ایسنا نوشت:

شبکه نسل چهارم تلفن همراه یا LTE روز گذشته توسط ایرانسل و در مشهد راه‌اندازی شده و برای دسترسی به خدمات نسل چهارم تلفن همراه لازم است سیم‌کارت‌ فعلی خود را به Usim تبدیل و یا یک سیم کارت جدید نسل چهارم ایرانسل را خریداری کنند.

به گزارش ایسنا، تعویض سیم‌کارت فعلی ایرانسل به سیم Usim و یا خرید یک سیم کارت جدید نسل چهارم ایرانسل، استفاده از گوشی، تبلت و یا مودم با قابلیت پشتیبانی از نسل چهارم، اعمال تنظیمات لازم برای اتصال به شبکه باندپهن همراه ایرانسل از طریق تنظیم APN یا Access Point Name گوشی به mtnirancell بدون نیاز به هیچ مشخصه دیگر، اضافه کردن قابلیت LTE از طریق تنظیمات بخش cellular network و یا mobile network گوشی و حضور در مناطق تحت پوشش خدمات 4G ایرانسل، امکان اتصال و استفاده از این خدمات را برای کاربران فراهم می‌آورد.

علاقه‌مندان برای دسترسی به خدمات نسل چهارم تلفن همراه لازم است سیم‌کارت‌ایرانسل فعلی خود را به Usim تبدیل کنند و یا یک سیم کارت جدید نسل چهارم ایرانسل را خریداری کنند.

بسته بازگشت Usim ایرانسل برای تبدیل سیم‌کارت فعلی به Usim در حال حاضر با قیمت 10هزار تومان و سیم کارت اعتباری نسل چهارم ایرانسل به همراه 10هزار تومان اعتبار اولیه با قیمت 20 هزار تومان از طریق مراکز خدمات ایرانسل در مشهد مقدس به مشترکین و متقاضیان عرضه می‌شود.

سیم کارت های نسل چهار ایرانسل، به آسانی و بدون نیاز به برش، قابلیت تبدیل از سیم کارت معمولی به میکروسیم و نانوسیم را دارا هستند.

در حال حاضر مراکز منتخب ارائه دهنده خدمات اینترنت نسل 4 ایرانسل در مشهد مقدس آماده تعویض سیم کارت و یا عرضه سیم کارت اعتباری نسل 4 ایرانسل هستند. فهرست نشانی این مراکز از طریق وبسایت ایرانسل به نشانی www.irancell.ir ، مرکز تماس شبانه روزی ایرانسل به شماره 700 برای تماس از خطوط ایرانسل و 09377000000 برای تماس از سایر خطوط و اطلاعیه‌های ایرانسل قابل دریافت است.

مشترکین برای دریافت تنظیمات به صورت خودکار، میتوانند کددستوری #6*3*130* را از خط ایرانسل خود شماره گیری کنند تا ظرف چند لحظه، تنظیمات خودکار ویژه گوشی تلفن همراهشان ارسال شود. اطلاعات بیشتر در این خصوص به همراه راهنمای تصویری و ویدئویی لازم برای کاربران گوشی‌های مبتنی بر سیستم عامل‌های اپل iOs، آندروید، ویندوزفون، بلک بری، سیمبین، می‌گو و جاوا از طریق وبسایت ایرانسل به نشانی irancell.ir قابل مشاهده است.

 

 

5656

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 386319

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =