نسیم آنلاین نوشت:

ریابکوف گفت: مذاکرات در فضایی سخت و پرتنش در حال برگزاری است. معاون وزیر خارجه روسیه گفت: ما امروز فرصت نادری برای مذاکرات هسته‌ای ایران داریم. هیچ یک از شرکت‌کنندگان در مذاکرات ایران و ۱+۵ تاکنون درباره تمدید گفتگوها صحبت نکرده‌اند.


به گزارش ایتارتاس، رئیس هیات روسیه در مذاکرات هسته‌ای گفت: اکنون لحظه بسیار حیاتی است و از دست دادن این فرصت اشتباه بزرگی است و پیامدهای پیچیده‌ای خواهد داشت.
او گفت: من اطلاع دقیقی درباره حضور وزرای خارجه 1+5 ندارم؛ مشکل اینکه چه کسی روسیه را در مرحله تکمیلی مذاکرات نمایندگی خواهد کرد، حل نشده است و این تصمیم مبتنی بر آن است که در اینجا(وین) چه اتفاقی خواهد افتاد
دیپلمات روس همچنین گفت: هرگونه توافق جدید(موقت) به هماهنگی نیاز دارد چرا که مشکلات و مسائل موجود اگر توافق دائمی یا موقت باشد، یکسان است و نامشخص است که چطور توافق حد وسط(موقت و نه دائمی) چطور در لحظه آخر قابل هماهنگی است؟ این موضوع نگرانی اصلی ما است و از همه می‌خواهیم بحثهای ثانویه و حاشیه‌ای را کنار گذاشته و به آنچه برای اتخاذ تصمیمات سیاسی ضروری است، فکر کنند؛ چیزی که به شدت به آن نیاز وجود دارد.

 

45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 386308

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۳۰
    6 3
    روسها يه روز هم نوبت ما ميرسه.