نامه نیوز نوشت:

دانشجویان مخالف مذاکرات هسته ای در تهران یک روز مانده به ضرب الاجل پایان زمان دستیابی به توافق هسته ای به خیابان ها آمدند تا از دولت خود بخواهند تسلیم فشارهای غرب نشوند.

وب سایت شبکه خبری ان.بی.سی نیوز در گزارشی به تجمع دانشجویان بسیجی در تهران در مخالفت با مذاکرات هسته ای پرداخته و در این باره نوشت: در حالی که مذاکره کنندگان هسته ای ایران و غرب به شدت در تلاش هستند تا به توافق هسته ای در وین و در آستانه ضرب الاجل دست پیدا کنند، این دانشجویان به خیابان ها آمدند.

این گزارش در ادامه می نویسد: در حدود 300 دانشجو در مقابل راکتور هسته ای تهران گردهم آمدند و شعار مرگ بر آمریکا و اسرائیل را سر دادند. مردی نیز با در دست داشتن یک بلندگو در سخنانی تاکتیک مذاکرات هسته ای که از سوی حسن روحانی رئیس جمهور میانه رو ایران در وین در جریان بود را مورد انتقاد قرار داد.

ان.بی.سی نیوز همچنین می نویسد: همه معترضان، که در شکل و شمایل و لباس های مخالفان دولت بودند، تاکید کردند که همه تحریم ها علیه ایران باید کنار گذاشته شود و تهران باید اجازه دستیابی به حقوق هسته ای خود را داشته باشد.

یک دانشجوی 19 ساله که در میان این جمعیت بود به ان.بی.سی نیوز گفت: ما اینجاییم تا به آمریکا بگوییم ما تسلیم نمی شویم. ما هیچ گاه از حقوق خود نمی گذریم و با همه تحریم ها مخالفیم.

این پایگاه خبری در ادامه می نویسد: نظرات در ایران درباره مذاکرات هسته ای در وین متفاوت است. بسیاری خواستار توافق هسته ای و برداشته شدن تحریم ها هستند و امیدوارند اقتصاد ایران بهبود یابد و انزوای ایران در جهان پایان یابد. در مقابل برخی دیگر به ویژه تندروها که برخی از آنها روز یکشنبه به خیابان ها آمده بودند خواستار ادامه تمام و کمال برنامه هسته ای این کشور هستند.


45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 386796

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 11
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۶:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۳
    اینا احیانا" همون سهمیه ای ها نیستند؟
  • بی نام EU ۰۶:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۳
    به خدا مام دانشجوييم ولي اعتراضي نداريم... اينا واقعا دانشجو هستن؟؟…
  • عرشیا A1 ۰۶:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۳
    والا ما که بین این جماعت 70 نفره دانشجویی ندیدیم .یعنی اگر دانشجو اینگونه باشد و اینگونه فکر کند اقا قربون همون بیسوادی .دانشجوی واقعی هیچگاه الت دست مشتی افراطی و زبون نفهم نمیشود .
  • بی نام A1 ۰۶:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۳
    491 8
    ای کاش بقیه دانشجویان هم میتونستند در حمایت از تیم مذاکره کننده دست به تجمع بزنند و اون میدید نظر واقعی مردم چیه
  • صالحی US ۰۶:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۳
    326 6
    طیف مخالف توافق در اقلیت قرار دارند. عموم مردم موافق باز شدن فضای کسب و کار و ارتباط با دنیا هستند. امکان تجارت با همه دنیا و نه فقط چین. خروج از رکود فعلی یا با تزریق پول هست که تورم زاست و یا با تجارت خارجی که باعث رونق زندگی و فضای کسب و کار میشه. جوانهای ما از بی کاری و فشار زندگی، به هر شکلی، به هر جایی مهاجرت میکنند یا نرفتند و به ناراحتیهای روحی دچار شدند و این آسیب بزرگی هستش. خواهش میکنم مردم رو اونطور که هستند ببینید
  • بی نام IR ۰۶:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۳
    363 8
    به زور 300 نفر ،احتمالا از كل تهران و شهر هاي اطراف آمدند،فقط اگر نصف دانشجويان يكي از دانشكده هاي دانشگاه تهران كه مخالف شما دلواپسان هستند مي آمدند،به طور حتم تعدادشان از شما بيشتر بود
  • بی نام IR ۰۶:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۳
    426 8
    اين ها چندتاشون بورسيه هاي غير قانوني هستند؟
  • علیرضا A1 ۰۶:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۳
    438 9
    انوقت اینا از وزارت کشور مجوز داشتن؟؟؟؟دانشجوی بسیجی
    • بی نام A1 ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۴
      2 1
      این به اصطلاح دوستان نیاز به مجوز دولت ندارن میفهمی؟؟اینا خودشون مجوز تولید میکنن میفهمی؟؟؟
  • امیرحسین A1 ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۴
    0 5
    یعنی شما واقعا هنوز هم به موفقیت در مذاکرات امید دارین؟ تازه این آمریکا و انگلیس همون آمریکا و انگلیسین که ما رو عقب نگه داشتن الان هم نمیخوان ما پیشرفت کنیم
  • سورنا A1 ۲۱:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۸
    0 0
    اينا چشم به استخدام دوختن