه را پرداخت نکردند.

او همچنین روز گذشته با اشاره به اینکه درآمد 7 هزار میلیارد تومانی دولت از محل مالیات در معدن چادر ملو محقق نشده، گفت: در این رابطه از وزیر اقتصاد سوال شده که امیدواریم وزیر این موضوع را پیگیری و پاسخ دهد.

بر اساس این گزارش پورمختار صبح امروز توضیح مکتوبی در خصوص این خبر برای رسانه‌ها ارسال کرده که متن آن بدین شرح است:

نظر به اینکه در خصوص بدهی مالیاتی 7000 میلیارد تومانی شرکت چادر ملو خبری به نقل از اینجانب منتشر شده است به اطلاع می رساند که 1ـ مبلغ اختلافی هفتصد میلیارد تومان است 2ـ موضوع در حال رسیدگی است و قطعیت پیدا نکرده است.

 

23231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 388265

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محفوظ IR ۰۸:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۲
    1 0
    با سلام بايد به استحضار مردم و مسولان كشور رسانده شود كه متاسفانه با وجود اينكه اين معدن مي توانست و مي تواند موجب توسع عدالت در منطقه شود برعكس بي عدالتي را دامن زده است و در حق مردم استان يزد بسيار ظلم شده است . متاسفانه درامد اندكي كه ازاين معدن عايد استان مي شود فقط در يك شهر خاص هزينه مي شود درحاليكه اين شهر دورترين فاصله را نسبت به 5 شهر ديگر مجاور اين معدن دارد.. اين بي عدالتي از آنجا آغاز شد كه در زمان دولت خاتمي به ناحق و با تغيير نقشه هاي استان اين معدن زرخيز در حوزه سياسي اين شهر خاص قرار گرفت و متاسفانه مسولان اين شهر در چند سال گذشته با باز گذاشتن دست مديران اين معدن و عدم نظارت كافي و چشم پوشي از تخلفات اين معدن تنها امتيازاتي را براي اين شهر خاص گرفتند.