سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: در این چند هفته خوب بازی کردیم و بد نتیجه گرفتیم.

فارس نوشت:امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های استقلال و راه‌آهن گفت: در ابتدای صحبت‌هایم میلاد امام کاظم (ع) را تبریک می‌گویم. در باره بازی فردا باید بگویم که با توجه به نتایج بدی که در این چند هفته گرفته‌ایم از نظر روحی و روانی ایده‌آل نیستیم اما از نظر فنی که تیم را آنالیز کردیم در این چند هفته خوب بازی کردیم اما بد نتیجه گرفتیم و بد گل خوردیم.

وی ادامه داد: فردا بازی بسیار مهمی مقابل راه‌آهن داریم و این تیم را هم آنالیز کردیم و آنها را تیمی جوان و با برنامه دیدم که مربی خوبی هم دارند و به نظرم بازی بسیار سختی هم فردا خواهیم داشت اما ما از هر نظر آماده گرفتن سه امتیاز بازی هستیم.

سرمربی استقلال در رابطه با ضعف خط دفاعی این تیم عنوان کرد: متاسفانه ما روی اشتباهات فردی گل می‌خوریم و در نظم دفاعی و ساختار خط دفاع مشکلی نداریم در این چند روز بارها اعلام کردم که مسئولیت باخت‌ها بر عهده من است و هیچ شخص دیگری از بازیکن گرفته تا مدیرعامل و هیأت مدیره تقصیر ندارند ما در نظم دفاع شرایط خوبی داریم ما اشتباهات بدی می‌کنیم. گل دومی که در دیدار با ذوب‌آهن دریافت کردیم فکر می‌کنم دیگر برای استقلال اتفاق نیفتد.

وی در مورد محرومان تیمش اظهار داشت: نسبت به راه‌آهن شرایط سخت‌تری داریم و درخواست کردیم یک روز بازی ما عقب بیفتد اما این اتفاق نیفتاد. من و میلاد‌ فخرالدینی محروم هستیم و به غیر از قاضی و رمضانی که مصدوم هستند سایر نفرات حضور دارند. سلیمان فلاح بازیکن جدید استقلال است که فردا قراردادش به ثبت می‌رسد و می‌تواند در لیست 18 نفره ما حضور پیدا کند.

وی در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران در رابطه با اینکه آیا آندرانیک تیموریان در لیست این تیم قرار می‌گیرد، عنوان کرد: تیموریان سه کارته است من فکر می‌کردم فقط حافظه خودم ضعیف است. شاید سؤال شما انحرافی بوده است.

قلعه‌نویی در ادامه درباره تجمع هواداران این تیم مقابل باشگاه استقلال گفت: طبیعتا باخت در دربی در این اتفاقات تاثیر دارد اما سؤال من این است که آیا تیم‌های دیگر از تیم‌های لیگ یکی نباختند و حذف نشدند؟ تیم ما از نظر امتیازی به صدر جدول نزدیک است و من معنی بحران را نمی‌دانم. بحران یعنی اینکه تیم سیزدهم و نهم جدول را تحویل گرفتم اما الان که با صدر جدول 4 امتیاز اختلاف داریم و آن هم در حالی که 45 امتیاز تا پایان فصل باقی مانده که 27 امتیاز هم بازی‌های خانگی است.

وی ادامه داد: البته عکس کسانی که در این تجمعات شرکت کردند درآمد و ما می‌دانیم که آنها کجا مشغول به کار هستند و در کدام مدرسه فوتبال فعالیت می‌کنند و ما آنها را شناسایی کردیم اما به هر حال آنها هم بچگی کردند.

وی درباره اینکه این تجمعات از قبل برنامه ریزی شده است یا خودحوش است، افزود: اگر از ما حمایت می‌کردند حتما می‌گفتند از پیش برنامه‌ریزی شده بوده اما الان می‌گویند خودجوش است!

سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره جلسه هیأت مدیره این باشگاه که امروز برگزار شده، تصریح کرد: خبری از جلسه هیأت مدیره ندارم و فکر می‌کنم نتیجه آن بر روی سایت باشگاه استقلال وجود دارد اما باز هم می‌گویم که ما با صدر جدول 11 امتیاز اختلاف نداریم بلکه اختلاف ما فقط 4 امتیاز است که این هم قابل جبران خواهد بود اما در نظر بگیرید که در بازی با پرسپولیس و ذوب‌آهن نفرات ما کامل نبودند و باید در نیم‌فصل دوم بازیکنانی بگیریم که بیشتر در اختیار ما باشند تا بتوانیم از آنها استفاده کنیم.

قلعه‌نویی درباره مصاحبه‌ای که از رضا حقیقی منتشر شده بود و اینکه شایعه استقلالی شدن این بازیکن وجود دارد، افزود: من و حقیقی هم‌استانی هستیم و من نیشابوری‌ام و او مشهدی اما باید بگویم در بازی با استقلال و پیام از بازی او خوشم آمد و دنبال استقلالی‌کردنش بودم که این اتفاق رخ نداد اما به او علاقه زیادی داریم هر چند که مصاحبه او را نخواندم چرا که مطبوعات را نمی‌خوانم اما از او تشکر می‌کنم و باید بگویم که به هرحال قانون فوتبال است. ما در لیگ برتر سه جام و در جام حذفی 2 جام گرفتیم اما روزی که نتیجه نگیریم چون مردم از ما توقع دارند علیه ما شعار می‌دهند که البته این هم به حق است چون جوانی که 5 هزار تومان در جیب دارد و با آن به استادیوم می‌آید دوست دارد تیمش نتیجه بگیرد و من هم به عنوان نفر اول کادر فنی مقصر هستم و اگر آنها شعاری هم بدهند می‌پذیرم اما در 7-8 هفته ما نتایج خوبی نگرفتیم و مردم حق دارند که اعتراض کنند اما آخر فصل آنها را شاد می‌کنیم.

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 387763

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =