سید مهدی هاشمی در موافقت با وزیر پیشنهادی گفت: مطالبی مطرح شد و دوستان حرف های ارزشمندی را در شخصیت جناب آقای دکتر فرهادی فرمودند.

هاشمي در ادامه همچنين گفت: تجربه گذشته مي گويد که مجلس صحيح و دقيق تصميم مي گيرد. انتظار ما اين است که ايشان به اصول و ارزش هايي که تا الآن پاسدار آن بودند از اين به بعد با دقت بيشتري توجه داشته باشند. انتظار داريم که برگ زرين ديگري در پيشگاه ملت شريف ارائه کنند. به موضوع فرهنگ و اقتصاد مقاومتي دقت لازم را داشته باشند. ارتقاي بين رشته اي يکي از مطالبات مجلس است. موضوع تقويت بسيج را در اولويت قرار دهند. پاسخگويي به مسايلي که در گذشته مطرح بوده است ، ايشان توجه دارند. ما انتظار داريم که موضوع روساي دانشگاه ها که اين ها سوابق قابل قبولي ندارند و شبهه ناک است مورد توجه لازم قرار بدهند. ما فکر مي کنيم که حقوقي هم از برخي زايل شده است. بحث بورسيه ها تعداد اندکي مغاير آن قوانين و مقررات  بوده اند. نبايد به خاطر اين تعداد اندک حقوق ديگران زايل بشود. وی با اشاره به بخشی از نطق علی مطهری که مجلس را به معامله گری در معرفی دکتر فرهادی متهم کرد گفت:ما اگر اهل معامله بوديم بهتر بود با روساي جمهور وارد معامله مي شديم.

لاريجاني به شوخي گفت: شما معامله را به هم نزنيد.

 

2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 387140

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۶:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    17 0
    ببخشید این «ما» کیه که به جای دولت هم تصمیم می گیره؟ شما به عنوان نماینده رای دادی تمام شد رفت. بعد از این هم کار نظارت بر حسن اجرای قانون داری نه دستور به رعایت اصول جناح مطبوع مثل این که نماینده های محترم این را فراموش کردند و خیال کردند مجلس و کرسی نماینده گی یک قدرت حزبی و جناحی است و لزوما باید رعایت جناح مطبوع شان را بکنند یادشان رفته نماینده ملت اند و ملت یعنی آحاد مردم با همه سلایق. در کنار این مجلسی که با این همه کرسی غایب به وزرای رای می دهد معلوم است رایش چه قدر نافذ است حضرات نماینده گان به کوچکترین حق ملت یعنی حضور در موقع رای گیری وقعی نمی گذارند و بعضا نیابتی هم رای می دهند اونوقت این حضرات از « ما » حرف می زنند که ما به ازای آن جز گروه و جناح خودشان کسی را شامل نمی شود
  • صباغی IR ۰۶:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    31 2
    نمی دانم در روز قیامت چگونه می خواهید در مقابل فتنه گر خواندن افراد پیشین . در محضر خدا از خودتان دفاع کنید؟
  • بی نام IR ۰۷:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    18 1
    به اسم دفاع از آب گل آلود ماهی می گیرند . " ما فکر مي کنيم که حقوقي هم از برخي زايل شده است. بحث بورسيه ها تعداد اندکي مغاير آن قوانين و مقررات بوده اند. نبايد به خاطر اين تعداد اندک حقوق ديگران زايل بشود. " نمردیم و معنی زایل شدن حق رو هم فهمیدیم ، هرچند با برخی از نظرات آقای مطهری مشکل دارم ولی با این حرفشون موافقم مجلس تبدیل به محل معامله گری سودا گران جان و مال ملت تبدیل شده .
  • آقا مهدی A1 ۰۸:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    12 1
    راست میگه آقاجان، شما جلوس فرما معامله را به هم نزن. اساسا درمجلس ما دست به معاملات بزرگی زده می شود. " بحث بورسيه ها تعداد اندکي مغاير آن قوانين و مقررات بوده اند". اصلا همه اش درست بوده. معامله است دیگر کار بدی کرده فرجی دانا دست به معامله شما زده. اِ "موضوع تقويت بسيج را در اولويت قرار دهند". بله، درسته ، همه اینها باید بیایند دانشگاه های دولتی دکترا بخوانند، یا بورسیه بروند دَدَر. اصلا قبلا هم گفتم که بورسیه ارث پدری است. آقای فرهادی حتما موافق خواهند بود و این برگ زرین را ارائه می کنند. کی گفته مجلس جای رو کردن برگی زرین برای انجام معاملات بزرگ نیست؟ هرکی گفته بی ادب و از معامله بازی خبر نداره. نمی دونه که " مجلس صحيح و دقيق تصميم مي گيرد". فرهادی بهتربعدش استعفابده...
  • بی نام IR ۰۹:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    16 2
    این نماینده گفت: تجربه گذشته مي گويد که مجلس صحيح و دقيق تصميم مي گيرد عجببببببب
  • بی نام IR ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    16 2
    شماها در اندازه معامله با رییس جمهور نیستید