کاپیتان اسبق استقلال که حالا قبای مربی گری را به تن کرده، یک جام دیگر به سیستم برنامه ریزی و تورنمنت های فوتبال ایران اضافه کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علیرضا منصوریان سرمربی کنونی نفت تهران که مهمان برنامه ورزش از نگاه دو با اجرای علی جوادی بود، حرف های جالبی راجع به دربی به زبان آورد. او گفت: «برای اولین بار در سال 1374 دربی را تجربه کردم آن هم در شرایطی که هر دو تیم بسیار قدرتمند بودند و بازیکنان نامدار و تاثیرگذاری داشتند.»

وی اضافه کرد: «در زمان بازی ما، شرایط بهتر از حالا بود. تیم ها فوتبال بازی می کردند و همه چیز در آن دوران جذاب بود. ما در ابتدای هر فصل می دانستیم که باید برای سه جام بجنگیم؛ اول قهرمانی در لیگ، بعد قهرمانی در جام حذفی و در نهایت دربی. در آن زمان دربی برای مان مثل یک جام بود که باید در آن پیروز می شدیم وگرنه باید طعنه های حریف را تحمل می کردیم.»

در ادامه این برنامه 4 مهمان دیگر نیز اضافه شدند؛ محمود فکری و حسین عبدی مربیان استقلال و پرسپولیس به همراه امیر نوری و محسن افشانی از هنرمندانی که طرفدار این دو تیم بودند در استودیو حضور یافتند تا بحث کمی با تلمیح بیشتری در خصوص دربی ادامه پیدا کند. 

همچنین در گزارش تولیدی این برنامه، 4 بازیکن سابق که حسابی دردسرآفرین بودند نیز مقابل دوربین نشستند و به گفت و گو پرداختند. حمید استیلی، علی لطیفی، پرویز برومند و پایان رافت. 

 

252  41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 386404

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =