نیلسون دروازه‌بان پرسپولیس در دربی بود و با اینکه برخلاف قول و وعده‌هایی که داد، دروازه‌‌اش باز شد ولی یکی از بهترین‌های تیم سرخپوش بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛او ديروز و در شرايطي كه حسابي سرحال به نظر مي‌رسيد، به ما گفت: بازي بزرگي را برديم و بابت اين شوك جذاب بايد از استقلالي‌ها ممنون باشيم. آنها شكست به موقعي مقابل پرسپوليس داشتند تا به خودمان بياييم و حالا فكر مي‌كنم پيروزي در دربي، بدون كسب قهرماني مزه نمي‌دهد پس بايد به قهرماني فكر كنيم.

اين دروازه‌بان برزيلي اضافه كرد: جو جالبي بر ورزشگاه حاكم بود. چند بار من مورد تشويق قرار گرفتم كه برايم جذابيت داشت. بعد از برد هم حال همه‌مان خوب بود. من كه با پرچم پرسپوليس از خانه بيرون رفتم و در كنار هواداران شادي كرديم. خيلي خوشحالم چون هم تيمم برد و هم ركورد من حفظ شد تا باز هم برابر استقلال بازنده نباشم. 4 تساوي و يك برد، ركوردي است كه از من در ذهن مردم مي‌ماند.

نيلسون راجع به درگيري بازيكنان در اين دربي نيز افزود: درگيري‌ها كه طبيعي بود. در يك صحنه، آرش برهاني داشت در محوطه جريمه ما فرياد مي‌كشيد كه من او را كنار كشيدم تا به او آرامش بدهم. بعد به برهاني گفتم برو سمت زمين خودتان و اينجا داد نزن!

گلر برزيلي سرخپوشان در نهايت گفت: يك گل بد دريافت كردم كه اين گل، چند مقصر داشت. همه ما تقصير داشتيم اما اگر گل استقلال منجر ‌به برد‌شان مي‌شد، هرگز خودمان را نمي‌بخشيديم ولي حالا شرايط فرق كرده و خوشحالم آن گل، باعث شد پرسپوليس پيروز ميدان شود.

251 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 387150

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =