پربیننده ترین خبر روز یکشنبه خبرآنلاین این بود:علی مطهری نماینده تهران به اظهارات اخیر آیت الله علم الهدی امام جمعه مشهد واکنش نشان داد.

مطهری در این نامه با اشاره به اظهارات اخیر امام جمعه مشهد درباره نظارت بر جایگاه ولی فقیه، نوشته است:در قانون اساسی مجلس خبرگان مطابق اصول 111 و 108 دارای وظایف و اختیارات مهمی است که در میان آنها انتخاب رهبر و نظارت بر رهبری اهمیت ویژه دارد. این مجلس کمیسیون تحقیق و نظارت بر رهبری دارد که وظیفه نظارت را به عهده دارد. مشروح این نامه را اینجا ببینید.

«ادغام دو شبکه تلویزیونی سیمای جمهوری اسلامی ایران» این خبری بود که علی‌اصغر پورمحمدی اعلام کرد تا مشخص شود که تغییرات کمی و کیفی در این سازمان رسما کلید خورده‌است.جزئیات بیشتر را اینجا ببینید.

"ایرانی که نظیر آن را ندیده اید" تیتری که بلاردلی عکاس نشریه هافینگتون پست برای عکسهایش انتخاب کرده است. این تصاویر را اینجا ببینید.

بعد از ظهر 11 اسفندماه سال 91 وقتی پدر خود را به مدرسه دخترانه در یکی از خیابان‌های تهران رساند تا دختر 11 ساله‌اش را باخود به‌خانه ببرد، هیچ اثری از دخترش نیافت.پدر وقتی دید کسی از دخترش خبر ندارد به داخل مدرسه رفت و سراغ «مریم» را از مدیر گرفت و شنید نیم ساعت پیش مدرسه را تعطیل کرده‌اند و اطلاعی از سرنوشت مریم ندارند. ادامه ماجرا را اینجا دنبال کنید.

قیمت هر دلار آمریکا با نوسانان لحظه ای معادل 3500 تومان در بازار آزاد به فروش رفت.جزئیات بیشتر را اینجا ببینید.

/212 17

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 387835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام ES ۱۳:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۰
    6 1
    حضرت آقای دکتر مطهری واقعا مدرس زمان هستند