ملی پوشان کبدی ساحلی کشورمان با پیروزی بر تیم قدرتمند هند مسیر کسب مدال طلای چهارمین دوره بازیهای آسیایی ساحلی را هموار کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ اعضای تیم ملی کبدی ساحلی کشورمان در دومین دیدار خود در چهارمین دوره بازیهای اسیایی ساحلی توانستند با نتیجه 40 بر 31 از سد تیم قدرتمند هند که عنوان قهرمانی جهان را نیز در کارنامه دارد گذشتند.
بر اساس این گزارش، تیم ملی کبدی کشورمان در نیمه اول این دیدار با نتیجه 18 بر 16 به در حالی به پیروزی رسید که در اکثر زمانها با حدود 3 تا 5 امتیاز از حریف پیش بود.
ملی پوشان کشورمان در نیمه دوم نیز غیرتمندانه ظاهر شدند و توانستند تیم ملی هند را با نتیجه 40 بر 31 شکست داده و مسیر کسب مدال طلا و عنوان قهرمانی را هموار سازند.
ملی پوشان کشورمان در سومین گام، ظهر فردا به مصاف تیم ملی تایلند خواهند رفت.
اعضای تیم ملی سپک تاکرای ایران با حضور در محوطه برگزاری مسابقات کبدی به تشویق ملی پوشان کشورمان پرداختند.

رییس فدراسیون کبدی: در فینالی زودرس از سد هند گذشتیم
مقصودلو رییس فدراسیون کبدی کشورمان پس از پیروزی تیمش مقابل تیم هند گفت: همه می دانند که تیم هند صاحب این رشته و قهرمان اسیا و جهان است اما خوشبختانه ملی پوشان کشورمان توانستند در 1 بازی حساب شده و با غیرتی مثال زدنی از سد این حریف قدرتمند بگذرند.
وی ادامه داد:تیم هند اصلا فکرش را هم نمی کرد که با این نتیجه مقابل ایران شکست بخورد. مربی این تیم در همان اولین دقایق بازی مغلوب قدرت و سرعت ورزشکاران ایران شد.
مقصودلو با اشاره به انگیزه بالای ورزشکاران تیم ملی کبدی برای قهرمانی اظهار داشت: هماهنگی و انسجام خوبی در تیم ایران وجود دارد که در کنار آمادگی خوب و انگیزه بالا همه چیز را برای کسب بهترین عنوان آماده کرده است.
امیدوارم در دیدارهای بعدی نیز با همین روحیه به میدان بروند و بتواننو نتیجه ای را که برایش تک تک اعضا، کادر فنی، فدراسیون و کمیته ملی المپیو خیلی زحمت کشیده شده بدست آورند.
43 43

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 386212

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۹
    9 0
    کبدی از فوتبال جذابتره . بازیکناش هم تعصبشون بیشتره.
  • بی نام IR ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۹
    6 0
    دمتون گرم .
  • بی نام A1 ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۹
    8 0
    افرین بر شما دلاوران.....