نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به رای عدم اعتماد مجلس به دو گزینه پیشین دولت برای وزارت علوم، گفت که رای اعتماد مجلس به فرهادی مجلس را متهم به منطق دوگانه و یک بام و دو هوا می‌کند و این شائبه پیش می‌آید که خدای نکرده معامله‌ای در کار است.

به گزارش خبرآنلاين، علی مطهری که به عنوان مخالف وزیر پیشنهادی علوم در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس سخن می‌گفت، اظهار کرد: علت اینکه من به عنوان مخالف وزیر پیشنهادی صحبت می‌کنم این است که احساس کردم فضای مجلس در مجموع موافق وزیر پیشنهادی است در حالیکه افرادی قوی‌تر از آقای دکتر فرهادی با این معیار درست مجلس که «همراهی با فتنه خط قرمز ماست» رد شدند لذا احساس می‌کنم گفتمان اصولگرایی به خطر افتاده و لازم است از آن دفاع کنم.

وی که در میان همهمه‌های مخالفت نمایندگان به سخنان خود ادامه می‌داد، افزود: می‌خواهم با منطق اکثریت مجلس در مساله وزارت علوم صحبت کنم. می‌خواهم از حیثیت و اعتبار مجلس دفاع کنم چرا که اگر مجلس آسیب ببیند کل نظام آسیب می‌بیند.

مطهری اضافه کرد: مجلس در جریان استیضاح وزیر سابق علوم آقای فرجی‌دانا و در جریان رای اعتماد به دو وزیر پیشنهادی قبلی مهم‌ترین ملاک و معیار خود را عدم همراهی با فتنه سال 88 اعلام کرد و گفت فتنه خط قرمز ماست، نامه‌نگاری و یا تحصن مبنی بر تظلم و دادخواهی را به معنی فتنه‌گری اعلام کرد و گفت: ما به چنین کسی رای اعتماد نمی‌دهیم.

این نماینده مجلس یادآور شد: ما نیلی احمدآبادی را به جرم امضای تظلم 88 استاد دانشگاه از مقام رهبری به خاطر قضیه حمله عده‌ای به دانشکده فنی دانشگاه تهران و ضرب و شتم و بازداشت دانشجویان فتنه‌گر نامیدیم و به او رای اعتماد ندادیم. دانش آشتیانی را هم به جرم امضای یک نامه انتقادی در جریان حوادث سال 88 فتنه‌گر نامیدیم و هر چه گفت اطلاعی از آن نامه ندارم و اسم من را بی‌خبر جزء امضا‌کنندگان قرار دادند از او نپذیرفتیم و گفتیم الان دیر است. باید همان موقع تکذیب می‌کردی.

مطهری در ادامه گفت: همچنین دانش آشتیانی را به جرم همکاری با حزب مشارکت ضدنظام دانستیم و گفتیم صلاحیت وزارت را ندارد. اکنون جناب آقای دکتر فرهادی به عنوان وزیر پیشنهادی علوم به مجلس معرفی شد در حالیکه در کارنامه سیاسی خود امضای نامه‌ای را به همراه آقایان خاتمی، موسوی و کروبی و ده‌ها استاد دانشگاه و فعال سیاسی دیگر خطاب به مراجع تقلید در اعتراض به نحوه برخورد ماموران امنیتی و انتظامی با مردم معترض دارد.

وی همچنین با اشاره به محتوای این نامه، گفت: در این نامه که در مرداد 88 در برخی پایگاه‌های اطلاع‌رسانی منتشر شده و هنوز موجود است آمده «همزمان با اعلام نتایج دهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری موج وسیعی از دستگیری‌ها از میان فعالان ستادهای انتخاباتی نامزدهای غیردولتی و شهروندانی که در راهپیمایی‌های مسالمت‌آمیز شرکت جسته بودند آغاز شد که در ادامه با گسترش موج اعتراضات مردمی نسبت به تخلفات گوناگون و گسترده‌ای که در قبل، حین و بعد از انتخابات صورت گرفت افزایش یافته و هنوز هم ادامه دارد. بازداشت‌های انفرادی و گروهی از اقشار مختلف اجتماعی از جمله اساتید دانشگاه‌ها، فعالان سیاسی، روزنامه‌نگاران که بدون صدور مجوزهای قانونی صورت گرفته و همراه با برخوردهای خشونت‌بار و استفاده از شیوه‌های بازجویی که یادآور دوران سیاه ستمشاهی است و بسیاری از امضاکنندگان این نامه در آن زمان خود بارها قربانی آن بودند به هیچ وجه زیبنده نظام و کشوری که داعیه برپایی قسط و عدل دارد، نبوده و نخواهد بود و چهره جمهوری اسلامی را در روح و جان هر ایرانی و نیز انظار جهانیان تیره و تار خواهد کرد». این قسمتی از نامه‌ای بود که آقای فرهادی آن را امضا کردند.

نماینده مردم تهران در مجلس که در میان همهمه نمایندگان سخنان خود را ادامه می‌داد، همچنین گفت: در جای دیگر این نامه آمده «به راستی اعمال شکنجه‌های مکرر در مورد کسانی که زیر لوای اسلام زندگی می‌کنند با توسل به کدام اصل قانونی، شرعی و انسانی توجیه‌پذیر است و چگونه می‌توان با سکوت در قبال این همه خشونت و سبوعیت داد از رحمانی بودن نظامی سر داد که شریعت محمدی را راهنمای خویش قرار داده است؟»

مطهری اضافه کرد: با منطق اکثریت مجلس در مساله وزارت علوم آقای دکتر فرهادی نیز به موجب این نامه فتنه‌گر است و اگر بگوید من از محتوای نامه خبر نداشتم یا از قرار دادن نامم پای نامه خبر نداشتم و آن را تکذیب می‌کنم مطابق رفتاری که با دو وزیر پیشنهادی قبلی شد این عذر پذیرفته نیست چون می‌گویید چرا همان موقع تکذیب نکردید. دیگر دیر شده است. اکنون که نیاز به رای مجلس دارید تکذیب می‌کنید و این پذیرفته نیست.

وی با بیان اینکه فرهادی سابقه همکاری با حزب مشارکت را داشته، تصریح کرد: فرهادی با منطق اکثریت مجلس در مساله وزارت علوم صلاحیت وزارت را ندارد پس با معیار قبلی آقای فرهادی نیز فتنه‌گر است و مجلس نباید به ایشان رای اعتماد بدهد. اگر مجلس به ایشان رای اعتماد بدهد متهم به منطق دوگانه و یک بام و دو هوا می‌شود. مردم خواهند پرسید آیا مجلس از خط قرمز خود عبور کرده و دیگر فتنه را خط قرمز نمی‌داند یا همچنان فتنه را خط قرمز می‌داند اما دیگر اقداماتی مانند امضای اینگونه نامه‌ها را فتنه‌گری نمی‌داند و یا خدای نکرده معامله‌ای در کار است.

نماینده مردم تهران در مجلس یادآور شد: به هر حال در این صورت مجلس از معیار و رویه قبلی خود عدول کرده است. درست نیست که مجلس اصولگرا احیانا به خاطر قول‌هایی که برای انتصاب همکاران آقای وزیر دریافت کرده از اصول و مبانی خود عدول کند.

در این بخش از سخنان مطهری سر و صدای نمایندگان برای چند لحظه‌ای ادامه نطق وی را غیرممکن کرد.

مطهری در ادامه افزود: در این صورت معلوم می‌شود که درد مجلس فتنه نیست بلکه این است که وزارت علوم باید تحت تسلط ما باشد و خلاصه مجلس و اصولگرایی به معامله متهم می‌شود. مجلس نباید دچار تناقض در رفتار شود در این صورت جایگاهش نزد ملت تنزل پیدا می‌کند. من به خاطر دفاع از جایگاه و حیثیت و اعتبار مجلس ...

در میان سخنان مطهری علی لاریجانی خطاب به وی، گفت: شما باید نقد وزیر را انجام دهید. راجع به مجلس وقت دارید در سخنرانی‌هایتان صحبت کنید. الان باید مخالف آقای فرهادی صحبت کنید.

مطهری در این باره اظهار کرد: این نقد وزیر است، من می‌گویم وزیر طبق ملاک مجلس فتنه‌گر است و ما نباید به او رای دهیم.

وی همچنین گفت: به نمایندگان محترم مجلس توصیه می‌کنم اگر راه خود را درست می‌دانید ثبات قدم خویش را حفظ کنید و به جناب آقای فرهادی رای مخالف بدهید تا فردی که به ایده‌آل مجلس نزدیک‌تر است سکان وزارت علوم را در دست گیرد و مجلس همچنان اصولگرا و ثابت قدم شناخته شود.

نماینده مردم تهران در مجلس در پایان اظهار کرد: پزشک بودن آقای دکتر فرهادی هم چندان با وزارت علوم سازگار نیست بلکه با وزارت بهداشت و درمان سازگارتر است بنابراین تقاضا می‌کنم برای حفظ منزلت مجلس به وزارت جناب آقای دکتر فرهادی رای مخالف بدهید.


رئیس مجلس شورای اسلامی در انتقادی به اظهارات علی مطهری، گفت: این‌گونه صحبت کردن در مورد مجلس کار مردانه‌ای نیست، ناجوانمردانه است.علی لاریجانی که ریاست جلسه علنی را بر عهده داشت پس از سخنان مطهری در مخالفت با وزیر پیشنهادی علوم نکاتی را متذکر شد و گفت: این ‌که می‌گویید اگر مجلس به فرهادی رأی دهد یک معامله‌ای صورت گرفته این حرف حتماً نادرست است.

رئیس قوه مقننه افزود: نمایندگان مجلس خودشان بررسی می‌کنند، ممکن است رأی دهند و یا رأی ندهند. لذا بر حسب موضوع بررسی می‌کنند. اینکه بخواهیم اگر رأی دادن به یک نوع متهم شوند و اگر رأی ندادند به نوع دیگر کار مردانه‌ای نیست ناجوانمردانه است.

لاریجانی همچنین اظهار کرد: آقای مطهری در صحبت‌های خود گفت مجلس چند وزیری را که رأی نیاوردند فتنه‌گر می‌دانستند.

وی تصریح کرد: اما من از مجموع رأی نمایندگان چنین برداشتی ندارم. حداکثر دریافتی که از رأی نمایندگان می‌توانیم داشته باشیم این است که نمایندگان احراز صلاحیت نکرده‌اند. اما چنین اتهامی به دوستانی که معرفی شدند نباید بزنیم. لذا به نظر من اینگونه بحث‌ها در مورد مجلس دقیق نیست.

 

2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 387127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 260
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضا.ب IR ۰۶:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    اتفاقا بسیار درست مخالفت کردند و به نکته درستی هم اشاره کردند. متاسفم برای مجلس که رییس جمهور رو مجبور به انتخاب گزینه ای خارج از بدنه وزارت علوم کردند
  • فرهاد A1 ۰۶:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    حرفاش درسته. به نظر همه این کارها یک سیاست از قبل تعیین شده بود که گزینه مجلس رأی بیاره.
  • مهدی IR ۰۶:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    عاشق علی مطهریم.وقتی شنیدم به عنوان مخالف صحبت میکنه مردم از خنده.
  • پورافضلی A1 ۰۶:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    دم مطهری گرم.آبروی کاسبین فتنه رابرد.تجزیه وتحلیل بیانات ایشون خودش یه برنامه مفصل میطلبه
  • بی نام IR ۰۶:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    ما زياران چشم ياري داشتيم.... خود غلط بود آنچه مي پنداشتيم... من نميگم ها. دقت كنيد آقاي رئيس جمهور داره اينها رو زير لب ميگه... من اگه بودم ميگفتم : مارادونا رو ول كنيد غضنفر رو بچسبيد....
  • حقیقت جو A1 ۰۶:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    واقعا باعث تاسفه علی مطهری را اینگونه نمی شناختیم. جناب مطهری از مجلس اصولگرایی حمایت میکنید که روبروی خواست مردم ایستاده؟؟ شما و اینها قرار است تنایندگی مردم را بکنید نه نمایندگی جناحتان را
  • بی نام A1 ۰۶:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    عالی و منطقی چطور اگر آقای فرهادی امضای نامه را تکذیب کند درست است اما نیلی و دانش آشتیانی را نه؟ امروز نماینده ها از تعامل دولت و مجلس حرف می زنند؟ مردم کور نیستند می بینند رفتار شما نماینده ها رو چاره ای جز تحمل ندارند تا اسفند سال دیگر
  • روزبه IR ۰۶:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    اصلا معلوم هست حرف حساب آقای مطهری چی هست و چی میگه؟گرچه 8سال تماشاگر ویرانی مملکت بود و اقدام درستی نکرد.از اصولگرایان بیش از این انتظاری نیست.درود بر اصولگرایانی مثل ناطق نوری که دیگر نمیگویند ما اصولگرا هستیم.
  • صادق A1 ۰۶:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    مطهری ثابت کرد فتنه بهونه بود ومجلس اصولگرا معامله کرده.آبروی مجلس رفت
  • صباغی IR ۰۶:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    آقای مطهری: حنای این مجلس برای ملت ایران دیگه رنگی ندارد شما خودتان را ناراحت نکنید. مجلس زیباتری می سازیم
  • بی نام IR ۰۶:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    خداوکیلی اگه یه نماینده درست و حسابی مجلس داشته باشه، علی مطهری است.
  • مهدی ۰۶:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    زنده باد مطهری! مطهری با این کارش مجلس رو خوب به چالش و لجن کشید! مطهری در واقع مخالف نیست اما با این رفتار ابراهیم گونه اش جهالت و حماقت نماینده ها رو به رخشون کشید! کارش درسته! دمش گرم!
  • بی نام A1 ۰۶:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    جناب مطهری خدا حفظت کنه، مجلس به این وزیر رای میده و مردم طبق حرف های شما تا آخرشو خوندن، امیدوارم فرهادی زیاد به دلواپسان سهم نداده باشه که چنین دارن در دفاع ازش سینه چاک میکنن
  • مهدی IR ۰۶:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    فکر کنم مطهری قبلا خشکشوئی داشته والا کار هرکسی نیست 200 نفر رو یه جا بشوری بندازی رو طناب.
  • بی نام RO ۰۶:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    مطهری میخواد با خلاف جهت حرکت کردن فقط خودش رو مطرح کنه
  • امين اكتيو IR ۰۶:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    اين سياست يك بام ودوهوا كه جناب مطهري مي گويد درمورد خودشان بيشتر صدق مي كند تا كليت مجلس. زماني كه اكثريت مجلس مخالف فرد ويا موضوعي است ايشان موافق است و زماني كه اكثريت موافق فرد ويا موضوعي است ايشان مجلس را به سياست دوگانه ويك بام ودوهوا متهم مي كند اگر معلوم شود علي مطهري با خودش چند چند است اميدي به حل مشكل ايشان هم خواهد بود.
  • بی نام IR ۰۶:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    افرین علی مطهری رو کن دورویی و منفعت بازی کاسبان فتنه رو
  • بی نام A1 ۰۶:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    6 61
    والا چه عرض کنم تا قبر آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآ
  • بی نام IR ۰۶:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    اقاي لاريجاني دفاع شما منطقي نبود لطفا بار ديگر مذاكرات مجلس را در روز استيضاح وعدم راي گوشكنيد تمامي مخالفين از مديران انتخابشده نامه هاي امضاشده و سال 88صحبت كردند ومعلوم شد كه اقايان از نظر كاري مشكل ندارند مردم شعوردارند وحتي اقاي فرهادي را هم اجبار به اينكه نامهاي امضا نكردهاند تاييد ميكنيد پپ شما از چي دفاع ميكنيد لطفا اظهار نظر بگذاريد
  • بی نام IR ۰۶:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    195 4
    حرف حق تلخ است اتفاقا حرف آقای مطهری کاملا روشن و شفاف و مردانه است مجلس افراد رد شده قبلی را به نوعی فتنه گر خواند و رای نداد
  • علی IR ۰۶:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    174 7
    زنده باشی علی مطهری
  • بی نام A1 ۰۶:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    172 7
    حرف حق جواب ندارد آقایون نماینده اگر سه تا نماینده مثل آقای مطهری داشت الان وضعمون این نبود
  • محمد A1 ۰۶:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    163 6
    خداییش ادم نکته سنج تره این مطهری؟ رفت تو مخالفا حالا که همه موافق وزیرن هر چی دلش خواست گفت : دمت گرم مرد
  • بی نام A1 ۰۶:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    87 4
    وماادرئک البورسیهدیگه مفهوم فتنه و یه بام و دو هوا رو فهمیدیم
  • هومن IR ۰۶:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    واقعا که....من خودم تا امروز طرفدار پروپا قرص اقای مطهری بودم.ولی وقتی صبح از رادیو صحبتهاشو گوش دادم دیگه واقعا نا امید شدم از این مجلس.دلمونو به کی خوش کرده بودیم.
  • بی نام IR ۰۶:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    128 6
    مطهری راست میگه، قبلیا بهتر بودن.
  • بی نام IR ۰۶:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    146 5
    آقای لاریجانی سرتون رو از برف درآرید و واقعیات رو درست ببینید و بازگویید.
  • بی نام US ۰۶:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    123 7
    خبرآنلاین من با سخنان لاریجانی مخالفم. آیا اجازه دارید نظر مرا نشان دهید؟
  • بی نام RO ۰۶:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    117 7
    دمش گرم مطهری. دمش گرم
  • بی نام A1 ۰۶:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    125 4
    حرف حق رو زده. خدا پشت و پناهت مرد. اگه رای بدن معلوم میشه که اصولگرایی دنبال اصول نیست دنبال منافع. زنده باد . الکی به فرجی دانا گیر دادن . واقعا مجلس افتضاح کار کرد
  • سينا A1 ۰۶:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    145 6
    بهترين تو دهنى به دلواپسان بود آفرين
  • lkhnd IR ۰۶:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    115 3
    آقای لاریجانی؛ ولی مردم در استیضاح و عدم رای اعتماد به دو وزیر پیش نهادی، همان برداشتی را داشتند که آقای مطهری گفتند. بهتره نمایندگان در عمل مردمی باشند نه در نطق ها و بیانیه ها
  • احسان A1 ۰۶:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    115 4
    مثل هميشه عالي بودي آقاي مطهري
  • محمد IR ۰۶:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    25 5
    اقاي مطهري از كدام طرف بريم؟؟؟
  • بی نام CA ۰۶:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    89 3
    معامله از این واضح تر که اساتید و دانشجویان رو حذف کنند و دوستان انها بیایند روی کار نمایندگان فکر کردند با دسته کورا طرفند
  • بی نام RO ۰۶:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    8 108
    هیلاری کلینتون : تجریمهای نفتی جمهوری اسلامی در حمایت از سبزهاست
    • محمد IR ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
      2 0
      خب که چی؟ غزمیت
  • بی نام A1 ۰۶:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    105 5
    درود بر مطهري آزادمرد.
  • بی نام RO ۰۶:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    7 74
    فرهادی : در فتنه نقشی نداشتم و هیچ نامه ای رو امضا نکردم
  • بی نام EU ۰۶:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    آقا بخدا این مشکل داره .بخاطر آبروی پدرش هم شده کاش هیچ وقت حرفی نزنه
  • بی نام A1 ۰۶:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    115 6
    مطهری جان دوستت داریم برادر
  • saeed A1 ۰۶:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    کلا مطهری فکر میکنه همه کاره مجلس و نمینده همه نماینده هاست
  • بی نام IR ۰۶:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    111 6
    شیر مادر حلالت دکتر
  • بی نام IR ۰۶:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    110 3
    خیلی خوب بود، واقعا یک افشاگری کامل برای این مجلس دورو بود
  • بی نام RO ۰۶:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    8 123
    مطهری دچار تفکر آنارشیستی شده
  • مهدی IR ۰۶:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    83 5
    دمت گرم
  • بی نام IR ۰۶:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    87 3
    آفرین به مطهری .... خدا حفظت کنه مرد
  • بی نام IR ۰۶:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    57 2
    حالا باز خوبه شما برا خودت یه دلیلی داره و کاسبی فتنه نمیکنی....باز خوبه نماینده اینطور باشه
  • بی نام A1 ۰۷:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    9 104
    تو خودت از همه فتنه گر تری
  • بی نام IR ۰۷:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    6 95
    چرت چرت و باز هم چرت و پرت از نماینده ای ک یک نطق اقتصادی هم ندیدیم ازش و اگر این چیزا رو هم نمیگفت بود و نبودش یکی بود
  • بی نام A1 ۰۷:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    60 2
    قضاياي ٨٨ شده دكان برا ي همه چه موافق چه مخالف
  • بی نام IR ۰۷:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    69 3
    زنده باد مطهری که با مردم صادقه...
  • ايراني A1 ۰۷:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    69 2
    درود بر مطهري كه واقعيت ها را با شجاعت مي گويد فرزند خلف استاد مطهري بوي مطري و مدرس مي دهد .
  • مونا A1 ۰۷:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    72 2
    از آقای مطهری به خاطر کمک به رسوایی نماینده نماها متشکرم
  • سید A1 ۰۷:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    59 2
    اتفاقا گفته آقای مطهر صحیح است.
  • بی نام A1 ۰۷:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    75 2
    ریس مجلس نتونست با برچسب نامردی، یک بام و دو هوا رو ماستمالی کنه منطق مطهری خیلی محکم بود: اگه رای موافق بدن معنای فتنه نزد اصولگراهای تندرو مجلس و همراهانشون یعنی جریان ما از تسلط به وزارت خارج بشه
  • بی نام IR ۰۷:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    61 2
    درود بر مطهري كه با اين حركتش چهره واقعي بعضي ها رو خواست نمايش بده
  • بی نام IR ۰۷:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    63 3
    حرف منطـــــــــــــــــــــقی. در ضمن چرا این آقایون همر وقت حرف مخالف می شنوند سر و صدا میکنند. اگه یه جوون بیست و چندساله بودند میشد گذاشت به حساب ناپختگیشون. میشه به حرف های طرف مقابل گوش کنید و جوابش رو بدید ، داد و فریاد و اینکه نذارید طرف مقابل حرف بزنه که نشد راهکار.
  • بی نام A1 ۰۷:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    7 46
    متاسفانه تو این مملکت همه یه جورایی گیج میزنن
  • بی نام IR ۰۷:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    73 3
    ايول به آقاي دكتر مطهري كه با استفاده از افعال معكوس يه سري حقايق رو از اين مجلس واسه مردم آشكار كردي
  • آرش IR ۰۷:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    69 2
    مخالفت مطهری با وزیر پیشنهادی بهترین دفاع از وزیر و دولت روحانی بود. کلا مطهری خوب بلده با جماعت اصولگرا چطور رفتار کنه
  • مهدی A1 ۰۷:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    47 3
    جناب استاد لاریجانی ما یابو. شما بفرمایید دقیقش چیست؟
  • م.م. A1 ۰۷:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    30 2
    جالبه هر جمله ای از هر کی رو میخونم تو ذهنم با صدا و لحن خودشون میشه
  • بی نام RO ۰۷:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    5 79
    آیت الله جنتی امیدوارم مطهری رو رد صلاحیت کنه
    • بی نام A1 ۰۵:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۹
      9 0
      نمی دونم چرا یه عده ای از آقای مطهری می ترسن وتا حرف میزنه به هول ولا میفتن
  • بی نام IR ۰۷:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    62 3
    آفرین بر اقای مطهری این را خوب آمدی اقای لاریجانی شما دیگه چرا حاشا می کنید ، یکبار هم شده مردانه عمل کنید و نا جوانمرد نباشید
  • بی نام A1 ۰۷:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    63 2
    آچ مز شدند نماينده هاي مجلس با اين حركت زيباي علي مطهري ....
  • بی نام A1 ۰۷:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    2 65
    اینم یه چیزیش میشه ها
  • بی نام IR ۰۷:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    35 2
    خوب راس ميگه بنه خدا
  • بی نام IR ۰۷:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    41 2
    شير مادرت حلالت، كه خوب فهميدي كه وزارت علوم رو هم معامله شد بين لاريجاني و روحاني
  • مهرداد IR ۰۷:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    54 3
    درود بر مطهری ...یک سیاستمدار راستگو وشجاع...چه حرفهای پر معنایی زده ... دلواپسان سوختند ...
  • بی نام IR ۰۷:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    46 4
    خیلی مردی مطهری. همیشه حرف حق را میزنی.
  • فرهاد IR ۰۷:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    3 35
    یاد آقای ملوون بخیر....
  • بی نام IR ۰۷:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    41 2
    درود بر شرف مطهری عزیز که به حق پسر خلف آن پدر بزرگ وار است. و متاسفم برای این مجلس که به نظر خط قرمز اعضاعش منافعشان است...
  • یک نفر IR ۰۷:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    47 2
    یعنی از این نوع نگاه جناب مطهری خیلی خوشم میاد . درود برتو فرزند عزیز شهید مطهری . این آیینه ای که به دست گرفته ای ، بسیاری را از نگاه در آن به واهمه افتاده است .
  • س A1 ۰۷:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    5 55
    خدااقای مطهری راهدایت فرمایند.
  • بی نام A1 ۰۷:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    44 2
    حتی آیت الله جنتی هم در خطبه های نماز جمعه بصراحت از مجلس بخاطر منصوب بودن وزرای معرفی شده به فتنه واز تصمیم نمایندگان مجلس در استیضاح و عدم رای اعتماد آنان تشکر و قدردانی کرد . چگونه آقای لاریجانی رفتار دوگانه مجلسیان را توجیه می نمایند
  • بی نام A1 ۰۷:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    2 60
    جناب مطهری , نمیخواد خودتو شیرین کنی ,هیچ معامله ای در کار نیست , خط قرمز مجلس برای رای اعتماد تبری جستن از فتنه است , حتی اگر ان شخص در فتنه مشارکت داشته باشد .
  • بی نام IR ۰۷:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    44 2
    جناب آقاي دكتر مطهري عزيز، خوب رسوا كردي يه سري جماعت رو
  • احمد A1 ۰۷:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    4 20
    فازش چیه؟
  • بی نام A1 ۰۷:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    36 2
    احسنت به شیر مرد مجلس و نماینده محبوب مردم تهران ، دور بعد مردم پشتت خواهند بود فرزند شهید بزرگوار اسلام
  • بی نام IR ۰۷:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    41 3
    وای مطهری عاشقتم .مردی واقعا .ثابت قدم در دیدگاه وچقد خوب نمایندگانی که به بهانه های واهی وزرای قبلی را رد کردند افشا کردی
  • آیدین A1 ۰۷:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    34 2
    آقای لاریجانی ، مگر در جلسات قبلی مجلس برای رای دادن به وزرای پیشنهادی حاضر نبودید که این طور از عدم رای اعتماد نمایندگان تفسیر می کنید ؟ یا به مصلحت نیست که سخنان گفته شده را باز گویی کنید.
  • بی نام IR ۰۷:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    39 2
    دست آقاي مطهري درد نكنه كه به بهانه مخالفت با فرهادي نمايندگان مجلس را سكه يك پول كرد
  • بی نام IR ۰۷:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    36 2
    من حيث المجموع طعنه ي خوبي بود به نمايندگان اصولگرا و منطق اصولگرايي مجلس نشينان فتنه ستيز
  • بی نام IR ۰۷:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    31 2
    احسنت به علي مطهري اين فرزند راستين انقلاب كه حقگوئي را از پدر شهيدشان به ارث برده اند. حرف حساب جواب ندارد .حقيقتا اين مجلس در شان جمهوري اسلامي نيست
  • کاظم IR ۰۷:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    37 3
    آقای مطهری نمره شما بیست ...بقول معلمها کاش نمره ای بالاتر از بیست هم بود که الحق شایستگی آن را دارید
  • بی نام A1 ۰۷:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    28 5
    واقعا متاسفم که لاریجانی ، آن چه را که در عیان هست ، اینگونه انکار می کند.
  • حمید IR ۰۷:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    31 2
    واقعا تاکتیک جالبی برا گفتن حرفاش انتخاب کرد درود بر علی مطهری نماینده واقعی مردم
  • سعید IR ۰۷:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    37 2
    هر چند که این نظر سانسور میشه ولی مینویسم. ایکاش موضوع ازادی بیان و حق تجمع که در قانون اساسی امده اجرا میشد تا بصورت واقعی معلوم میشد که جامعه چقدر طرفدار حرف حساب و حق هست درود بر اقای مطهری که بتنهایی داره حرف دل مردم رو میزنه
  • سعید EU ۰۷:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    30 3
    ای بابا....... دلت خوشه اقای مطهری... نمایندگانی که خودشونم نمی دونن چرا دکتر فرجی دانا رو استیضاح کردن، چطور میخوان از حیثیت مجلس دفاع کنن؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • شیخی A1 ۰۷:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    27 3
    درود بر مطهری نماینده واقعی مردم .
  • امیر A1 ۰۷:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    30 3
    اگریک نفردرمجلس باشد که بدون غرض ومرض وبدون شائبه هواداری ازجناح خاص حرف بزندوفقط خدارادرحرف زدن درنظربگیرد همین شیرمرد است
  • بزرگی A1 ۰۷:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    30 3
    آفرین بر غیرت وشرف مطهری سخنگوی ملت ابران.
  • رضا A1 ۰۷:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    23 3
    درود به شرفت مرد درووووووووووووووووووووود
  • بی نام KR ۰۷:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    27 3
    خوب راست می گه، خیلی شجاعت داشته از زاین در وارد شده تا به مجلسی ها بفهمونه چه جوری خودشون رو بین مردم خراب کردن
  • بی نام IR ۰۷:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    21 3
    خب راست میگه
  • ممدوح IR ۰۷:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    29 3
    هزاران درود آقای مطهری واقعاً گل کاشتی
  • مهدی A1 ۰۷:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    22 3
    بسیار عالی صحبت کردند.... احسند
  • بی نام A1 ۰۷:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    21 2
    درود بر مطهری
  • اميز AE ۰۷:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    21 4
    همه مى خوان بگن كه مجلس اصلاح طلب فاجعه بود ولى مجلس فعلى واقعا فاجعه است همش دنبال تصفيه حساب سياسى هستن
  • بی نام CH ۰۷:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    28 2
    عشق منی مطهری بت شکنی مطهری
  • سعید IR ۰۷:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    اتفاقا حرف های علی مطهری در مورد مجلس نهم کاملا جوانمردانه و مردانه است
    • بی نام A1 ۰۸:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
      49 2
      موافق ترین مخالفی بود که تا به حال دیده بودم . فقط واقعیت
    • وحید A1 ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
      8 3
      مشخصه ایشون از اصولگرا ها هم اصلوگراترن...
    • محمد ES ۰۸:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
      36 2
      بعضی وقتها به جرات و حریت ایشان حسادت می کنم ، ایشان کوچکترین الفتی با مقام و ریاست نداره . دوست داریم مرد ...
    • بی نام IR ۰۸:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
      20 2
      درود بر مطهری... کاملا درست میگه این گزینه یعنی آقای فرهادی خالی کردن سنگر و کوتاه آمدن توسط دولت بود
    • بی نام IR ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
      24 2
      تازه مراعاتشون رو هم کرده
  • امیر A1 ۰۷:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    درود بر مطهری ..کاملا" درست و منطقی گفت.به نظر بنده هم مشکوکه.دولت تدبیر وامید یکی بعد از دیگری سنگرها را خالی می کند.
    • سولارا A1 ۰۷:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
      24 2
      مطهری واقعا زیرک و باهوش هست.
    • بی نام A1 ۰۸:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
      4 28
      امیر دلبندم کجاش مشکوکه , مجلس اصولگرا به کسی که از فتنه برائت بجوید و صلاحیت فنی لازم برای پست وزارت را داشته باشد رای اعتماد میدهد , این کجاش مشکوکه ؟
    • بی نام A1 ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
      23 3
      فرهادی هم از خود ماستاصلاح طلب ، با این صحبتها ایشان را نفرستیم تو دامن اصولگرایان دوستان عزیز. بهر حال ایشان وزیر خاتمی بوده و همیشه در این خط بوده
    • بی نام A1 ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
      10 2
      شاید هم مجلس سنگر رو خالی کرد فرهادی فرق مشهودی با قبلی ها نداره.
  • بی نام IR ۰۷:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    خدا وکیلی مطهری کاندید ریاست جمهوری بشه من به اون رای میدم . خیلی فنی و جالب صحبت کرد .
    • بی نام A1 ۰۸:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
      13 2
      از کوزه همان برون تراود که در اوست
    • بی نام IR ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
      35 2
      فقط ردای نمایندگی برازنده ی آقای مطهری است.مگر چند نفر مثل آقای مطهری در مجلس داریم؟؟؟
  • پرا IR ۰۷:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    مطهری مخالف، نادران موافق، فرهادی چفیه بر گردن
    • بی نام A1 ۰۸:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
      2 13
      خوب که چی ؟
    • بی نام A1 ۰۸:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
      19 2
      جامع و کامل. شما دیگه تا تهش بخون چه خبره ... وقتی ناردان موافق باشه دیگه باید فهمید چه خبره ...
    • محمد IR ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
      11 6
      از فرهادي براي اينكه راي آورده ديگه خوشم نمياد.
    • بی نام A1 ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
      18 2
      چفیه کارخودشو کرد
    • بی نام A1 ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
      9 2
      امید ، پر ...وعده های انتخاباتی ، پر ...تدبیر، پر
    • بی نام IR ۱۲:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
      12 2
      دقیقا 180 درجه عکس عقایدشان
    • رضا A1 ۰۷:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۶
      3 0
      اگرنجفی یابعدیاچفیه میآوردن رای هم میاوردن.شده برگ برنده.
  • نیما IR ۰۷:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    قطعا مطهری موافق این وزیر بوده نه تنها ایشان بلکه وزرای پیشنهادی قبلی او با مخالفت خودش میخواست ک اصولگرایان را رسوا کنه. چرا که ایشان به اندازه وزرای قبلی طبق منطق اقایان باید فتنه گر باشند..... پس چه مصلحتی است که باید رای اعتماد بگیرد..؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    • بی نام A1 ۰۸:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
      3 34
      همینکه ایشان در جلساتی که با اقایان داشته از فتنه و فتنه گر برائت جسته کافی است , انشالله که در این راه ثابت قدم و خادم مردم باشد .
    • ايراني IR ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
      3 24
      نيما داداش جدي خودت تنهايي اينو فهميدي يا با كساني مشورت كردي؟ بابا دمت گرم. اول داري به مولا. اما هرچي فكر ميكنم جون تو حقتو خوردن. خودم واسه نوبل سال ديگه، كانديدت ميكنم. جل الخالق
  • بی نام A1 ۰۷:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    مرد مرد مرد. آفرین به این مرد بزرگ. قطعا عظمت وی از مدرس هم بالاتر است. شک ندارم. تاریخ قضاوت خواهد کرد.
    • فرهاد A1 ۰۸:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
      6 15
      حالا اینقدرم جو گیر نشو. نظراتشو در مورد فرهنگ هم بخون بعد نظر بده.
    • جاوید IR ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
      4 36
      جالبه چطور میشه که این چند نظر آخری بالای هزار تا مثبت داره ولی قبلی ها به 5تا هم نمیرسه؟خودتونید.معلومه مدرس رو نشناختید فقط اسمشو شنیدید که با فرد معمولی مثل علی مطهری مقایسه میکنید. مخالفت مطهری سناریویی بوده که بهش دادن تا اجرا کنه ، یعنی ادامه تخریب مجلس .
  • بی نام IR ۰۸:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    11 9
    اصلا روحانی با انتخاب این وزیر بی کلام گفت مجلس کاری به فتنه گر بدون و این بحث ها نداره، بلکه دنبال تضعیف کردن دولته
  • رضا ۰۸:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    21 2
    اقاي مطهري به معناي يك مرد واقعي در مجلس هستند ولي خيلي تنهاست انشاالله در انتخابات بعدي مردم شركت كنند تا يك مجلس قوي داشته باشيم
  • معین IR ۰۸:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    25 2
    متاسفانه این رای مجلس کاملا مشکوک است... آقایان پاسخ سوالات آقای مطهری بدهند به جای فرافکنی: وزرای پیشنهادی قبلی هم اعلام کردند امضا نکرده بودیم، اما مجلس نپذیرفت. اما اینجا میگویند او خودش چون گفته امضا نکردم قبول است. دقیقا مشابه این رفتار با سخنان آقای روحانی نیز اتفاق می افتد. جملات را تحریف می کنند و هر چه آقای روحانی میگوید من این جمله را نگفتم و صوت و فیلم هم حرف آقای روحانی را تایید میکند، آقایان نمی پذیرند. امیدوارم رسانه ها ، به وظیفه خود درباره این رای مشکوک عمل کنند و انتصابات آقای فرهادی را رصد کنند. این رای بدون معامله نبوده است.
  • بی نام A1 ۰۸:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    12 2
    كلي خنديدم .دمت گرم
  • بی نام IR ۰۸:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    34 2
    آقای لاریجانی روزهای اخر شما هم در پیش است هر چه میتوانید جوانمرد پیدا کنید خبر انلاین جرات داشته باش و منتشر کن
  • بی نام A1 ۰۸:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    22 2
    آفرین
  • حسین IR ۰۸:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    17 2
    سلام.اقای علی مطهری فرزند شهید استاد مطهری که پاره تن امام بود.ایشان فرزندملت و مدرس زمان وسرباز رهبر .که زبانش مانند شمشیر مالک اشتراست.
  • یک اصلاح طلب A1 ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    7 2
    مخالفت مطهری موفقیت فرهادی
  • بی نام A1 ۰۸:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    20 3
    احسنت بر مطهری عزیز ...همه حرفاش طبق برنامه بود تا نماینده های دلواپس رسوا شوند
  • بی نام IR ۰۸:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    21 2
    مطهری با این نطق، پته اصولگرایان نامرد را روی آب ریخت
  • رضا A1 ۰۸:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    21 3
    از این همه کامنت موافق نظرات مردم نمایندگان باضطلاح مردم درس عبرت بگیرند وآقای ریس هم دو دوزه بازی رو دیگه بزاره کنار معلوم نیست خودش باخودش چند جنده
  • ب A1 ۰۸:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    4 18
    تو حالت خوب نيست مطهري.هميشه بايد سازمخالف بزني
  • بی نام A1 ۰۸:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    12 2
    دمت گرم علی آقای مطهری.. شیر مادرت حلالت... خدا پدرتو بیامرزه..
  • سحر IR ۰۸:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    13 2
    مخالفت به جا درستی بود صحبتهای ایشون در مقام یک مخالف تاثیر بیشتری داشت .
  • مهدی EU ۰۸:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    16 3
    زیرکانه اصول و منطق نمایندگان را در رای عدم اعتماد به وزرای پیشنهادی قبلی زیر سوال بردند.احسنت
  • بی نام IR ۰۸:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    17 2
    واقعا لذت بردم از سخنرانیش.با اینکه با بعضی عقایدش مخالفم اما ایشون تنها کسیه که به ما ثابت میکنه به مخالف هم باید احترام گذاشت چون سر اصولش همیشه هست
  • مراد A1 ۰۸:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    13 2
    آفرین . از مجلس نظارت استصوابی بیش از این توقع نمیرود
  • بی نام A1 ۰۸:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    10 2
    دمت گرم خدایی واقعا من هم دقیقا این فکرها تو ذهنم بود
  • بی نام A1 ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    8 2
    احسنت به این مرد شجاع و باهوش
  • بی نام A1 ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    12 2
    درود بر كساني كه خد اوند را ناظر بر اعمال خود مي دانند ودر كارها و تصميماتشان عدالت را رعايت مي كنند.
  • بی نام IR ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    16 1
    مطهری: درست نیست که مجلس اصولگرا احیانا به خاطر قول‌هایی که برای انتصاب همکاران آقای وزیر دریافت کرده از اصول و مبانی خود عدول کند.
  • بی نام IR ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    12 2
    درود برمطهری عزیز
  • الیاس A1 ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    15 1
    مدرس زمان،اعلمی دیگر... درود
  • ققنوس A1 ۰۸:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    12 2
    رازی که امروز آشکار شد این است که اغلب نمایندگان مجلس به خاطر موافقت آقای مطهری با گزینه های پیشنهادی قبلی به آن ها رای ندادند. امروز که آقای مطهری با دکتر فرهادی مخالفت کرد ، مجلس به اور رای اعتماد داد. رمز طلسم وزارت علوم مخالفت نمایندگان با مطهری بوده وسایر مسایلی که تا حال مطرح می کرده اند ، حاشیه بوده است. واحتمالا این هم سیاستی بوده که دکتر مطهری عمدا نقش مخالف را ایفا کنند تا بقیه موافق باشند.
  • بی نام A1 ۰۸:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    12 2
    به والله قسم با علم اینو بیان می کنم برخلاف دفاعیه رییس مجلس باید عرض کنم که بیشترین زد و بند نمایندگان با دولتیان در همین مجلس فعلی بوده و بسیاری از سیاستمدران و کسانیکه در بطن قضایاهستند به این امر شهادت می دهند. ای کاش میشد دست اینارو رو کرد ولی افسوس همه مصلحت اندیش شده ایم و برای حفظ موقعیت خودمان در قبال این زیادخواهی های سیاسی نمایندگان مجلس سکوت می کنیم؟
  • بی نام IR ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    16 2
    مثل اینکه مطهری پتشون رو ریخت روی آب
  • شهروند IR ۰۸:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    17 2
    کار مردانه ای آقای مطهری انجام داد جواب به او ناجوانمردانه بود. جرمش این بود که اسرار هویدا می کرد
  • بی نام A1 ۰۸:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    3 9
    آقا جان غياث مع الفارق نكن. مدرس؟؟‍
  • من A1 ۰۸:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    14 2
    افرین برمردی که با پوشیدن پوستین وارونه متظاهران را رسوا می کند افرین
  • بی نام RO ۰۸:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    7 2
    درود خداوند بر نماینده ی فهیم و با منطق و راستگویه مجلس.خدا ازتون راضی باشه خدارو شکر که امثال شما هنوزم وجود دارند.همانا از پدری با ان عظمت و بزرگی انتظار چنین پسری نیز میرود.خدا ازت راضی باشه اقای مطهری
  • محمد EU ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    12 2
    مطهری دست مجلسیان را رو کرد. درود به شرفش.
  • بي نام IR ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    11 2
    مرد مرد مرد. آفرین آفرین آفرین به این مرد بزرگ
  • مرتضوی A1 ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    2 21
    باور کنید مطهری همیشه مخالف هست مخالف همه چیز در هر صورت اگر با مایلی کهن هماهنگ بشود جمعشون کامل خواهد شد آن وقت اظهار مخالف های ورزشی هم انجام می دهد.
  • بی نام IR ۰۸:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    10 2
    درود برمطهری که همه واقعیت ها رابرای مردم روشن کرد ایشان فرزند بزرگ مردی است که تاریخ ایران همیشه به نیکی ازش یاد میکند.
  • سجاد A1 ۰۹:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    14 2
    واقعا مطهری گل کاشت خیلی حرفه ای خودشو منتقد قرار داد و نماینده های اصولگرای تندرو رو رسوا کرد ولی کو چشم بینا
  • بی نام A1 ۰۹:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    4 17
    وکیل الدوله اینبار سرنا را از سر گشادش دمید و سخنانی گفت که نشان می‌داد قاطعیت مجلس در مبارزه با فساد سیاسی لانه کرده در وزارت علوم، و مقابله با حلقه معین در این وزارتخانه تا چه میزان او را عصبانی کرده است.
  • رضا A1 ۰۹:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    10 3
    بوو میاااد...
  • بی نام IR ۰۹:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    14 3
    فقط تو قضیه حجابو سختگیری به بانوان با ایشون اختلاف نظر دارم در بقیه جهات ایشونو مرد بزرگی میدونم
  • یوسف A1 ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    14 2
    خیلی مردی علی آقا
  • بی نام A1 ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    4 20
    به نظر می رسد ضرب شصتی که حلقه سیاسی فاسد لانه کرده در وزارت علوم از مجلس دریافت کرد، آنقدر درد آور بوده است که امروز نمایندگان دولت در مجلس را نیز به توهین و تمسخر مجلس واداشته است، هر چند که حتی با این شیرین کاری ها هم ثمری نداشت و با سپرده شدن کلید وزارت علوم به فرهادی، آنچنانکه پیش از این وعده داده بود، این حلقه فاسد سیاسی باید بساط خود را از جایگاه مدیریت و اداره دانشگاه ها جمع کند.
  • علی IR ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    15 3
    مطهر ، باهوش ، راستگو
  • بی نام IR ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    10 3
    100 مردانست اقای لاریجانی.
  • اصغر A1 ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    12 1
    اصلا هیچ وقت به مطهری و خط او هم رای نمیدهم ولی کار خوبش را در حد عالی ستایش میکنم درود بر علی مطهری
  • بی نام A1 ۰۹:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    4 31
    قدر دانی و تشکر می کنم از تک تک نمایندگان محترم مجلس که بلا استثناء فقط و فقط در جهت بهروزی و بهبود وضعیت ملت شریف ایران در عرصه های مختلف،تلاش بی وقفه و شبانه روزی دارند .هرگز به خود نمی اندیشند و از تمام علائق دنیایی دل بریده و دست شسته اند. جزحق نمی گویند وجز به حق نمی اندیشند، وحدت و وفاق و همدلی را سر لوحه برنامه ها و امور مجلس قرار داده، تنها به ریسمان الهی چنگ میزنند و جز رضای خداوند و خدمت به خلق خدا هیچ اندیشه و دغدغه ای ندارند.درجهت بهبود امور ملت و سرافرازی نظام اسلامی پشتوانه ای استوار برای سایرقوای مملکتی هستند و درتقویت و حمایت از آنها از هیچ کوششی دریغ نمی نمایند.اگر برای دستیابی به کرسی مجلس در انتخابات تلاش می کردند فقط و فقط برای خدمت به اسلام و مردم بوده است و لا غیرو...
  • مردم ایران A1 ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    17 2
    درود بر مطهری مدرس زمان مرد نترس و قانون دان درود بر آن مادرت که شیر پاک به تو داده و آن پدرت که ترا آزاد تربیت کرد
  • بی نام A1 ۰۹:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    11 2
    مردی مرد
  • بابک A1 ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    14 2
    ای کاش آقای رئیس مجلس این صفحه و کامنت های مردم رو ببینه... ای کاش ...
  • علی راستگو A1 ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    13 2
    اقای مطهری مجلس مجبور بود به اقای فرهادی رای بده چرا چون در هر دو حالت بازنده بود اگه رای نمیداد با توجه به حکم حکومتی اقای نجفی تا هر زمانی که میخواست میتونست سرپرست باقی بمونه و حالا که رای داده بهانه های خودشون بابت فتنه رو زیر پا گذاشتن که با سحنرانی شما بیشتر از گذشته این موضوع روشن شد
  • مصطفی IR ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    10 2
    خوب راست میگه دیگه . حرف حق جواب نداره
  • بی نام A1 ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    11 2
    خوب مشخص شده میگفتن کاسب فتنه منظور چی بود
  • بی نام A1 ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    6 2
    به خاطر چیه مجلس؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • بی نام IR ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    14 1
    تمام بار مجلس همینه که آقای مطهری افشا کردند
  • حمید A1 ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    12 3
    آفرین به شرف و مردانگی این نماینده عزیز وآگاه رحمت خدا برروح پدر شهیدش
  • نادر A1 ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    19 3
    درود براین نماینده محترم مجلس در برخورد با وزرا منطقی عمل نکرده وکفته اقای مطهری کاملا صحیح است هدف مجلس مقابله با دکتر روحانی بوده وهست رئیس جمهوری که تا به حال بامنطق وعقل کشور را خوب اداره کرده وامیدواریم که با عقلانیت و صبر واندیشه علمی بتواند برمشکلات غلبه وگرفتاریهارا برطرف نماید
  • منصف AE ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    18 3
    ای کاش در این کشور 5 سیاستمدار آزادمرد مثل ایشان داشتیم.
  • بی نام IR ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    19 3
    آقای لاریجانی نشون داد که واقعا از افکار عمومی جامعه بی خبره.خودشو با این نحوه صحبت کردن خراب می کنه.خوب البته سال آخر دیگه.انشا الله دکتر عارف می یادو مجلس یه شخصیتی پیدا می کنه
  • زبیانی A1 ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    18 3
    این مجلس همین است که هست. کسی از این مجلس انتظار کار تخصصی ندارد. این مجلس با عواطف و احساسات اداره میشود و رای ریزی میکند. خدا داد مردم را میستاند. درود بر فرزند برومند شهید مطهری. خون شهید مطهری در رگهای این مرد جاریست.
  • بی نام A1 ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    3 34
    مطهری برعکس پدر بزرگوارش فردی بی منطق کم اطلاع لج باز ........برای هدایت ایشان دعا میکنم
  • مهیار IR ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    11 2
    درود بر شرفت .
  • بی نام IR ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    20 2
    واقعاطنز تلخی از وقایع و طرز فکر برخی از نمایندگان به زیبایی از زبان مطهری ایراد شد.......طوری که ناچار شدند به فرهادی رای مثبت دهند...چاپ کن لطفا
  • بی نام A1 ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    3 19
    بهترین مجلس کل انقلاب همین مجلس هست باور ندارین مثبت منفی بدین ببینیم
  • بی نام A1 ۱۰:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    14 2
    درود بر تو علی مطهری که یک تنه شرف مجسلی
  • بی نام A1 ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    4 4
    بعضی دوستان همچین نظر یمدن انگار آقای مطهری عضو مجلس نیست عضو یه جای دیگست.
  • ارش A1 ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    11 2
    مطهری صدای حقانیت است کاش مجلس 200 تا مثل ایشون داشت ...
  • بی نام A1 ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    13 2
    مطهری مطهر از هر ناپاکی است بقیه نمایندگان کاسب کارند شک نکنید
  • سعید A1 ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    2 17
    آقای مطهری قبل از انتخابات مجلس برگه های تبلیغاتیتون مزین به عنوان کاندید اصولگرا بود یا صدای ملت؟؟
  • محمدی IR ۱۰:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    15 2
    مطهری درست میگوبد . هدف اصولگرایان فقط معامله با وزیر و تملک بخشهایی از وزارتخانه است
  • بی نام A1 ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    2 20
    مطهری فقط و فقط برای گرفتن رای در دوره بعدی داره تناقض گویی میکنه
    • بی نام A1 ۱۸:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۶
      0 0
      خب پسر جان یعنی خودتم اعتقاد داری حرف مردم همینه و اگه کسی حتی بر فرض محال مطرح شده شما، از روی تناقض گویی هم این حرف ها رو بزنه رای ملت رو بدست میاره؟ خود زنی کردی پسر جان خود زنی.
  • محمود IR ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    13 2
    افرین برمردانی همچون :مطهری
  • حسین A1 ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    17 2
    مطهری واقعا نمونه بارز یک انسان آزاده است.کیه که توی این وضعیت بتونه این چنین از اغتشاشات 88 دفاع کنه. دوستان بیاید از این به بعد به جای کلمه نا مانوس فتنه از اغتشاشات 88استفاده کنیم.
  • سعید رشوند A1 ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    14 2
    خدارو شکر که دوستان تونستن نطق اقای مطهری رو درست تفسیر کنن درود خدا بر این مرد شجاع که به هیچ حزب و جریانی بدهکار نیست اقای مطهری بمعنای واقعی نماینده ملته ایکاش 10تا فقط 10 تا نماینده مثل مطهری داشتیم
  • منتظر IR ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    5 2
    جناب مطهري عزيز : ما معتقديم دليل هر كاري و حرفي روزي در محضر او مشخص خواهد شد . تنها اوست كه به تمام رازها ، دليل گفته ها و نگفته ها ، كرده ها و نكرده ها آگاه است و فقط در محضر اوست كه همه بايد پاسخگو باشيم .
  • بی نام IR ۱۰:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    18 2
    با خط فكري مطهري مخالفم ولي ديري است كه فهميده ام او آزاد مرد و شيعه واقعي مولا علي است
  • بی نام A1 ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    4 17
    این یارو با خودش چند چنده؟
  • رضا A1 ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    18 2
    آفرين به اين شجاعت و جسارت. تنها آبروي راي مردم تهران در مجلس
  • کاکتوس A1 ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    2 19
    با این نطق مطهری نفاقش را نشان داد. سانسورچی خبرآنلاین بخواند کافیه چون مطمئنم مثل چند ده نطرم اینرا هم منتشر نمیکند.
  • بی نام A1 ۱۰:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    3 14
    آقای فرهادی صراحتا عنوان کردند که در قضیه فتنه هیچ نامه ای امضا نکرده اند. حالا اینکه مطرح شود ایشان با ملاک مجلس صلاحیت ندارد به نظرم این حرف عوام فریبی واضح هست. من طرفدار این مجلس نیستم ولی وقتی می بینم یه همچین دروغی به خورد مردم داده می شه واقعا ناراحت می شم. این کارا باعث میشه که دروغ تو جامعه از این بیشتر شایع بشه و دودش تو چشم همه می ره. رای های منفی هم دلیلش اینه که ما تا موقعی که یه حرف حقی مطابق میل ما باشه باهاش موافقیم و در غیر اینصورت مخالف و دشمن اون.
  • abbas A1 ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    16 2
    انصافا علی مطهری خیلی مرده کاش چند تا دیگه از این مردا تو این مجلس پیدا میشد
  • علی A1 ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    9 2
    ینی ما دیگه اگه به اصول گرا ها رای دادیم هر چی خواستید بگید
  • بی نام IR ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    15 2
    درود بر مدرس زمان، فرزند خلف علامه مطهری، انسان دیندار و پاک سیرت؛ دکتر علی مطهری.
  • بی نام IR ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    18 2
    مطهری خیلی مردی......دمت شومینه
  • منطقی IR ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    13 2
    دیگه پایداریها و اصولگراها نگاه اکثریت جامعه در موردشون رو به فیلمی مستند تبدیل کردند در صحن علنی نمایش دادند و به همه ثابت کردند که فقط بحث سهم خواهی در میان بوده و گرنه فتنه شده یک قصه قدیمی . ولی جالب اینه که نماینده موافق وزیر ،خودشو مخالف جا میزنه برای اعتراض به رفتار دیگر نماینده ها و خوب شد از خودشون این حرفا راشنیدیم و شکها تبدیل به یقین شد.
  • بی نام A1 ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    12 2
    افرين به آقاي مطهري . خيلي هم مرده
  • دومان A1 ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    18 2
    من موافق نظر نیما هستم.چون مطهری قبلا از فرهادی حمایت کرده بود قطعا مطهری موافق این وزیر بوده نه تنها ایشان بلکه وزرای پیشنهادی قبلی او با مخالفت خودش میخواست ک اصولگرایان را رسوا کنه.
  • ساری IR ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    20 2
    خدا پدرت و بیامرزه مطهری. یه دونه مرد تو مجلس باشه تویی
  • بی نام IR ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    22 2
    یه چیزایی از مدرس شنیده بودیم که خنده تلخ بر لب می آورد. تاریخ چه زود تکرار می شود .
  • صادق A1 ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    30 3
    زنده باد علی مطهری مرد سالم مجلس اصول گرا .
  • بی نام A1 ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    17 2
    درود بر مدرس زمان
  • مهدی IR ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    19 2
    موافقترین مخالف
  • m IR ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    15 2
    درود به شرفت مرد
  • بی نام A1 ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    10 4
    ایشون که بیشتر به مبارزان فلسطینی شبیه هست تا وزیر علوم کشور خخخخخخخخخخخ
  • منوچهر IR ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    17 2
    درود بر مدرس زمان
  • بی نام IR ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    22 2
    خوب زد تو برجک مجلس. آی خوشم اومد. زنده باشی مرد آزاده :
  • رضا RO ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    16 2
    درود بر شرفت مرد....درود بر شرفت
  • بی نام IR ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    21 2
    اگه ده نفر تو کشور پیدا میشد مثل آقای مطهری دل و جرات داشتند و بی غل و غش حرفاشونو می زدند ........
  • بی نام IR ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    11 2
    آخه چرا هرکی تو این مملکت تظاهر میکنه و همه میدونند که ریاکاره ، بهش پست و مقام میدن دیدین چطوری با یه چفیه بر گردن وزیر شد آخر این مملکت به هر کجا ختم بشه بخدا قسم با اینهمه تزویر و دو رویی به خیر ختم نمیشه.چون خدا از متظاهرین و دروغگویان و فریبکاران متنفر است.
  • سام A1 ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    21 2
    زنده بااااااااااد مطهری... شکی نیست که مطهری موافق دکتر فرهادی بود اما اومد تو جایگاه مخالف حرف زد تا اصولگراهارو بخاطره ندادن رای اعتماد به وزرای پیشنهادی قبل به بهانه ی فتنه گری رسوا کنه.
  • علی A1 ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    19 2
    ایران ده تا از این مردها داشت وضعمون الان این نبود.
  • ناصر هشترودی A1 ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    26 2
    چی بگم ؟ اگر بگم خیلی جوانمردی کم است .اگربگم زبان گویای مردم هستی کم است .اگر بگم خدا روح پدرت را غنی غنی رحمت کند کم است .اگر بگم درود بر شرافتت کم است .اگر بگم درود بر شجاعتت کم است .زبانم از تمجید تو ای مرد راسیتین مردمی قاصر است .تنها از خدا میخواهم هرچی بالاتر است به تو عطا فرماید و تو را برای مردم حفظ فرماید. اقای لاریجانی از برادر خانمت درس شجاعت و صراحت را یادبگیر .
  • اشکان RO ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    7 2
    پرچم کمک داور به نشانه آفساید بالا رفت....
  • امین DE ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    16 2
    باریکلا واقعا حوانمرد به این میگن هی میگفتن اصحاب فتنه، فتنه گر، ساکت فتنه بعد رویس مجلس میاد برا من میگه ما کی به آن ها اتهام فتنه گر زدیم واقعا مطهری جوانمرده که اینجوری جلوی همتون وایمیسه و هیچ ترسی ازتون نداره
  • بلوا IR ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    17 2
    مطهری درست می گوید. البته این مجلس اصلا اقتدار ندارد. اگر مطهری نبود، چه کسی این تناقض ها و ضد و نقیض ها را عیان می کرد.
  • بی نام A1 ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    19 2
    مطهری خیلی جالب رسوا کرد این اصولگراها رو. همین که با خوندن نامه اعتراضی در مورد اعتراضهای 88 نشون داد دکتر فرهادی هم به زعم آقایون فتنه گره و این نشون میده روحانی کوچکترین عقب نشینی نکرده و باز هم یه وزیر اصلاح طلب به قول مجلسی ها فتنه گر معرفی کرده. تاکتیک جالبی بود که مطهری مخالفت کنه و نماینده های اصولگرا رای بدن اگه حمایت میکرد اونا رای نمیدادن مثل گول زدن بچه ها بود تقریبا :
  • بی نام IR ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    21 2
    احسنت به آقای مطهری که مانند پدر شهیدشان زبانی برنده و تیز دارند ای کاش بقیه مجلس هم شجاعت ایشان را داشتند و تسویه حسابهای شخصی شان با اقای روحانی را سر وزارتخانه ها خالی نمی کردند . مردم هوشمند ایران قطعا به نمایندگانی که عضو حزب باد هستند رای نجدد نخواهند داد . آقایان به فکر و آب و نون و تمدید گرین کارت امریکایشان باشند ......
  • بی نام A1 ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    18 2
    مرحبا به این آزادگی و حق گرایی. واقعا نشون داد که جناحی فکر نمیکنه و معیارش حق است.
  • بی نام IR ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    15 2
    روح منی
  • بی نام JP ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    21 2
    این مخالفت بهترین روش برای نشان دادن اشتباه نمایندگان نسبت به وزرای قبلی بود واین نشانه تیز هوشی ایشان است
  • بی نام IR ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    19 3
    این صحبتها لازم بود از دهان رییس مجلس شنیده می شد که نشد مجلس آینده رییس اینچنینی می خواهد
  • هادی IR ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    31 2
    صحبت حماسی و مردانه علی مطهری خیلی جوانمردانه و دلیرانه و به حق بود.
  • بی نام IR ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    8 7
    فکر میکنم در انتخابات بعدی نمایندگی مجلس شرکت نکنم . تا حالا که نماینده ها خوب خودشونو به مردم نشون دادند .
  • ناش ناس GB ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    37 3
    احسنت به تو مرد. حقاً كه فر زند خلف هستى.
  • بی نام A1 ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    10 16
    باسمه تعالی درود بر علی مطهری . خیلی کار درستی می کنه، معمولا با اکثریت مجلس مخالف می کنه چه درست بگن چه غلط. به این می گن نقد منصفانه.
  • مهدی A1 ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    3 41
    مطهری رو که همه میدونن فرزند ی که راه استاد شهید رو نمیره مواضعش با استاد فرق داره لذا بیشتر از این از اون انتظار نمیره
  • سارا IR ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    37 2
    درود بر مرد بزرگ مجلس علی مطهری ،مجلس هنوز معنی انتخابات 92 را متوجه نشده است.
  • بی نام IR ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    34 3
    مطهری نماینده مردم تهران در مجلس که در میان همهمه نمایندگان سخنان خود را ادامه می‌داد، همچنین گفت: در جای دیگر این نامه آمده «به راستی اعمال شکنجه‌های مکرر در مورد کسانی که زیر لوای اسلام زندگی می‌کنند با توسل به کدام اصل قانونی، شرعی و انسانی توجیه‌پذیر است و چگونه می‌توان با سکوت در قبال این همه خشونت و سبوعیت داد از رحمانی بودن نظامی سر داد که شریعت محمدی را راهنمای خویش قرار داده است؟»
  • بی نام A1 ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    10 15
    آیا واقعا با روحانی هماهنگ کرده بود که با این نطق برای فرهادی رای بگیره؟ یا این حرفا به خاطر عقب نشینی روحانی و واگذار کردن پستهای کلیدی وزارت علوم به نماینده هاست و مطهری از این عقب نشینی ناراحته؟ من بیشتر معتقد به تئوری دومم
  • محمد ف IR ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    57 8
    احسنت بر اين مرد خدا كه بر اصول و مواضع خود فارغ ار جناح بندي پايبند است خدايا به ما معرفتي عنايت كن كه با شنيدن سخن حق هر چند برايمان تلخ جلوه كند و منافعمان را به خطر اندازد بر نياشوبيم و به جاي جنجال پذيرا باشيم.
  • فرشته A1 ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    54 10
    الحق که خون پدر تو رگهای این مرد شجاع هست.
  • حسین A1 ۱۶:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    9 87
    مطهری و اربابانش باید بدانند با نفاقشان در این کشور راهی برای مقاصد شوم خود پبدا نخواهند کرد .
  • باران A1 ۱۹:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    7 0
    اگه قضیه بورسیه های غیر قانونی پیگیری نشه ، معلوم میشه که معامله شده و حرف اقای مطهری سندیت پیدا میکنه
  • بی نام A1 ۲۰:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    11 0
    رحمت خدا بر تو و بر پدر و مادر تو بالاخره یک انسان اصولگرا در مجلس دیدیم
  • ک.م.م IR ۰۶:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۶
    9 0
    به نظر من کار مطهری نوعی قهر وسازمخالف زدن با اصول گراهاست وبه نوعی مخالفت با نظرات اونهاست که واقعا درسته کارش
  • کوخ نشین A1 ۰۶:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۶
    2 12
    داش علی به کسایی که ازت طرفداری میکنند افتخارکن کلاه مبارک روبزاربالاتر خیلی حرف داریم داش علی ولی بمونه برای بعد ولی ایکاش استاد عزیز ما ودیگر رجال مذهبی وسیاسی ما که قبل ازانقلاب روی افکار من وامثال من کار کردند تاانقلاب که حاصل مجاهدات قرون متمادی علما وبزرگانی چون امام ره بودبه ثمر برسد کمی درتربیت فرزندان خود کوشش میکردندتا بلند گوی ضدانقلاب نشوند وما الان سردرگم ادامه مبارزه باستکبارو ....نشویم یواش یواش باید مرادوناروول کنیم داش علی اینارو داشته باشیم تاباگل بخودی کاررو به وقط اضافه نکشونند
    • ابوالفضل A1 ۱۴:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۶
      9 1
      آقای مطهری بهترین شخص برای ریاست جمهوری است. و حال که افراطیون اصول گرا قصد تشویش اذهان عمومی را دارند چنین افرادی در پیشبرد سیاست و دیانت این کشور نقش مثمر ثمری را ایفا می کنند.
  • سمناني US ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۶
    2 2
    كاش كواكبيان رو ازت جدا نميكردن جفت شما ذوتا واسه تندروها يعني باخت
  • ابوالفضل A1 ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۶
    5 2
    شان آقای مطهری ریاست جمهوری است مطهری حمایتت می کنیم. مدیری قانون مدار
  • علیرضا A1 ۰۶:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۷
    3 2
    درودبرشماکه زبان گویای مردم هستی من شخصابه داشتن نماینده ی جسوری مثل شماافتخارمیکنم آفرین برشما
  • احمد A1 ۰۱:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
    1 0
    بله به قول اقاي لاهيجاني اين حرف حتماً نادرست است پس حتما همه نماينده ها معصوم هستند به غير اقاي مطهري
  • کامران A1 ۰۵:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۹
    0 10
    آقای مطهری ناامیدمون کردی بخدا.انگار شما تکلیفتون باخودتون مشخص نیست وما سرکار بودیم.بااین حرفاتون شک وتردید عجیبی بهم دست داده.دیگه نمیخوام طرفدارتون باشم.آخه آقای فرهادی که.....