ایرنا نوشت:

«سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان و« نوری المالکی » معاون رییس جمهوری عراق تاکید کردند که پیروزی کشورها و ملت های منطقه بر گروه های تروریستی تکفیری از جمله داعش حتمی است.
به گزارش ایرنا به نقل از بیانیه روزسه شنبه بخش ارتباطات رسانه ای حزب الله ، سید حسن نصرالله و نوری المالکی در دیداری که شیخ « محمد کوثرانی» عضو شورای سیاسی حزب الله لبنان نیز حضور داشت، با ابراز اطمینان از پیروزی ملت ها و کشورهای منطقه در مقابل داعش و امثال آن خاطرنشان کردند که گروه های تروریستی تکفیری و طرح های ویرانگر آنها در هیچ کدام از کشورهای منطقه آینده و جایگاهی ندارند.

براساس این گزارش دبیرکل حزب الله و معاون رییس جمهوری عراق که عصر شنبه برای دیداری رسمی از لبنان وارد بیروت شد،در باره تحولاتی طوفانی که در چند سال گذشته و بویژه در مرحله کنونی منطقه از جمله عراق ، سوریه ، لبنان و فلسطین را در نوردیده است، گفت وگو کردند.

دو طرف در این دیدار تهدیدها وچالش های فراروی کشورها و ملت های منطقه را بررسی و تاکید کردند که مسئولیت مقابله با این تهدیدها و چالش ها برعهده همه رهبران دینی و سیاسی بویژه نیروها وجریان های اسلامی ، ملی و قومی در دو جهان عرب و اسلام است.

در این بیانیه آمده است که دبیرکل حزب الله لبنان و معاون رییس جمهوری عراق از پشت پرده و اهداف این تهدیدها و چالش های و راه های مقابله با آنها قرائتی واحد داشته و بر افزایش تلاش ها برای حفظ استقلال کامل و موفقیت همه کشورها تاکید کردند.

سیدحسن نصرالله و نوری المالکی همچنین بر ضرورت همکاری کشور ها و ملت های منطقه برای مقابله با فتنه های طائفه ای و مذهبی و جریان های تکفیری که همه را تهدید می کنند، تاکید کردند.

26149

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 388183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۴:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۲
    3 0
    انشالله