سرمربی استقلال می‌گوید تیمش در بازی با ذوب‌آهن گل‌هایی خورده است که در مدرسه فوتبال هم به ثمر نمی‌رسد.

ایسنا نوشت:امیر قلعه‌نویی درباره شکست تیمش برابر ذوب آهن و حذف از جام حذفی گفت: یک زمان است که شما لیوانی را می‌شکنید و یک زمانی هم هست که لیوان را می‌شکنند. بازیکنان استقلال تلاششان را می‌کنند و به هیچ وجه برچسب کم کاری به آنها نمی‌چسبد. مطمئن باشید با توجه به تجربه من در فوتبال اگر آنها کم کاری می‌کردند من متوجه می شدم. ما در بازی با ذوب آهن همه موجودی مان را نداشتیم. البته مقصر این شکست من هستم و مقصر قلعه‌نویی است. از این بابت از همه مردم عذرخواهی می‌کنم.

وی افزود: در جام جهانی برزیل دو بازیکنش را نداشت و دیدیم هفت گل خورد. من در بازی با ذوب آهن خیلی از بازیکنانم را نداشتم. مثل سجاد شهباززاده یا محمد قاضی که اگر در این بازی بودند، خیلی به من کمک می‌کردند. ما باید در نیم فصل تیم را تقویت کنیم و به مردم قول می‌دهم که جبران چهار امتیاز در 45 امتیاز نیم فصل دوم کار آسانی است. یک زمان با استقلال شانزدهم جدول بودم و گفتم که قهرمان می‌شویم و یک زمان هم با سپاهان سیزدهم جدول بودیم و قهرمان شدیم. فوتبال با آدم حرف می‌زند. مطمئن باشید در نیم فصل نقاط ضعف را برطرف می‌کنیم و به آنچه که مدنظر مردم است، می‌رسیم.

سرمربی استقلال اضافه کرد: ما در بازی برابر ذوب آهن و پرسپولیس خوب بودیم اما بحث این است که در بازی با ذوب آهن کار ما نباید به پنالتی می‌کشید. دو گلی از ذوب آهن خوردیم که در مدرسه فوتبال هم نمی‌خورند. برایم عجیب است که می‌گویند ما دچار ضعف بدنی هستیم. ما در بازی با پرسپولیس روی دروازه این تیم خیمه زده بودیم که به یک باره ضد حمله شد و توپ وارد دروازه ما شد. این اتفاق در بازی با ذوب آهن هم رخ داد. اگر مشکل ما بدنی بود که نمی‌توانستیم بر حریف فشار آوریم. بدشانسی‌های فوتبال همیشه گریبان یک تیم را نخواهد گرفت و در نیم فصل تیمی دیگر از ما خواهید دید.

وی در ادامه با انتقاد شدید از عسگری که گفته بود جهانبازی در داربی نمره قبولی می‌گیرد، اظهار کرد: خیلی برایم عجیب است که آقای عسگری گفته‌اند تیم داوری در بازی با استقلال و پرسپولیس نمره قبولی گرفته است. برخی از کارشناسان گفته اند که دو پنالتی ما در این بازی نگرفته‌اند. در برنامه «90» هم که گفتند گل اول پرسپولیس آفساید بوده و یک بازیکن پرسپولیس هم که باید اخراج می‌شد. شما چگونه می‌گویید که داوری نمره قبولی گرفت. در صحنه پنالتی که برای ما گرفته نشد، در اروپا آن صحنه را اخراج هم می‌کنند. حرف من این است که من قلعه‌نویی آنقدر شهامت دارم که بگویم مقصر من هستم که شکست خورده‌ایم. مگر وقتی که به فولاد باختیم گفتم که داوری مشکل داشت؟ خیلی خوب است که آدم حقیقت را به مردم بگوید که تیم داوری در آن بازی اشتباه کرده است. وقتی یک داور در همان ابتدای کار کرنر را نمی‌گیرد معلوم است که در شرایط مسابقه قرار ندارد.

 

قلعه‌نویی در پاسخ به این سوال که آیا اولتیماتومی از سوی باشگاه استقلال دریافت کرده است، عنوان کرد: بنده اولتیماتومی از باشگاه دریافت نکرده‌ام و البته اولتیماتوم دادن حق طبیعی باشگاه است. من از هیات مدیره استقلال که با مصاحبه‌هایشان از من حمایت کرده‌اند تشکر می‌کنم ولی با من صحبتی نشده است و همان طور که گفتم حق طبیعی آنهاست که وقتی تیم‌شان 8- 9 هفته‌ نتیجه‌ نگیرد آسیب شناسی کنند. من پیشنهاد می‌کنم که وقتی پاداشی در نظر گرفته می‌شود حتما جریمه ای هم باشد. وقتی هوادار استقلال تمام موجودی‌اش پنج هزار تومان است و به ورزشگاه می‌آید باید من هم بابت شکست جریمه شوم.

او در پاسخ به سوالی درباره عملکرد تیمش در فصل نقل و انتقالات، بیان کرد: ما به یک سری از تیم‌ها نامه نگاری و بحث ‌کرده‌ایم که بازیکنانی را بخریم و یا معاوضه کنیم. در حال حاضر با سلیمان فلاح قرارداد بسته‌ایم و این بازیکن امروز در تمرینات حاضر می‌شود.

قلعه‌نویی در ادامه با رد این انتقاد که دستیاران ضعیفی در اختیار دارد گفت: وقتی بازیکن ما به راحتی توپ را لو می‌دهد چه ربطی به دستیاران من دارد؟ دستیاران من از بهترین های فوتبال ایران هستند و همگی آنها یا کاپیتان استقلال بوده و یا کاپیتان تیم ملی بوده‌اند. اگر عده‌ای می‌خواهند به استقلال حمله کنند به شخص من حمله کنند و کاری به دستیاران من نداشته باشند. هر چند که باید انتقادهای آنها به کمک ما بیاید.

قلعه‌نویی در پایان اضافه کرد: به هواداران استقلال قول می‌دهم که تلاشم را می‌کنم تا در پایان فصل آنها خوشحال باشند. من با سال‌ها تجربه به شما می‌گویم که بازیکنانم کم کاری نمی‌کنند و مطمئنم که بدشانسی‌های ما تمام می‌شود.

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 387560

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =