سایت صدای اقتصاد نوشت:

صبح امروز جمعی از متقاضیان مسکن مهر پردیس مقابل ساختمان مجلس شورای اسلامی تجمع کردند و خواستار پیگیری تکمیل واحدهای خود شدند.

این جمع بیش از 50 نفری با دست نوشته هایی که در دست داشتند از مسوولان و نمایندگان مجلس استمداد رسیدگی به وضعیتشان را می کردند.

در یکی از پلاگاردهای دستی نوشته شده است: « مسکن مهر را هم تحریم کرده اند؟»

این افراد شعارهایی نز سر می دهند که فضای بهارستان را تحت تاثیر قرار داده است.  

در یکی زا پلاکاردها نیز شعارهای علیه وزیر راه مطرح شده بود.

این افراد نسبت به عمل نشدن وعده های وزیر راه و شهرسازی اعتراض دارند.

جوانی که در میان این جمع قرار داشت به خبرنگار صدای اقتصاد گفت: مدت ها است در انتظار تحویل واحد خود هستیم اما هنوز خبری نشده است. پاسخ درستی به ما نمی دهند.

بیش از 50 درصد این جمعیت معترض را بانوان تشکیل می دهند.

خانمی که با شور و حرارت زیادی صحبت می کند، می گوید: از سال 90 در این طرح ثبت نام کردیم. برای مسکن مهر پردیس 25 میلیون تومان پرداخته ایم اما به یکباره اعلام کرده اند 12 میلیون تومان دیگر بپردازید. چطور ممکن است که مستاجر هستیم و به زحمت اجاره خانه را فراهم می کنیم، 12 میلیون تومان پول جمع آوری کنیم.

مرد میانسالی که سیگار بین انگشتانش قرار دارد و با عصبانیت آن را دود می کند، می گوید: کسی حرف ما را گوش نمی دهد. دو ساعت است که مقابل مجلس ایستاده ایم اما حتی یک نماینده نیامده تا به حرف های ما گوش دهد.

به گزارش صدای اقتصاد، طرح مسکن مهر در تعدیل سوم قیمت که چند ماه پیش تصویب شد، برای متقاضیان هزینه جدیدی را رقم زده است. این تعدیل قیمت به تازگی برای بخش های مختلف محاسبه شده و در حال اعلام به متقاضیان است. به همین دلیل نارضایتی آن ها بروز پیدا کرده است.

3535

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 387897

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۰
    5 0
    آن مرد که خانه ارزان می ساخت رفت، فعلا شیبها ملایم است وای به روزی که شیب تند شود.................بیچاره فقرا.....
  • بی نام A1 ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۰
    4 0
    مسكن مهر كه واسه من ، مسكن بي مهر بود .
  • بی نام A1 ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۰
    3 0
    آقایان من را ببخشید اهل گله و شکایت نیستم از خبر گزاری خبرآنلاین هم متشکرم از انعکاس نگرانی های مردم خواهشمندم انعکاس بدهید و به گوش برسونید که با ما چکار میکنند پدر من یک کارمند بازنشسته است از دیشب تا حالا قلبش درد گرفته از شنیدن این خبر افزایش قیمت باور بفرمایید دیشب ما بیمارستان بوعلی بودیم تا صبح امروز هر چقدر هم به ایشان میگوییم عیبی نداره خدا بزرگه ناراحت نباش ولی خوب تو خودش میریزه و داره آب میشه من خودم دانشجو معماری هستم دانشگاه آزاد واقعا برای پدرم نگرانم واقعا اگر اتفاقی برای پدرم بیفته هیچ وقت از این آقایان نخواهم گذشت این طور نیست که هر کسی تو این مملکت ، هر قیمتی میخواد تشخیص بده و بگذارد خدیا کمکون کن
  • بی نام A1 ۰۸:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۵
    0 0
    ازکجا بانهصد تومان حقوقوهفصد تومان اجاره اگرهمه فنون شعبده بازی راهم بلد بودم باز هم نمیشد ..کمک کنید......