ایسنا نوشت:

وزیر بهداشت ضمن اشاره به ارتباط تنگاتنگ وزارت بهداشت با جمعیت هلال احمر درباره رئیس جدید این سازمان گفت: بی‌تردید تلاش می‌شود تا کسی جایگزین دکتر فرهادی شود که بتواند خدمات انجام شده در طول بیش از یک سال گذشته را با سرعت و قوت ادامه دهد.

دکتر سید حسن هاشمی گفت: من نیز یکی از اعضای شورای عالی هلال احمر هستم. وزارت بهداشت با هلال احمر ارتباط تنگاتنگی دارد. در زمینه اورژانس‌ها، بیمارستان‌ها و ... اقدامات مشترکی میان این دو ارگان انجام می‌شود. بخشی از دارایی‌های ما نیز برای هلال احمر است.

او گفت: با انتقال دکتر فرهادی به وزارت علوم امیدواریم فردی برای جمعیت هلال احمر برگزیده شود که بتواند به حوزه سلامت کمک کند که بی تردید نیز این اتفاق خواهد افتاد.

هاشمی در پاسخ به سوالی درباره ماندن دکتر فرهادی در جمعیت هلال احمر گفت:‌ دکتر فرهادی بنا ندارد که در هلال احمر بماند. بنای وی بر آن بود که آسیبی به هلال احمر وارد نشود. طبیعی است که وزارت علوم کار بسیار سنگینی را پیش روی مدیران ارشد و به ویژه وزیر علوم قرار خواهد داد.

هاشمی گفت: بر این اساس دکتر فرهادی هم علاقمند است خدماتی که در طول بیش از یک سال گذشته شروع کرده با همان سرعت و قوت استمرار یابد، بنابراین تلاش می‌شود کسی جایگزین وی شود که بتواند مسیر را با قوت ادامه دهد.

 

23231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 387884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۷:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۰
    3 0
    متاسفانه با اينكه قالب دولت از انسانهاي شريف و كاردان تشكيل شده اما نفوذ نمايندگان در تصميم گيريها گاهي سطح مديران را حتي تا كنتر از دوره قبل رياست جمهوري تنزل داده است. اين اشكال در شهرستانها بيشتر به چشم مي خورد. و هلال احمر هم يكي از همين سازمانهاست براي مثال مديري كه در دو سال گذشته به خاطر نارضايتي از عملكرد او از طرف پرسنل و نه به دلايل سياسي عذرش از هلال احمر فارس خواسته شده بود، اكنون با نفوذ نمايندگان به مدير عاملي استان انتخاب شده است‌‌‌و بدتر از آن افرادي غير هلال احمري را از آموزش و پرورش كه هيچ سنخيتي با هلال احمر ندارد به سمتهايي مانند معاون و يا حراست سازمان گماشته است . اين اتفاقها باعث مي شود كه هيچگاه توده مردم اميد به اصلاح پيدا نكنند و رفتار سران مملكت را با مديران پايين