امیر قلعه نویی سرمربی استقلال به سالن کنفرانس نرفت و به جای خود، دستیار خود را به نشست مطبوعاتی پس از دیدار دو تیم ذوب آهن و استقلال فرستاد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ جواد زرینچه در نشست خبری گفت: بابت میزبانی خوبی که از ما شد، از اصفهانی ها متشکریم. در مورد بازی هم باید بگویم، بازی حذفی همیشه حساسیت خودش را دارد اما ما شرایط ویژه‌ای داشتیم و قبل از این بازی دربی را از دست دادیم.
او اضافه کرد: شروع خوبی داشتیم و 2 گل هم جلو افتادیم اما مثل بازی‌های قبل اشتباه‌های خط دفاع باعث شد نتوانیم برتری را حفظ کنیم و در ضربات پنالتی هم خوب نبودیم. ما حساب ویژه‌ای روی این بازی کرده‌ بودیم و دوست داشتیم دوباره با پرسپولیس بازی کنیم و ذوب آهن را دستکم نگرفته بودیم.
مربی استقلال در مورد اینکه به نظر می رسد احتیاط در بین کادرفنی این تیم زیاد شده، گفت: این به شرایط سنی آدم‌ها است و سن بالا می رود احتیاط بیشتر می‌شود. یک توپ روی دروازه حریف بود اما دفع توپ شد و روی ضد حمله گل خوردیم. همه جوره در خدمت بازیکنان هستیم و برخی بازیکنان شرایط خوبی ندارند ولی بازیکنانی که در تیم ملی دیده می‌شوند و در استقلال خوب بازی نمی‌کنند به ما آسیب می‌زنند. اسم کسی را نمی‌اورم اما بازیکن باید در باشگاهش شرایط خوبی داشته باشد تا به تیم ملی دعوت شود اما این شرایط در بازیکنان خودمان نمی‌بینم.
زرینچه در مورد ضربات پنالتی‌ استقلال گفت: پنالتی ها را از خود بازیکنان می‌پرسیم که کدام بازیکن پنالتی اول را بزند و می‌دانستیم که پنالتی‌زنان خوبی نداریم. به هر حال این حرف ها بهانه است و 90 دقیقه می‌توانستیم تمرکز داشته باشیم و در 20 دقیقه اول 2 گل از حریف پیش بودیم ولی نتوانستیم این برتری را حفظ کنیم و در پنج شش بازی اخیر وضعیت همین گونه بوده است.
وی در مورد وضعیت تیموریان برای جدایی از استقلال که افشارزاده اعلام کرده، گفت: من از این مساله آگاهی ندارم و مدیر رسانه‌ای استقلال هم این خبر را تکذیب کرد.
زرینچه در مورد نا آماده بودن شرایط بدنی بازیکنان استقلال گفت: این همیشه مطرح می‌شود و می‌گویند بدنساز حرفه‌ای در کنارمان نیست ولی به این اعتقاد ندارم. مهریزی لیسانس تربیت بدنی دارد و مهم‌تر از آمادگی بدنسازی و تیم ملی انگیزه است که دلیلش را هم گفتم وقتی بازیکنی که خیالش از تیم ملی راحت است و جایگاهش در تیم ملی محکم است همین است.شرایط بدنی هم آنچنان بد نیست که بخاطر وضعیت بدنی نتوانسته باشیم نتیجه بگیریم شاید یکی از این مشکلات بدنی باشد اما تاثیرگذار نیست.

252 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 387369

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =