حبیب گردانی:مثل سال قبل قهرمان جام حذفی می شویم/این بار در لیگ قهرمانان از گروه صعود می کنیم

بازیکن تراکتورسازان می گوید با حمایت هوادارانشان پدیده را شکست می دهند.

امیر حسین جعفری: حبیب گردانی، بازیکن تیم فوتبال تراکتور سازی تبریز در گفتگو با خبرنگار ورزشی خبرآنلاین درباره دیدار تراکتور سازان مقابل پدیده،می گوید:« بازی سختی پیش رو داریم. پدیده از تیم های خوب فوتبال ایران است. امیدوارم بازی خوبی را انجام بدهیم و بتوانیم به مرحله نیمه نهایی جام حذفی صعود کنیم. پدیده را آنالیز می کنیم تا نقاط ضعفشان را شناسایی کنیم.»

وی درباره اینکه آیا فکر می کند، بتوانند عنوان سال گذشته خود در جام حذفی را تکرار کنند یا خیر؟، گفت:« بله، ما تلاشمان را انجام می دهیم تا از عنوان قهرمانی تراکتور سازی در جام حذفی، دفاع کنیم. پس از انجام دو بازی می توانیم به فینال برسیم و به همین دلیل با قدرت مقابل پدیده مشهد به میدان می رویم.»

گردانی درباره اینکه عملکرد تراکتور سازی در نیم فصل اول لیگ برتر را چطور دیده است،گفت:« تراکتور سازی سال های گذشته در پایان نیم فصل اول در صدر جدول قرار نمی گرفت ولی امسال خطیبی تیم خوبی را آماده کرده است. جذب بازیکنان جوان، انگیزه تیم را بیشتر کرد. امیدوارم این عملکرد را ادامه بدهیم. باید برنامه خوبی در نیم فصل دوم داشته باشیم.»

بازیکن تراکتورسازان ادامه داد:« باید وضعیت بازیکنان تازه جذب شده سرباز نیز مشخص شود. در سه جام بازی داریم و امیدوار هستیم این مشکل حل شود. تراکتور سازی در 2 سال گذشته که در لیگ قهرمانان بود، از گروهش صعود نکرده بود ولی انشالله امسال بتوانیم از گروهمان صعود کنیم.»

وی در پایان، گفت:« از حمایت هواداران در دیدار های گذشته تشکر می کنم. امیدوارم هواداران در دیدار فردا حضور خوبی در استادیوم داشته باشند.»

 

251 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 387220

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =