تراکتورسازی در تبریز حریف پدیده مشهد نشد و با نتیجه دو بر یک به این تیم باخت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پدیده مشهد در تبریز توانست تراكتورسازی را شكست دهد و به مرحله بعدی جام حذفی برود. پدیده در این مسابقه با نتیجه دو بر یك حریف خود را شكست داد و به جمع چهار تیم برتر جام حذفی رسید.

تراكتورسازی كه قهرمان فصل گذشته جام حذفی است و مدعی قهرمانی در این فصل بود، در حالی كه میزبان پدیده بود ابتدا در دقیقه 45 توسط فرشاد احمدزاده به گل رسید. نیمه اول با همین یك گل به پایان رسید. در نیمه دوم داور برای پدیده داور گرفت كه اكبر صادقی در دقیقه 56 این ضربه را از دست داد. در دقیقه 79 دوباره داور برای پدیده پنالتی گرفت كه این بار ایگور پراهیچ برای پدیده گلزنی كرد.

وقت قانونی این مسابقه با همین نتیجه یك بر یك به پایان رسید. كار به وقت اضافه كشیده شد و در همان دقایق اول بهادر نسیم اف دروازه تراكتورسازی را باز كرد تا پدیده در خانه حریف جلو بیفتد. تراكتورسازی تا پایان 120 دقیقه نتوانست این گل را جبران كند و در نهایت با نتیجه دو بر یك به حریف باخت تا پدیده به جمع 4 تیم برتر جام حذفی برسد.

در دیگر مسابقه این مرحله، نفت تهران میزبان صنعت ساری بود. این دیدار در طول 90 دقیقه با تساوی یك بر یك به پایان رسید. در دقیقه 34 حسین ابراهیمی گل نفت را زد و در دقیقه 62 هم گل به خودی نفتی ها بازی را مساوی كرد. در پایان 90 دقیقه نتیجه مساوی بود و كار به وقت اضافه كشیده شد. در وقت اضافه هم دروازه هیچ تیمی باز نشد تا ضربات پنالتی تعیین كننده برنده این بازی باشد. سرانجام در ضربات پنالتی نفت با نتیجه 5-3 حریف را شكست داد و به جمع چهار تیم برتر جام حذفی رسید.

43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 387348

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =