۰ نفر
۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۷

رییس فدراسیون والیبال و مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی تفاهم نامه ساخت فیلم امضا کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، این تفاهنمامه امروز شنبه هشتم آذرماه 93 با حضور محمدرضا داورزنی رییس فدراسیون والیبال و محمدرضا جعفری جلوه مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی در این بنیاد امضا شد.
رییس فدراسیون والیبال در نشست این تفاهنمامه گفت: در چند سال گذشته به دلیل موفقیت های والیبال ایران در میادین بین المللی علاقمندان به این رشته ورزشی بیش از 10 برابر شدند.
دکتر محمدرضا داورزنی تصریح کرد: افزایش مخاطبان این رشته ورزشی و الگو قرار دادن ملی پوشان و بازیکنان زمینه مناسبی برای فرهنگ سازی از طریق ورزش ایجاد کرده است و همکاری با بنیاد فارابی و بیان این موضوع از طریق هنر نیز بر همین اساس است.
وی تصریح کرد: با کمک هنر و ورزش می توان جلوه های مهم فرهنگ را در جامعه نهادینه کرد به گونه ای که با سالها تلاش از دیگر راه ها به این اهداف نمی توانیم برسیم و فرهنگ سازی کنیم.
رییس فدراسیون والیبال تاکید کرد: سینما به عنوان یک رسانه تاثیر گذار می تواند با کمک والیبال مسایل مهمی را در جامعه نهادینه کند و در نهایت کمک به فرهنگ سازی و نگرش صحیح در خصوص رشته والیبال شود.
مهندس محمدرضا جعفری جلوه مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی نیز در این نشست گفت: موفقیت های والیبال در چند سال گذشته تحسین برانگیز است. والیبال ایران در قلب مردم جای گرفته است و نشاط و شادی برای جامعه به ارمغان می آورد. این نگرش و در ک مثبت فدراسیون والیبال در ارزش گزاردن به جایگاه فیلم در جامعه واقعا شایسته تقدیر می باشد.
وی تاکید کرد: برای کاهش آسیب اجتماعی نیاز به کارهای فرهنگی است و با توجه به جایگاه والیبالیست ها در این زمینه کارهای مهمی می توان انجام داد.
تهیه یک فیلم نامه برای تولید یک فیلم سینمایی با مضمون مرتبط با ورزش والیبال در راستای معرفی جلوه های والیبال به عنوان ورزش افتخارآفرین ملی از جمله اهداف این تفاهمنامه است.
بر اساس این تفاهنمامه بنیاد فارابی با استفاده از توان تخصصی کارشناسان مورد نظر خود نسبت به تحقیق و نگارش فیلم نامه اقدام می کند و هزینه نگارش فیلمنامه نیز به عهده این بنیاد است.
همچنین مدیریت و نظارت بر کلیه مراحل تحقیق و نگارش فیلم نامه بدون استثناء به عهده بنیاد است و در این مراحل از مشاوره و راهنمایی های فدراسیون والیبال استفاده خواهد کرد.
فدراسیون والیبال نیز مستندات، فضاها و امکانات مورد نیاز از جمله انجام هماهنگی برای مصاحبه با قهرمانان ملی و سفرهای مورد نیاز مرحله تحقیقات و نگارش فیلم نامه، پیش‌تولید و تولید فیلم (حسب درخواست بنیاد و تهیه کننده) را عهده دار خواهد بود.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 387637

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
    14 9
    یک افتضاح قابل پیش بینی
  • فلوس از قم A1 ۲۲:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
    10 14
    حقه غنچه است که نقش اول این فیلم باشه
  • فرهاد 30 از کرمان IR ۲۳:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
    26 4
    واقعا والیبال به ورزشی محبوب و فراگیر در کشور تبدیل شده در پارکها اکثر مردم والیبال بازی میکنن و جای فوتبال رو گرفته
  • amin IR ۰۴:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۹
    12 4
    فوتبال رو که فیلم کردید چی شد؟ حالا میخواهید والیبال رو فیلم کنید
  • پرا IR ۰۶:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۹
    13 1
    حدس می‌زنم گند می‌زنن با یه فیلم‌نامه‌ی ضعیف و مزخرف. امیدوارم نقش مستر ایوان رو که واقعن برای والیبال ایران زحمت کشید نادیده نگیرند. این انتقاد به رسانه‌هایی که این روزها از فروغ والیبال ایران صحبت می‌کنند از جمله خبرآنلاین هم وارده که هیچ حرفی از این پیرمرد بی‌ادعا که حق بزرگی به گردن والیبال ایران داره نمی‌زنند.