باخت تلخی را مقابل نفت متحمل شدیم اما دنیا برای ما تمام نشده و قهرمان نیم فصل هستیم.مطمئنا این باخت را به زودی جبران خواهیم کرد.

سایت فوتبال ايران نوشت: احمدآل نعمه مدافع تراکتورسازی همچنان وضعيت مبهمي براي ماند يا جدايي از اين تيم دارد.

آل نعمه در مصاحبه با سايت فوتبال ايران،با شایعه خواندن این نکته که سرمربی تراکتور او را نمی خواهد مي گويد:« به هیچ وجه چنین موضوعی صحت ندارد و خطیبی به من نگفته که تو را نمیخواهم .مطمن باشید اگر این طور بود حتی یک لحظه هم در تراکتور نمی ماندم چون بازیکنی نیستم که بخواهم خودم را به تیمی تحمیل کنم.»

مدافع تراکتور دلایل بازی نکردنش را كه مي گويند اختلاف با رسول خطيبي است رد مي كند:« من اختلافی با خطيبي ندارم و اگر بازی نکردم به دلیل عدم آمادگی بدنی کافی بود. من به دلیل آسبب دیدگی قبلی فقط دو روز تمرین داشتم ضمن اینکه در تمرینات گروهی هم حاضر نبودم بنابراین طبیعی بود که بازی نکنم.»

مدافع تراکتور در مورد پيشنهادهاي ديگر مي گويد:«از پیشنهادات پدیده و دو تیم دیگر خبر دارم اما من نمی خواهم تراکتور را ترک کنم چون به دنبال  رسیدن به قهرمانی و تیم ملی هستم. مسایلی که فکر می کنم در تراکتور می توانم به آنها برسم.»

مدافع تراکتور در خاتمه در مورد شكست تراكتور برابر نفت هم حرف مي زند:« باخت تلخی را مقابل نفت متحمل شدیم اما دنیا برای ما تمام نشده و قهرمان نیم فصل هستیم.مطمئنا اين باخت را به زودي جبران خواهيم كرد.»

251 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 386687

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =