دور پنجم از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا با 8 بازی دیگر ادامه یافت که نتایج جالبی در آن رقم خورد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ از گروه A آتلتیکو مادرید مقابل المپیاکوس یک آتشبازی تمام عیار به راه انداخت و با حساب 4 بر صفر حریفش را مغلوب کرد. از همین گروه، یونتوس در خانه حریف با حساب 2 بر صفر از سد مالمو گذشت. با این پیروزی بزرگ آتلتیکو مادرید 12 امتیازی شد و صعود خود را قعطی کرد اما در هفته آخر از میان یوونتوس و المپیاکوس، یک کدام به همراه آتلتیکو به مرحله بعدی می رود. 

در گروه B رئال مادرید با گل دقیقه 35 کریستیانو رونالدو موفق شد در سوئیس از سد بازل بگذرد و یک پیروزی کوچک را جشن بگیرد. در دیدار دیگر این گروه نیز لیورپول به مصاف لودوگورتس رفته بود که این بازی با تساوی 2-2 به اتمام رسید. رئال با 15 امتیاز صعود خود را قطعی کرده اما از میان بازل، لیورپول و لودوگورتس یک تیم به دور بعدی می رسد.
از گروه C زنیت میزبان بنفیکا بود و با حساب یک بر صفر بازی را برد. بایرن لورکوزن نیز در خانه خود مقابل موناکو شکست یک بر صفر را متحمل شد. در این گروه بایر، موناکو و زنیت شانس صعود دارند.
در نهایت، در گروه D آرسنال موفق شد در یک بازی دیدنی با حساب 2 بر صفر از سد دورتموند عبور کند. یحیی سانوکو و الکسیس سانچز برای آرسنال گلزنی کردند تا با این پیروزی جذاب، هواداران آرسنال تا حدودی شکست مقابل منچستر یونایتد در لیگ برتر جزیره را فراموش کنند. اندرلخت نیز با حساب 2 بر صفر گالاتاسرای ترکیه را شکست داد اما همان طور که پیش بینی می شد دورتموند و آرسنال از این گروه به دور بعدی می روند.


252 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 387277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =