تراکتورسازان با وجود شکست مقابل نفت تهران عنوان قهرمانی در نیم فصل را از آن خودشان کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ در یکی از حساس ترین بازی های هفته پانزدهم لیگ برتر ، نفت تهران که از همه مدعیان جدی نیم فصل امتیاز گرفته بود توانست با درخشش غلامرضا رضایی صدرنشین را هم شکست دهد. غلامرضا رضایی در اینب ازی زیبا که پیش چشم نزدیک به 5 هزار هوادار برگزار می شد توانست 2 بار دروازه حامد لک را باز کند. او یکبار در دقیقه 43 با چرخشی زیبا در 18 قدم توپ را گل کرد. گلی که تراکتورسازی در اوقات تلف شده نیمه اول توسط دیتمار بیکای پاسخ داد. در شروع نیمه دوم نفت دوباره به گل رسید. باز هم گلزن بازی غلامرضا رضایی بود. او در دقیقه 55 روی پاس علیرضا بیرانوند توانست دروازه حامد لک را با دو ضرب باز کند. شوت زیبای او از 40 متری با تعلل حامد لک ، گل شد.

این گل تا آخر بازی پا بر جا ماند و نفت به 3 امتیاز مسابقه رسید تا با 27 امتیاز همراه با سپاهان به فاصله یک امتیازی تراکتورسازی برسند. 

در بازی دیگر از این هفته تیم های سایپا و سپاهان به مصاف هم رفتند که این دیدار هم با نتیجه دو بر دو به اتمام رسید.گل های نارنجی پوشان را میلاد میداوودی (در دقیقه 6) ومجتبی رمضانی(در دقیقه 44)به ثمر رساندند.برای سپاهانی ها هم جواهیر سوکای هم(در دقیقه 36) وعبدالله کرمی (در دقیقه80) گلزنی کردند.سپاهانی ها با توجه به نتیجه ای که در بازی تراکتورسازی و نفت به دست آمد این شانس را داشتند که با شکست سایپا به صدر جدول برسند اما...آنها با این تساوی یک پله سقوط کردند وبا توجه به تفاضل گل پایین تر نسبت به نفت تهران به رده سوم جدول رده بندی رسیدند.سایپایی ها هم با یک امتیاز این بازی جانشین صبا در رتبه ششم جدول رده بندی قرار گرفتند.

در بازی آخر هم تیم های پیکان و استقلال خوزستان به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی یک بر یک به اتمام رسید.مهدی مومنی(در دقیقه 3)برای خوزستانی ها و معمر سوراکا(در دقیقه58)برای پیکانی ها گلزنی کردند.با کسب این تساوی استقلال خوزستان با یک پله صعود به رده یازدهم جدول رسید و پیکانی هم با 17 امتیاز در همان رتبه دهم جدول رده بندی باقی ماندند.

 

 

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 386375

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =