روزتامه جوان نوشت:

سردار سرلشكر پاسدار محمد باقري رئيس اركان و امور مشترك نيروهاي مسلح در گفت‌وگويي اختصاصي با سايت دفاع پرس، درخصوص واكنش جمهوري اسلامي ايران به تعرض احتمالي تروريست‌ها به مرزهاي كشور اظهار داشت: ايران خطوط قرمزي دارد كه اگر كسي از آن عبور كند، ما به‌صورت مستقيم وارد عمل خواهيم شد‌.
وي تأكيد كرد: البته بغداد، عتبات عاليات و محل دفن ائمه اطهار(ع) در عراق نيز همگي جزو خطوط قرمز جمهوري اسلامي به‌شمار مي‌رود كه اگر اينها به خطر بيفتد، جمهوري اسلامي خود مستقيم وارد عمل خواهد شد و با دفاع مجدانه و مقتدرانه اشرار را منهدم خواهد كرد.
 سرلشكر باقري با بيان اينكه دوستان جمهوري اسلامي ايران نگراني نداشته باشند، چراكه ما آنها را تا رسيدن به موفقيت و پيروزي پشتيباني و حمايت خواهيم كرد، گفت: اگر منافع دوستان و هم‌پيمانان ما به خطر بيفتد بنا به تدبير فرمانده معظم كل قوا ما به هر روشي همراهان ملت ايران را پشتيباني كرده و به آنها آموزش‌هاي لازم را براي مقابله با هر خطري ارائه مي‌دهيم. رئيس اركان و امور مشترك نيروهاي مسلح با تأكيد بر اينكه نوع حمايت جمهوري اسلامي ايران از هم‌پيمانان خود متفاوت است، ادامه داد: بر اساس تدبير مقام معظم رهبري و شوراي عالي امنيت ملي، در هر جا اقدامات مختص به آن محل را انجام خواهيم داد.

 

17302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 387672

برچسب‌ها