رییس کل سازمان نظام پزشکی با اشاره به حادثه اسید پاشی شب گذشته روی مدیر بیمارستان ضیائیان گفت: از مسئولین قوه قضائیه و نیروی انتظامی خواستار رسیدگی هرچه سریعتر به این موضوع و برخورد با متخلفان این رفتار جبرآمیز علیه جامعه خدوم پزشکی هستیم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از روابط عمومی سازمان نظام پزشکی. علیرضا زالی در خصوص حادثه اسید پاشی که شب گذشته برای مدیر بیمارستان ضیائیان رخ داده است اظهار داشت: جامعه پرافتخار پزشكي كشور كه در سالهاي اخير تلاش هاي فراواني در عرصه خدمت رساني به آحاد مردم انجام داده است و جزو گروه هاي ايثارگر بوده که در کنار مردم بودن را برای خود افتخار می داند و روا نیست که افرادی با مورد هدف قراردادن اعضای این جامعه امنیت روحی و جسمی آنها را به مخاطره اندازند.

وی گفت: ایشان یکی از مدیران موفق، دلسوز، خدوم و پرتلاش هستند. یکی از ویژگی های مثبت اين پزشك پیگیری امر درمان و رفع مشکلات بیماران است که در زمان مدیریت ایشان، بیمارستارن ضیائیان که یکی از بیمارستان های واقع در مناطق محروم تهران است، پذیرای مردم کم درآمد بوده و به دلیل ابتکارات مدیریتی نامبرده، علی رغم مشکلات این بیمارستان، ایشان مساعی شبانه روزی در رفع مشکلات بیماران و مسائل مدیریتی داشته اند که این امر بحث پیگیری موضوع را دو چندان می نماید.

زالی گفت: عاملان این عمل غیرانسانی باید هر چه زودتر شناسایی و محاکمه شوند. از مسئولین قوه قضائیه و نیروی انتظامی خواستار رسیدگی هرچه سریعتر به این موضوع و برخورد با متخلفان این رفتار جبرآمیز علیه جامعه خدوم پزشکی هستیم.

وی گفت: در شرايط فعلي ، بيش از هر زمان ديگري نيازمند فرآيندهاي اهتمام بر كرامت جامعه پزشكي هستيم. پزشکان و پرستاران مراکز درمانی در موارد زیادی با مشکلات امنیتی مواجه می شوند لذا خواستار این هستیم که امنیت این افراد با همکاری نیروی انتظامی بیش از گذشته تأمین شود.

رئیس کل سازمان نظام پزشکی گفت: در سالهاي گذشته علي‌رغم ناملايمات و سختي ها و همچنين رفتارهاي جبرآميز و يكطرفه با جامعه پزشكي، اين قشر صبورانه در كنار مردم بوده است. جامعه پزشكي در كنار مردم بودن را به هيچ جنبه ديگري نفروخت و نگاهش به سلامت از منظر تعهد اجتماعي بوده است و با شرافت حرفه اي پرچم خدمت رساني به مردم را به عنوان يكي از گروه هاي مرجع اجتماعي به اهتزاز درآورده است ؛لذا نباید افرادی سودجو با اعمال غیر اخلاقی امنیت روحی و جسمی این قشر خدوم را مخدوش کنند.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 387772

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۹
    44 5
    اقای دکتر ببینید عاقبت این جو سازی شما و اکیپ غیر پزشک شما به کجا رسید واقعا دست مریزاد
  • بی نام A1 ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۹
    17 3
    وقتی اخبار 20:30 هرروز یه خبر علیه پزشکان پخش می کند. و همیشه پزشک محکومه مگه اینکه خلافش ثابت بشه همین میشه
  • بی نام IR ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۹
    14 2
    چرا فقط جامعه پزشکی؟؟؟ مگه بقیه آدم نیستند؟؟؟ مگه بقیه امنیت نمیخوان؟؟؟؟ آدما تا وقتی سر خودشون نمیاد فریاد نمیزنن... بابا همه آدمن... همه باید امنیت داشته باشن
  • بی نام A1 ۱۲:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۹
    14 4
    رارو آنلاین کنید لطفا حالا دلیل اعتراض پزشکان به تبلیغات منفی وزارت بهداشت و تحریک مردم نسبت به پزشکا و نامه رییس نظام پرشکی به صدا و سیما در مورد برنامه ثریا هفته قبل کاملا عیان میشه. وقتی تو رسانه ملی میان پزشکارو مال مردم خور معرفی میکنن و طوری نشون میدن که حقوق کم کارگر بخاطر حقوق زیاد پزشک و یهو تو برنامه بابک زنجانی اینا میرن کنار پزشکا میشن باعث مشکلات تولید و درامد اقتصادی مردم .خوب یه عده هم تحریک میشن فک میکنن حالا باید حساب این مال مردم خورارو برسیم.تبعات اجتماعی یه برنامه که میگن یعنی همین .
  • بی نام A1 ۱۶:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۹
    11 0
    ما وقتی مریض داشته باشیم قدر پزشک را می فهمیم .درود بر پزشکان خوب ما .خوب ؟در هر گروهی بد وخوب هست .
  • معصومه A1 ۱۶:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۹
    11 0
    اصن بحث این حرفا نیست که تو برنامه ی ثریا چی گفتن و چی شنفتن . . مگه قرارِ هر کسی رو بد و خلاف خطاب کردن ، یه عده دیوانه بریزن اسیدپاشی کنن آخه ؟ چطور ما ردِ مالک ریگی رو تو هوا میزنیم ، اینا رو تو زمین نمیتونیم پیدا کنیم ؟