لیونل مسی در گفت‌وگو با روزنامه آرژانتینی «اوله» حرف‌های تازه‌ای زده؛ حرف‌هایی که کمتر کسی فکر می‌کرد روزی از او بشنود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛او در اين مصاحبه براي اولين بار از احتمال رفتنش از بارسا حرف زده و گفته به خصوص در فوتبال هميشه اوضاع آن‌طور كه يك نفر مي‌خواهد، پيش نمي‌رود...

آينده
در حال حاضر فقط در زمان حال زندگي مي‌كنم. همه فكر و ذكرم اين است كه سالي خوب را سپري كنم و با بارسا به قهرماني‌هايي كه مي‌خواهيم، برسم. همين و بس. در مورد آينده هم بايد ديد چه پيش مي‌‌آيد. در فوتبال همه چيز در حال تغيير است... من هميشه گفته‌ام كه اگر با خودم باشد، مي‌خواهم براي هميشه در بارسا بمانم اما هميشه اوضاع آن‌طوري كه آدم دلش مي‌خواهد، پيش نمي‌رود. به خصوص در فوتبال كه اين‌قدر دستخوش تغيير مي‌شود و اين همه اتفاق در آن مي‌افتد. اوضاع پيچيده است به خصوص به خاطر شرايطي كه بارسا در حال حاضر دارد.»

از دست دادن قهرماني جام‌جهاني‌ 
خيلي برايمان دردآور بود چون قهرماني در دستان‌مان بود... مدلي كه قهرماني را از دست داديم هم خيلي ناراحت‌كننده بود چون موقعيت‌هاي مسلم زيادي براي بردن داشتيم. آنها كنترل توپ را در دست داشتند اما فرصت گلزني به وجود نمي‌آوردند. به همين خاطر هم بود كه از دست دادن اين قهرماني اين‌قدر برايمان دردآور است. خيلي سخت بود هرچند كه بازي كردن تا آخرين لحظات جام، هدف‌مان بود. آن‌موقع خيلي‌ها حتي مطمئن نبودند كه ما مي‌توانيم به فينال برسيم...

موج انتقادات بعد از جام‌جهاني‌ 
خيلي چيزها در موردم گفتند. البته آن‌قدر از من انتقاد شده كه ديگر از هيچ‌كدام‌شان تعجب نمي‌كنم. برايم يك مسئله عادي است؛ يكي از اتفاقات معمولي روزمره. به همين خاطر سعي مي‌كنم زياد هم دنبالش را نگيرم... خودم دوست داشتم در نيمه‌نهايي و فينال بهتر بازي مي‌كردم اما آن‌طور پيش آمد. اگر در فينال گل مي‌زدم، همه مي‌گفتند جام‌جهاني‌ را عالي سپري كرده‌ام. نمي‌گويم آن دو بازي بهترين بازي‌هاي عمرم بوده‌اند اما آن‌قدر هم بد نبودند.

شايعه جدايي از تيم‌ملي
راستش را بخواهيد، من هيچ‌وقت به تيم‌ملي شك نكردم. تيم‌ملي در جام‌جهاني‌ عالي كار كرده بود و به نظر مي‌رسيد تنها كسي كه كم گذاشته، من بودم... آن روزها اما ديگر گذشته‌اند و دوره جديدي شروع شده.

مارتينو يا سابه‌يا
دوران آلخاندرو از هر نظر فوق‌‌العاده بود، هم به خاطر نتايجي كه تيم گرفت و هم به دليل رابطه بين كادر فني و بازيكنان. من از آن دوره خيلي لذت بردم. ما با مارتيتو كار را تازه شروع كرده‌ايم. او را از زماني كه در بارسلونا مربي بود، مي‌شناسم. به او اطمينان دارم و رابطه‌مان هم خيلي خوب است.

اين باخت طعم تلخي در دهان‌مان گذاشت
ليونل مسي در بازي دوستانه آرژانتين- پرتغال نتوانست گل بزند و تيمش را از شكست نجات دهد. او بعد از بازي به «تلخي» باخت. در اين ديدار كه او را مقابل رقيب سرسختش، كريستيانو رونالدو قرار مي‌داد، اعتراف كرد: «اين باخت طعم تلخي در دهان‌مان باقي گذاشت. در نيمه اول خيلي خوب بوديم و در نيمه دوم هم سعي كرديم پويايي‌اي كه در 45 دقيقه اول داشتيم را حفظ كنيم. در كل بازي خوبي بود. در طول 90 دقيقه همه آنچه تاتا از ما مي‌خواست را انجام داديم، روي حريف فشار آورديم و كنترل توپ را در دست گرفتيم. حريف عملاً نمي‌توانست خودش را به دروازه ما برساند... نتوانستيم كار را تمام كنيم اما جداي از نتيجه، اين بازي نكات مثبتي داشت كه مي‌توان از آنها درس گرفت. داريم در مسير درستي قدم برمي‌داريم.» مسي در مورد تعويضش بين دو نيمه هم گفت: «مي‌دانستم كه 45 دقيقه بيشتر بازي نخواهم كرد. تاتا خودش از قبل اين را به من گفته بود.»

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 386304

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ابوالقاسم منوچهری تلوری A1 ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۱
    3 5
    اینا همه بهانه است میخاد بره نمیدونه چجوری بگه