۰ نفر
۳ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۵

تسنیم نوشت:

همسر سابق رئیس جمهور فرانسه تاکید کرد که فرانسوا اولاند به این خاطر با کاهش شدید محبوبیت روبرو شده که در عمل به وعده های خود ناکام بوده و موجب شده تا رای دهندگان احساس کنند به آنها خیانت شده است.
 والری تریر ویلر همسر سابق فرانسوا اولاند رئیس جمهور فرانسه روز گذشته در مصاحبه‌ای در خصوص 7 سالی که همسر اولاند بوده صحبت کرده است.

وی تصریح کرد که فرانسوا اولاند به این علت محبوبیت خود را به شدت از دست داده است که از عمل به قول ها و وعده های داده شده ناکام بوده و این مساله موجب شده تا رای دهندگان به حزب چپگرای فرانسه احساس کنند مورد خیانت واقع شده اند.

وی در ادامه گفت: رئیس جمهور فرانسه فردی خودخواه است و گاهی اوقات واقعیت و حقیقت را بیان نمی کرده است. این اظهارات برای انتقام گیری نیست. این سخنان برای تخریب او نیست. این سخنان برای این است که من خودم را دوباره بسازم.

وی در مصاحبه با تلویزیون بی بی سی تاکید کرد که سیاستمداران رئیس جمهور نمی شوند اگر خودخواه و خودرای نباشند یا اگر برخی اوقات در گفتن حقیقت و واقعیت طفره بروند. من فکر نمی کنم اولاند نیز اشتباهاتی بیشتر از یک رئیس جمهور دیگر داشته باشد.

میزان محبوبیت اولاند رئیس جمهور 60 ساله فرانسه در نیمه راه دوره 5 ساله ریاست جمهوری طی ماه جاری به پایین ترین سطح ممکن رسیده است. فرانسه دومین اقتصاد بزرگ منطقه یورو با مشکلات و چالش‌های زیادی از جمله بیکاری ر وبرو است.

همسر سابق اولاند در این باره گفت: مشکل این است که نتایج و دستاوردهایی که مردم فرانسه منتظرش بودند حاصل نشده است. اولاند خودش را متعهد به اجرای تعدادی اصلاحات مهم کرد به خصوص مقابله با بیکاری. او قول داد تا نرخ بیکاری را کاهش دهد ولی این مساله اتفاق نیفتاد.

پس از انتشار عکس های مربوط به رابطه غیر اخلاقی اولاند با یک هنرپیشه فرانسوی، همسر سابق رئیس جمهور فرانسه از وی جدا شد.

52261

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 386863

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =