کاربران خبرآنلاین درباره مخالف خوانی های مطهری چه نظری داشتند؟

اظهارات مخالفت علی مطهری در روز رای اعتماد وزیر پیشنهادی علوم با فرهادی که بیشتر متوجه انتقاد از رفتارهای گذشته مجلس در رای عدم اعتماد به وزرای پیشنهادی علوم بود، از جمله خبرهای پر بحث در میان کاربران خبرآنلاین بود.

تحلیل محتوای نظرات ثبت شده نشان می دهد موافقان او به شدت از این رفتار او خوشحالند، مخالفان او را متهم به سیاست یک بام و دو هوا می کنند و دسته سوم کاربران که خیلی نمی خواهند هم نظر با دو گروه قبلی باشند به برخی نکات کوچک در این سخنان اشاره می کنند.
حامیان دولت با عباراتی نظیر دم مطهری گرم یا عالی و منطقی بود، از اینکه به گفته آنها، مطهری آبروی کاسبین فتنه رابرده، خوشحال بودند.کاربری در این زمینه سوال کرد اگر آقای فرهادی امضای نامه را تکذیب کند درست است اما نیلی و دانش آشتیانی را نه؟
اشاره مطهری به نامه ای بود که گفته می شد فرهادی در حوادث بعد از انتخابات (فتنه 88) آن را امضا کرده و وی امضا ان را تکذیب کرده بود. این گونه سخن گفتن مطهری از نگاه یک کاربر دیگر هم نشان داد که فتنه بهانه بود ومجلس اصولگرا معامله کرده است.
فرد دیگری هم نوشت که امیدوار است وزیر جدید علوم پست های زیادی را به دلواپسان وعده نداده باشد.
در مقابل این دسته از کاربران برخی، مطهری رانماینده ای دانستند که می خواهد با خلاف جهت حرکت کردن فقط خودش رو مطرح کند. کاربری او را به تفکر آنارشیستی متهم کرد و دیگری از مطهری خواست که به خاطر آبروی پدرش هم که شده حرفی نزند و کاربری دعا کرد خدا او را به راه راست هدایت کند.
کاربری به نام امین هم مطهری را به سياست يك بام ودوهوا متهم کرد و نوشت: این سیاست که ایشان مي گويد درمورد خودشان بيشتر صدق مي كند تا كليت مجلس. زماني كه اكثريت مجلس مخالف فرد ويا موضوعي است ايشان موافق است و زماني كه اكثريت موافق فرد ويا موضوعي است ايشان مجلس را به سياست دوگانه ويك بام ودوهوا متهم مي كند اگر معلوم شود علي مطهري با خودش چند چند است اميدي به حل مشكل ايشان هم خواهد بود.
دست سوم کاربران هم که خیلی در جرگه حامیان و منتقدان مطهری دسته بندی نمی شد، نظراتشان را در قالبهایی چون فتنه ٨٨ شده دكان براي همه چه موافق چه مخالف، متاسفانه تو این مملکت همه یه جورایی گیج میزنن، یاد آقای ملوون بخیر به سخنان این نماینده تهران واکنش نشان دادند.

مجموعه نظرات کاربران خبرآنلاین را اینجا ببینید.


/212 17

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 387286

برچسب‌ها