فیلم‌های سینمایی روی پرده هفته گذشته را با میزان فروش خوبی پشت سر گذاشته‌اند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فیلم سینمایی «شیار143» ساخته نرگس آبیار از 9 روز قبل به نمایش عمومی درآمده است و فروش آن در این مدت در تهران و شهرستان 450 میلیون تومان است. این فیلم آبیار با بازی مریلا زارعی در نقش اصلی، روایتی از زندگی مادر شهیدی است که سال‌ها انتظار بازگشت فرزندش را می‌کشد. 300 میلیون تومان مبلغ فروش فیلم در تهران و 150 میلیون تومان فروش فیلم در شهرستان است. «شیار143» 65 سینما در سراسر کشور دارد.

فیلم سینمایی «میهمان داریم» به کارگردانی محمدمهدی عسگرپور و محصول حوزه هنری در تهران و شهرستان به فروش 136 میلیون تومانی دست پیدا کرده است. میزان فروش فیلم در تهران 71 میلیون تومان و در شهرستان 65 میلیون تومان است. پرویز پرستویی و آهو خردمند در این فیلم نقش مادر و پدر خانواده‌ای را ایفا می‌کنند؛ خانواده‌ای که در دوران دفاع مقدس زندگی آنان تغییراتی کرد. 

 «آنچه مردان درباره زنان نمی‌دانند» ساخته قربان محمدپور از تازه‌های اکران است که در مدت دو روز نمایش در گروه سینمایی قدس به فروش 41 میلیون تومانی دست یافته است.

فیلم سینمایی «آتش بس 2» ساخته تهمینه میلانی نیز خود را به مرز 4 میلیارد فروش نزدیک می کند. میترا حجار و بهرام رادان بازیگران اصلی این فیلم هستند. میلانی این فیلم را در ادامه ساخته قبلی خود «آتش‌بس» که با نگاهی روانشناسی به مشکلات یک زوج جوان می‌پردازد، ساخته است.
5858

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 386340

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۳۰
    44 3
    عشق است پرستویی
  • mm A1 ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۳۰
    34 14
    میهمان داریم.. پرویز پرستویی.. فوق العادست چرا عکس مریلا زارعی گذاشتید؟؟ تا پرویز پرستویی هست...
  • یاسر A1 ۱۵:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۳۰
    25 12
    سلام شیار هم زیبا بود
  • علی A1 ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۱
    20 1
    یگانه بازیگرسینمای ایران استادپرویزپرستویی
  • مازیار A1 ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۱
    4 12
    خبرتون چه ربطی به محبوبیت پرویز پرستویی داشت. از عسگر پور پول گرفتین که به این بهانه به فیلم مزخرفش حال بدین. در ضمن یادتون باشه شیار کهالان داره می ترکونه فیلم دوره شمقدری آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآ