خبرگزاری فارس نوشت:

رئیس سازمان غذا و دارو گفت: نظارت‌ بازرسان وزارت بهداشت بر کارخانجات لبنیات ادامه دارد و قطع نشده اما در بررسی‌های اخیر مشاهده کردیم هنوز برخی کارخانه‌ها از روغن پالم استفاده می‌کنند.

رسول دیناروند در رابطه با وجود روغن پالم در لبنیات و بررسی‌های سازمان غذا و دارو در این باره گفت: نظارت‌های ما قطع نشده و همچنان با این تخلف برخورد می‌شود.

وی ادامه داد: نه اینکه بگویم تخلف وجود ندارد اما این تخلف دائمی نیست یعنی اکثر بازدیدهایی که ما انجام می‌دهیم نشان می‌دهد که مشکلی وجود ندارد اما در تعدادی از کارخانجات نیز کماکان این مشکل وجود دارد.

دیناروند با تأکید بر اینکه نظارت‌ بازرسان سازمان غذا و دارو در کارخانه های لبنیات ادامه دارد، افزود: طی روزهای اخیر گزارش بازرسی از 6 استان را دریافت کردیم که نشان می‌دهد روغن پالم در تولیدات لبنی بعضی از این کارخانه ها وجود دارد.

وی افزود: نمی‌توانیم بگوییم که تخلف حذف شده است اما میزان تخلف همانند 4 ماه گذشته نیست چرا که در آن زمان فراگیر بود اما در بررسی‌های انجام شده مشخص شده که تخلفات کمتر شده است.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 386461

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 11
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • جیم جارموش A1 ۰۸:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۱
    22 0
    لازم نیست وقتتون رو برای بازرسی از کارخانعه تلف کنید که صاحب اونجا هم احیانا یه جوری یا پالم رو سر به نیست کنه یا احیانا خدای ناکرده زبونم لال یه مبلغی رو بزاره تو پاکت بده به بازرس که مساله ختم به خیر بشه و موردی پیدا نشه.تشریف ببرید از فروشگاه ها یی که مردم محصولات رو خریداری میکنند نمونه برداری کنید و ببرید تو آزمایشگاه بررسی کنید بدون اینکه کسی بفهمه و بخواد در روند کار خللی ایجاد کنه گزارشش رو هم بدون ترس و واهمه و شفاف با مردم در میان بزارید.باشد که رستگار شویم.
  • بی نام IR ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۱
    9 0
    مبارکمان باشد
  • بی نام IR ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۱
    14 1
    اسامی کارخانجات را اعلام کنید تا مردم مجبورشون کنند روغن پالم را حذف کنند .
  • بی نام IR ۰۸:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۱
    26 0
    آقا چرا اسم این کارخونه ها رو نمی گین که مردم نخرن پس شما هم همدست اونایین دیگه.
  • بی نام IR ۰۹:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۱
    19 0
    چرا شرکتهای متخلف را معرفی نمی کنید؟ مگه قبلا اخطار داده نشده؟ چقدر ملاحظه کاری؟
  • بی نام A1 ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۱
    12 0
    پس ت چکاره ای باپرروییم اعلام میکنی خجالتم خوب چیزیه
  • بی نام IR ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۱
    10 1
    لطف كنيد اسم اين كارخانجات نامرد رو بگيد حق ماست كه بدونيم وتصميم بگيريم كه ازشون بخريم يا نخريم
  • بی نام IR ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۱
    7 0
    جمع کنین بابا مسخره‌سو درآوردین یه روز میگین لبنیات پالم داره اسامی رو اعلام میکنیم فرداش میگین اسامی اعلام نخواهد شد. پس‌فدا میگین مورد حل شده و همه محصولات موجود در بازار سالمه امروز هم که اینطوری
  • کیا A1 ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۱
    7 0
    جناب آقای دکتر دیناروند یکی از پزشکان محترم که حدود 15 سال قبل معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تهران بود بهمراه کارشناسان محترمش درحوزه تحت فعالیت دانشگاه کاری کرده بودند که تمامی تهیه کنندگان مواد غذائی وداروئی وآرایشی مجبور به اجرای صحیح تولید بودند وپس از برداشتن این پزشک اکثر تولید کنندگان جشن گرفتند. این بستگی به جنابعالی ومقام محترم وزیر دارد که چگونه برسر سلامت مردم معامله ویا مقابله نمایند والا نظارت را با خرید روزانه تصادفی محصولات هم میشود انجام داد ولی حمایت از کارشناس ونظارت بر آزمایشگاه را نیاز دارد وبرخورد جدی ونچسبیدن به میز ریاست
    • بی نام A1 ۰۸:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
      1 0
      موافقم. بايد سازمانهاي نظارتي را قويتر كنيد.
  • سحر IR ۰۸:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
    3 1
    همين كارارو كردين كه انقد سرطان زياد شده، شماهااكه بخواين ميتونين اين جيزارو جمع كنين