واحد مرکزی خبر نوشت:

شبکه فرانس بیست و چهار گزارش داد، مارین لوپن امروز یکشنبه با کسب صد درصد آرای کنگره حزب جبهه ملی فرانسه، بار دیگر به ریاست این حزب انتخاب شد.

این شبکه تلویزونی فرانسوی افزود، او تنها نامزد این سمت بود و از این پس برای دوره ای سه ساله ریاست حزب راست گرای افراطی فرانسه را در دست خواهد گرفت. این حزب این آخر هفته پانزدهمین کنگره خود را در شهر لیون برگزار کرد و همانطور که انتظار می رفت شاهد پیروزی مارین لوپن در این کنگره بودیم.

در گزارش این شبکه تلویزیونی درباره این نشست و شرایط حزب جبهه ملی فرانسه آمده است، در کنگره حزب جبهه ملی، فعالان حزبی مارین لوپن را به عنوان رئیس این حزب و نامزد انتخابات آینده ریاست جمهوری فرانسه در سال دو هزار و هفده مورد حمایت قرار دادند. در زمان برگزاری این کنگره رسانه ها دور ماریون مارشال لوپن دیگر لوپنی که در حال اوج گیری است جمع شده بودند.
ماریون مارشال لوپن، نماینده پارلمان از حزب جبهه ملی فرانسه در جمع خبرنگاران می گوید: «من یک زن هستم. جوان هستم و به دنبال بازسازی و نوسازی هایی هستم که مورد خوشایند مردم و جوانان باشد و این دیدگاهی است که کمی با آن چه که مدت ها است در جبهه ملی وجود دارد، متفاوت است.»

ماریون خواهرزاده مارین که مورد تحسین فعالان حزب جبهه ملی فرانسه قرار دارد ممکن در آینده مسئولیت های بیشتری را در این حزب به دست بگیرد. تلاش بدون اشتباه این نماینده جوان، وی را در سال دو هزار و دوازده به جوانترین نماینده مجلس ملی فرانسه تبدیل کرد. اکنون او خواهان پیروزی بر مارین است.
او در مصاحبه ای می گوید: «آنچه که امروز و فردا انجام خواهیم داد به گونه‌ای خواهد بود که بهترین نتیجه را در سال دو هزار و هفده داشته باشد.»

او که در رسانه ها حضور پررنگی دارد، متضمن خط مشی محافظه کارانه و کاتولیک است و میراث دار سیاسی پدربزرگش (رهبر حزب) محسوب می شود که حدود بیست سال قبل، در عکسی تبلیغاتی وی را در آغوش گرفته بود.
ماریون و مارین دو زنی هستند که اگر چه در برخی مسائل با هم اختلاف نظر دارند، اما هر دوی آن ها جاه طلبی یکسانی دارند و آن تضمین بالا رفتن و اوج گیری خانواده لوپن است.

5252

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 387837

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =