بازیکن سابق پرسپولیس می گوید هر طلسمی بالاخره یک روزی می شکند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛پس از پیروزی پرسپولیسی ها در دربی،پژمان جمشیدی عکس تابلویی قرمز را در اینستاگرامش منتشر کرد.او که سابقه بازی کردن در دربی با پیراهن پرسپولیس را هم دارد به طرفداری از تیم سابقش پرداخت .او البته در زیر این عکس هم نوشته بود:«البته من همه را دوست دارم.»

این روزها خیلی از فوتبال دور شده اید و بیشتر چسبیده اید به هنر.

نه خیلی.اما گاهی فوتبال هم می بینم.

پس باید دربی را هم دیده باشید.

متاسفانه نه!یک کم برنامه هایم تداخل داشت و نتوانستم دربی را تماشا کنم.اما از دوستانم آمار گرفتم که چه اتفاق هایی افتاده است.

حالا چه اتفاق هایی افتاده بود؟

اینکه استقلالی ها در نیمه اول بهتر بازی کرده بودند و نیمه دوم هم پرسپولیس.البته شنیدن کی بود مانند دیدن.راستی  گل های بازی را هم دیدم.گل های قشنگی زده شد.

فکر می کردید پرسپولیس با این بضاعتی که دارد بتواند استقلال را شکست بدهد؟

راستش من فکر می کردم بازی مساوی می شود.در کل دربی همیشه غیر قابل پیش بینی است.یادم هست زمان بگوویچ تیم ما 9-10 تا بازیکن ملی پوش داشت.به غیر از ساشا ایلیچ و یکی دیگر از مدافعان ما همه ملی پوش بودند.در آن بازی امیر حسین صادقی و میثم بائو فکر می کنم نخستین دربی خودشان را تجربه می کردند.ما آن بازی را دو بر یک باختیم.من چون خودم هم پرسپولیسی هستم طبیعی است که دوست داشتم پرسپولیس این بازی را ببرد.البته استقلالی ها هم برای من قابل احترام هستند.

با شرایط فعلی فکر می کنید پرسپولیس بتواند در ادامه لیگ برتر موفق باشد.آنها در لیگ قهرمانان آسیا هم یکی از نمایندگان ایران هستند.

من فکر می کنم پرسپولیس باید بازیکن کمکی بگیرد.با یک برد هیچ وقت اتفاقی نمی افتد.معمولا در ایران این طور است،تیم هایی که دربی را می برند تا دو هفته در خواب دربی هستند و خوب نتیجه نمی گیرند.رنگ پیروزی در دربی نباید روی پرسپولیس بنشیند.به نظرم درخشان باید طوری مدیریت کند که بازیکنان این پیروزی را فراموش کنند.

به خصوص اینکه بازی بعدی پرسپولیس با تیم آماده نفت تهران است.

دقیقا.آنها همه تیم های خوب را برده اند و در آخرین بازی موفق به شکست دادن تراکتورسازی شدند.منصوریان مربی خوب و بزرگی است و به نظرم پرسپولیسی ها باید حسابی حواسشان را جمع کنند.

نظر شما درباره شکسته شدن طلسم ها در دربی چیست؟هم طلسم تساوی ها شکسته شد و هم طلسم نباختن های قلعه نویی.

هر طلسمی روزی می شکند و نباید به این چیزها دل خوش کرد.

فکر می کنید حق پرسپولیس نیست که بیشتر از یک ملی پوش در تیم ملی داشته باشد؟

البته این نظر کروش است اما بازیکنان برای پوشیدن پیراهن تیم ملی باید بیشتر تلاش کنند.

 

251 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 386894

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =