نسیم آنلاین نوشت:

فیلم "خنده‌های آتوسا" رکورد می‌زند؛ فیلمبرداری تنها در ۴ روز انجام شد. فیلمبرداری "خنده‌های آتوسا" به کارگردانی علیرضا فرید امروز، ۵ آذرماه و پس از چهار جلسه به پایان می‌رسد؛ لوکشین این فیلم در یک واگن قطار در حال حرکت است. تدوین توسط سیامک مهماندوست انجام می‌شود.

فیلمبرداری فیلم سینمایی «خنده های آتوسا» به کارگردانی علیرضا فرید و تهیه کنندگی امیر پورکیان امروز پس از چهار جلسه در یک واگن قطار در حال حرکت با حضور تمام بازیگران به پایان می رسد که در تاریخ سینمای ایران یک رکورد محسوب می شود.
پورکیان تهیه کننده این فیلم درباره نحوه برنامه ریزی فیلمبرداری گفت: «پیش تولید فیلم به مدت سه ماه به طول انجامید و یک مهندسی خاص و طراحی از قبل انجام شده صورت گرفت تا بتوانیم فیلمبرداری را در پایان امروز و در روز چهارم تولید به پایان برسانیم».
او گفت: «ضمن اینکه طی ماه گذشته نیز فیلمبرداری یک بار به صورت آزمایشی همراه با بازیگران تئاتر و فیلمبردار پروژه آغاز و بعد از تکمیل لیست نهایی بازیگران نیز جلسات تمرینی همراه با بازیگران اصلی در قطار برگزار شد».
پورکیان در پایان گفت: «بعد از پایان فیلمبرداری تدوین از فردا توسط سیامک مهماندوست آغاز می شود. صداگذاری و ساخت موسیقی نیز از هفته آینده با انتخاب صداگذار و آهنگساز آغاز می شود. ضمن اینکه فیلم قطعاً به جشنواره فیلم فجر سال جاری خواهد رسید».
باران کوثری، محمدرضا فروتن، پژمان بازغی، بهار نوحیان، امیر جدیدی، حسام شجاعی، آزاده میرزایی، فریبا آهنگ، اشکان مهری، نازنین صبری و هومن اطیابی همراه با استوارت دنیسون بازیگر و کارگردان انگلیسی بازیگران اصلی این فیلم هستند.
در خلاصه داستان «خنده های آتوسا» آمده: مرجان، موسی، آتوسا، استوارت، شیلا، احسان، بهزاد، شیرین و دکتر طاهری همگی مسافران قطار تهران استانبول هستند... .

 

17231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 387190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =