کفاشیان دلایل نرفتن کروش به کیش را اعلام کرد.

روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش نوشت:،علی کفاشیان که صبح روز دوشنبه 3 آذر وارد کیش شد، درباره لغو سفر کروش اعلام کرد نامبرده به دلیل ناراحتی کلیه سفر خود را به تعویق انداخته ولی انشاءالله تا آخر هفته حتماً به کیش خواهد آمد. همچنین ایشان علت سفر خود را به این منطقه، دعوت از سوی فدراسیون ناشنوایان به منظور حضور در مسابقات آسیا - اقیانوسیه اعلام کرد.

وی همچنین اظهار داشت مذاکراتی با هیئت فوتبال و مسئولان ورزشی منطقه در خصوص برگزاری اردوها و بازی های تیم ملی فوتبال در کیش خواهیم داشت. کفاشیان گفت: این منطقه بیشتر فضای میزبانی داشته و باید توسعه پیدا کند. درحال بررسی این هستیم تا بیشتر اردوهای مورد نیاز تیم ها و باشگاه های کشور در این منطقه برگزار کنیم.

وی در خصوص جوانگرایی تیم ملی  گفت: کروش تمامی مسابقات لیگ را زیر نظر گرفته و در نظر دارد بازیکنان جوان را به تیم ملی دعوت کند. کفاشیان در خاتمه عنوان کرد، مهمترین برنامه بعد از جام ملت ها این است که در مرحله نخست تیم را جوان کرده و سپس بازی تدارکاتی داشته باشیم.

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 386922

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی‌ GB ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۴
    19 3
    نکنه شما علم غیب دارید که کیروش بهانه در میا‌ره، و یا دکتر راه دور هستید؟ واقعا چقدر فرهنگ ما کثیف شده که این ادبیات به اصطلاح روزنامه نگا ران امروزی هستش
  • احمد اشرفي نوشنق از اردبيل US ۱۷:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۴
    18 6
    نوكرتم كيروش چون خيلي مربي خوبيه