روزنامه ایران نوشت:

تجسس‌های مأموران کلانتری 14 ساری با دریافت گزارش‌هایی از سرقت لوازم داخل خودروی ساکنان خیابان معلم مرکز استان مازندران در دستور کار قرار گرفته بود.
این شبکه از دزدان شب‌رو با از کار انداختن دزدگیرهای خودرو‌های مدل بالا، لوازم با  ارزش موجود در آنها را به سرقت می‌بردند.
یکی از مالباخته‌ها درباره ماجرای سرقت از خودرویش به مأموران گفته بود خودروی دزدان را دیده است که صدای بلندی از اگزوز آن شنیده می‌شد. مالباخته دیگری نیز در تاریکی شب تنها توانسته بود دو شماره آخر پلاک خودرو را یادداشت کند.  براساس این اطلاعات، مأموران دریافتند این خودرو در استان تهران شماره‌گذاری شده است. با این اطلاعات بود که مأموران کلانتری تجسس‌های نامحسوسی را برای به دست آوردن ردی از دزدان آغاز کردند تا اینکه هنگام گشتزنی در یکی از خیابان‌های اطراف محل وقوع سرقت‌ها با خودرویی روبه‌رو شدند که با نشانی‌های ارائه شده از سوی مالباختگان مطابقت داشت.
بدین ترتیب با دستور ایست پلیس، خودروی مورد نظر متوقف شده و سرنشین آن که مرد جوانی به نام «سعید» بود، بازداشت شد.
این متهم به‌رغم انکارهای اولیه ، وقتی با ارائه مستندات و دلایل غیر قابل انکار از سوی مأموران روبه‌رو شد لب به اعتراف گشوده و شرکت در سرقت از خودرو‌های منطقه را به گردن گرفت.
وی در این باره به مأموران گفت: من به همراه دو تن از همدستانم که پدر و پسری از ساکنان تهران هستند به مازندران آمدیم. ما ویلایی را اجاره کرده بودیم که روزها را داخل آن استراحت کرده و با تاریک شدن هوا دست به سرقت می‌زدیم.
در ادامه تحقیقات مأموران مشخص شد دزد بازداشت شده از رزمی‌کاران معروف است.
سرگرد شعبانی فرمانده کلانتری 14 با اعلام اینکه هویت دو دزد فراری شناسایی شده و در اختیار پلیس سراسر کشور قرار گرفته است، گفت: از مخفیگاه دزدان تعدادی ضبط و پخش انواع خودرو و سایر لوازم سرقتی به همراه 75 میلیون ریال پول نقد به دست آمده است.

 

17302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 386592

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۷:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
    30 15
    وقتی به ورشکاران ما بها نمیدند اینم نمونش شاید کم ظرفیت بوده ولی چرا باید بره دزدی
  • بی نام IR ۰۷:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
    25 0
    مبارکه.
  • آرش RO ۱۹:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
    3 0
    ورزش کار باید مرد باشد و افتاده و متین وچنین کسی خود را به خاری و بدبختی نمی کشد